Jungkook
,,Tae proč letíme přes město lidí?" Zeptal jsem se chápavě.
,,Říkal jsi že si tu nikdy nebylo kromě toho když jsme se poprvé potkali a tak jsem že sem chtěl vzít".Řekl Tae když jsme přistáli v nějaké uličce a on nechal svá křídla zmizet.
,,Děkuju lásko" políbil jsem ho a pohladil po tváři.,,Tak pojď podíváme se tady. Hlavně se drž u mě a ničeho se neboj ano?"
Propletl si se mnou prsty na rukou a podíval se na mě. S úsměvem jsem kývl na souhlas.Šli jsme po rušné ulici kde bylo strašně moc lidí různých typů.
Ženy, muži, děti, dospělí, stáří lidé ale i malá miminka. Někteří někam chvátali a někteří šli pomalu.Vyšel jsem i hodně lidí v páru jak se na sebe láskyplně dívají, líbají se a všechno možné.
Zahřálo mě to u srdíčka a vykouzlili mi to úsměv na tváři.
Tae mi říkal kde co je protože jsem prý chodil často. Vím proč ale nějak jsem to neřešil.Chodili jsme pro zlé lidí, který patří tam dolů k nim. Je to ale už minulost a už se nechodí, protože nemusí.
Teď to ale nechám být.Šli jsme zrovna okolo školy. Před ní pobíhalo spouští děti a učitelů.
,,Je to tu krásné" vydechl jsem a objal Taeho kolem pasu.Taehyung
,,Jsem rád že se ti tu líbí" za zátylek jsem si jo přitáhl ke svým rtům a jemně ho líbal. To co jsem ale po chvíli slyšel mě naštvalo.
Asi tři metry od nás stal nějaký kluk a měl na nás nepěkné narážky.
Normální člověk by ho neslyšel ale já ho slyšel dost jasně.Odtáhl jsem se od Kookieho a zamračené se na něj podíval.
,,Tae nech to být nevšímej si ho"
Kookieho slova mís la jedním uchem tam a druhým zase ven.Pustil jsem Kookieho a vydal se k tomu klukovi.
,,Nevím co máš za problém, ale přestaň se laskavě do nás navážet nebo to s tebou moc dobře nedopadne. Jasný?!" V mých očích se rudě zalesklo jako by mi z nich lítalo plameny.Nic neřekl jen se strachem utekl pryč. ,,Omlouvám se za něj, ale už je takový" přišel ke mě menší kluk s hnědými vlasy a stydlivým úsměvem.
,,Nic se nestalo jen nemám rád když to někdo dělá" řekl jsem a v tu dobu ke mě přišel Jungkookie a objal mě jednou rukou kolem pasu.
,,Jsem Yeoone těší mě" usmál se a zvedl ruku k potřesení.
,,Já jsem Taehyung a tohle je Jungkook" potřásli jsme si rukama.,,Vás jsem tady ještě neviděl asi nejste zdejší že ne?"
,,Ne nejsme jsme tady jen tak na návštěvě viď?" Otočil jsem se na Kookieho a ten jen stydlivé přikývl.
Awwww je tak roztomilý.,,Nestyď se lasko" dal jsem mu pusinku na spánek a pohladil ho po rameni. ,,No už budu muset jít. Rád jsem vás poznal třeba se někdy zase uvidíme. Tak ahoj" řekl a se zamávaním odběhl pryč.
~,, Tak pojď jdeme ty stydlivko moje" ~
_________________
Tak až v příští kapitole se něco uděje 😂😂
Doufám že se vám kniha stále líbí ♥️
A strašně moc děkuju za 40k přečtení 😭♥️
Jste lásky největší moje ♥️
Miluju vás všechny co tuhle knížku pravidelně čtěte ♥️
Není den aby pro ni někdo nehlasoval ♥️ opravdu mě to moc těší a plníte mi sen, aby byli moje knížky alespoň trochu úspěšné ♥️Za chyby se omlouvám 😅
ČTEŠ
Flying Killer[✓]
Fanfiction,,tak co líbí se ti to Jungkookie?" zašeptal mi hlubokým hlasem do ouška. ,,ano Tae~" ,,ty si nepamatuješ že mi jménem říkat nesmíš?. Hmm to chce trestík" 18+ COVER: @TheshyTae •4.2.2018 °14.6.2018 • UPOZORNĚNÍ!!! Berte prosím tenhle příběh s nadsá...