~i do~

1.3K 142 6
                                    

Velikou místností se ozvalo vrznutí velkých dřevěných dveří. To upoutalo pozornost všech co seděli v místnosti.
Za zvukem krásné svatební hudby do místnosti přišel chlapec v bílém saku a s kyticí rudých růží svírajíc v rukách.

Na malém stupínku tři schůdků stal Taehyung a nemohl se vynadívat na svého budoucího manžela stojícího pár metrů od něj. ,Vypadá úžasně'
Pomyslel si na což se usmál.

Jungkook byl nervózní když pomalu za doprovodu jeho otce přicházel blíž a blíž k Taehyungovi. Jeho srdce bilo jako splašené. Koutkem oka zahlédl jak jeho matka drží v náručí malého Maxiiho.

To ho donutilo se usmál. Když se ale probral z myšlení zjistil že už je u stupínku a jeho otec mu dává pusu na tvář jako takovou útěchu proti nervozitě.

Když se poté zadíval na Taehyunga a na jeho nataženou ruku směrem k němu zhluboka se nádech a jeho ruku přijal.

Stáli na proti sobě a dívali se na sebe s láskou v očích a jemnými úsměvy na tvářích.

,,Sešli jsme se tu zde aby jsme spojili dva mladé muže, který chtějí zbytek svého života strávit spolu. Budou si navzájem věřit a budou si věrní do konce svých životů.

A tak se teď ptám pane Kime Taehyungu. Berete si zde pana Jeona Jungkooka za svého právoplatného manžela?"

,,Ano"

,,A teď se ptám vás pane Jeone Jungkooku. Berete si zde pana Kima Taehyunga za svého právoplatného manžela?"

,,Ano"

,,Prosím aby jste si nasadili vaše prsteny" Jimin k nim přistoupil s malým stříbrným také na kterém se leskly svá stříbrné prstýnky s ornamentem malého peříčka.

Jungkook trochu nervózně vzal prsten do ruky a nandal ho na Taehyungovu ruku. To samé udělal Taehyung.
,,Prosím dejte si první novomanželské políbení"

,,Miluju tě Tae"

,,Já tebe Jungkookie"

S těmito slovy lásky spojili jejich rty v nejhezčím polibku který si oba dva mohli přát. Byl to manželský polibek.
Místnosti se ozýval potlesk a pískot ale to ani jeden nevnímal. Taehyung držel Jungkooka pevně kolem pasu a Jungkook zase Taehyunga kolem krku.

Navzájem si jemně uždibovali rty toho druhého.
Po rozdělení jejich rtů se oba dva jemně otočili do publika a Jungkook se stydlivě usmíval.

~,,Moje příjmení ti sedne Jungkookie"~














____________________

Je to alespoň trochu romantické ?? 😅
Protože mě to přijde strašný 😅
Doufám že se ale kapitola líbila ♥️

Za chyby se omlouvám 😅

Flying Killer[✓]Kde žijí příběhy. Začni objevovat