Jungkook
Nedokázal jsem že sebe dostat jediné slovo. ,,T-t-to...jak..coooooo?!" Otočil jsem se na něj a trochu se lekl, protože byl se založenýma rukama opřený o dveře a na rtech mu hrál úchylný úšklebek.
,,Ted si trochu prohrajeme Jungkookie" řekl svůdně a když procházel kolem mě.
,,Tae já si ne-nemyslím že.." byl jsem vystrašený. ,,Jungkookie neboj se ano? Klídek. Když se ti něco nebude líbit tak mi řekneš ano? Nebudu tě nějak být nebo tak jen si chci pohrát nic víc" začal mě trochu utěšovat.
,,Jungkookie věříš mi?" Natiskl jsem se na něj a omotal mu ruce kolem krku.
,,Věřím ti" s těmito slovy jsem se mu náruživě přisál na rty.Tae mě chytil pod koleny a vyhoupl si mě na sebe. Rychle se otočil a tím mě přitlačil na zeď až se ozvala rána.
,,Mhhh" zamručel jsem mezitím co jsme se vášnivě líbali.,,Jungkookie asi to už nevydržím takže si budeme hrát příště" nadrženě mi zašeptal do ouška.
,,Já neprotestuju" zasmál jsem a a donutil Taeho, aby mě pustil. Rukama jsem ho dostrkal až k posteli, na kterou spadl zády. Podepřel se rukama a hladově se na mě díval.
Mezi prsty jsem chytil lem mého trika a pomalu si ho přetáhl přes hlavu. Tae si sedl a mě si na sebe posadil. Začal mě líbat přesná ve středu hrudi a sjížděl níž a pak zase zpátky.
,,Ahh" s úsměvem jsem spokojeně zavzdychal. Byl jsem nakloněny dozadu a prohnutý v zádech. Kdyby mě Tae nedržel tak už ležím na zemi.
Taeho šikovný jazýček mi přejížděl po hrudi až na krček, na kterém mi začal vytvářet svou značku. ,,Hmmm" bylo to tak příjemný.
Prsty jsem mu zajel do jeho blonďatých vlásků. Má je krásně jemné.
~,,poposuneme se dal"~
____________
Dneska mam dat dobrou náladu 😋😋
Dneska mi přišla mikina ❤️❤️
Jak já říkám tak týmová mikina 😂❤️Prostě Haikyuu!! Forever ❤️😋😋
Mám z ní fakt radost ❤️Za chyby se omlouvám 😅
Za chyby se omlouvám 😅
ČTEŠ
Flying Killer[✓]
Fanfiction,,tak co líbí se ti to Jungkookie?" zašeptal mi hlubokým hlasem do ouška. ,,ano Tae~" ,,ty si nepamatuješ že mi jménem říkat nesmíš?. Hmm to chce trestík" 18+ COVER: @TheshyTae •4.2.2018 °14.6.2018 • UPOZORNĚNÍ!!! Berte prosím tenhle příběh s nadsá...