~i miss you~

2.8K 263 19
                                    

Jungkook

Hned co jsem uslyšel někoho říct moje jméno jsem se od Taehyunga odtrhl.
Málem jsem dostal zástavu.

,,Jimine?!" Vykřikl jsem a rozběhl se k němu. Skočil jsem mu okolo krku a držel jsem se ho jako koala.

,,J-já jse-em si myslel..že..ž-že",,Kookie neplakej. Jsem tady živý a zdravý" utěšoval mě, protože jsem začal až hystericky brečet.

Najednou mi ale něco došlo.
,,Proč jsi mi nic neřekl?!" Otočil jsem se na Taehyunga, který měl sklopenou hlavu. Přišel jsem k němu a za košili ho vytáhl na nohy tak, aby se ne mě díval.

,,Proč?! Proč jsi mi to neřekl?! To jsi mi chtěl lhát stejně jako mojí rodiče?! Kdy jsi mi to sakra chtěl říct?! Teda jestli vůbec..sakra Taehyungu odpověz mi!" Křičel jsem na něj jako smyslů zbavený.

Taehyung

Chtěl jsem mu to říct ale nepustil mě ke slovu. Nechal jsem ho na mě křičet, ale pak už jsme to nevydržel.

,,Sakra Kooku zmlkni už!! Chtěl jsem ti to říct když jsem přišel!! Chtěl jsem tě za nima vzít, ale oni si tam užívali tak jsem je nechal být!! Tak na mě teď laskavě neřvi!!
Nikdy jsem si tě k sobě brát neměl!! Měl jsem tě rovnou zabít!!" Vytrhl jsme se od něj a blesku rychle jsem vyletěl oknem.

Sklo z něho mě pořezalo, ale to jsem teď nevnímal. Letěl jsem do lesa. Daleko do lesa. Na svoje místo, kde mě nikdy nikdo nenašel.

Jungkook

Sakra proč jsem si to nenechal vysvětlit?! Já jsem takový idiot!!
Padl jsem na kolena a začal brečet.
Jimin ke mě hned přiběhl a objal mě.
,,No tak Kookie neplakej. On to tak nemyslel. Vrátí se. Určitě na tebe křičet nechtěl. No tak neplač"
Nepomáhalo to. Brečel jsem ještě víc.

Proč mi to sakra řekl? To mu na mě ani trochu nezáleželo? Chtěl mě jenom zneužít a zabít? Nechce mě tu? Myslel to vážně? Jestli ne tak....

~proč?~



_______________

Pardon že je to tak depresivní 😅😅😅

No ale staráme děkuju za 1K přečtení nebo co to je 😂😂😂💞💖🙏🙏

Těší mě to 💖💞
Moc děkuju💖💞💖

Flying Killer[✓]Kde žijí příběhy. Začni objevovat