~horny 2/3~

2.1K 166 14
                                    

Jungkook

Začal jsem se trochu bát a to způsobilo ze i trochu třepat.
Uslyšel jsme zvuk jako když se otevře ....lednička?.

Bože co chce dělat?

,,P-pane já se b-bojím" vykoktal jsem strachy.
,,Neboj se Jungkookie. Nebude tě to bolet" trochu mě to uklidnilo, ale ne moc.

Ucítil jsem u svého vstupu něco tvrdého, velkého a studeného. ,,Co to..AHHH~" slastně jsem vykřikl když do mě něco strčil. Začal tím ve mě rychle pohybovat a já zaklonil slatí hlavu a vzdychal na celý dům.

Z ničeho nic to začalo vybrovat.
,,AHH~ BOŽE~ to j-je tak příjemný" myslel jsem, že se zlomím v páteři.
Tae s tím přestal pohybovat ale vybrovat to nechal.

,,Ahhh~ proč.. p-proč jsi přestal?" Zeptal jsem se nespokojeně ale pořád se slastně kroutil.

,,Tohle je tvůj trestík Jungkookie" řekl a šlo poznat že se usmívá. ,,Pane prosím sundej mi to z očí" stávalo mě jak vůbec nic nevidí a ani nevidím co Tae dělá.

,,Dobrá" řekla sundal mi tu věc z očí.
Na tváři mu hrál úšklebek.
Udýchaně jsem se mu podíval do očí.
Byla v nich veliká chtíč. Tae se ke mě otočil a šel si sednout na pohovku, která byla hned na proti mě.

Zamával na mě malým ovladačem. Moje zorničky se trochu strachem a trochu chtíčí roztáhly.
Zmáčkl na něm jedno tlačítko a ta věc ve mě začal vybrovat rychleji.
,,Ahh~ahh~ já už...n-nemůžu"
Řekl jsem i když mi ta věc způsobovala neskutečnou slast až se mi podlomila kolena a já za svoje ruce jenom visel.

To způsobilo že se to do mě dostalo hlouběji. ,,AHH~ PANE PROSÍM~ nemuč mě~ vezmi si mě~ prosím" řekl jsem se zavřenýma očima a zakloněnou hlavou vzad.

,,Prosím" podíval jsem se na něj skrz moje dlouhé řasy.
Tae se jen zářivé usmál a vstal že sedačky. Dvěma dlouhými kroky se dostal až ke mě.

Sundal si jeho poslední kus oblečení a chytil mě pod koleny. Omotal mi nohy kolem jeho pasu.

~,,Dobře Jungkookie"~





_______________

Doufám že se líbí 😋😉😏😏😏

Napište mi prosím názor děkuju 😋😁

Za chyby se omlouvám 😅

Flying Killer[✓]Kde žijí příběhy. Začni objevovat