~forever~

2.1K 167 40
                                    

~O rok později~

Jungkook

,,Tae kam mě to zase táhneš?" Zasmál jsem se Taem zase někam letěli. Jako bych neuměl lítat sám.
,,Tae už jsem ti milionkrát říkal že umím leťet sám" řekl jsem, ale víc se k němu přitulil.

,,Já vím Jungkookie ale to by neměla taková romantika" řekl mi do ouška hlasem, z kterého se mi podlamovala kolena.

Nic jsem ratši už neříkal.
,,Jsme taky" ucítil jsem pevnou půdu pod nohama. ,,Hádej kde jsme"
Tae si stoupl za mě a chytil mě kolem pasu.

Slyšel jsem šumění větru, tiché rozhovory a...zpěv ptáků?.
Rychle jsem si sundal šátek z očí.
Zůstal jsem šokované stát.
Předem mnou byl veliký rodinný dům. Před ním zelená tráva a krásné rozkvetlé stromy.

,,Tae m..my jsme..",, přesně tak Jungkookie"
My jsme v lidském světě.
,,Ale víš co se stane když tady zůstaneme" otočil jsem se na něj a dal mu ruce kolem krku.

,,Vím a chci žít normální život tady s tebou jako člověk. Chci aby jsme byli oba stejní. Chci aby jsme spolu zestárli. Chci aby jsme spolu byli navždy" pomalu jsem začínal plakat.

,,Neplakej ty trubko" zasmál se Tae i když mu slzy tekly taky.
,,Když já jsem tak neskutečně šťastný" skočil jsem na něj a vrhl se na jeho rty, které jsem začal vášnivě a láskyplně líbat.

,,Miluju tě Tae. Strašně moc"
,,Já tebe taky Jungkookie. Tak až je to nezdravý" společně jsem se zasmáli.

Moje přání se konečně splnilo.
Mám milujícího  manžela, rodinu, hodné rodiče a úžasný lidský život.

~,,tak půjdeme pokřtít naší novou postel?" Jeho úchylná povaha mu zůstane snad navždy~


















Tak je tady poslední kapitola ♥️💞
Je mít to líto a tenhle příběh mi bude chybět😭😭
Děkuju za tolik přečtení, vote a krásných komentářů 💞♥️

Doufám že se vám celý příběh líbil a bude se líbit i nadále 💞♥️

Byla bych ráda za celkový názor na tento příběh 💞

Za chyby se omlouvám 😅
A u dalšího příběhu Ahoj ♥️💞♥️💞

Flying Killer[✓]Kde žijí příběhy. Začni objevovat