Taehyung
,,Tae?" ozval se za mnou Jungkookieho hlas. Stál jsem na balkoně a pozoroval les a poslouchal foukání větru. ,,hmm?" houkl jsem, ale neotočil jsem se. Okolo pasu se mi omotaly dvě ruce a přitiskly si mě k sobě.
,,můžu se tě na něco zeptat?" otočil jsem se k němu a opřel se o zábradlí, které bylo okolo balkonu. Dal jsem Kookiemu ruce okolo krku a spojil je. ,,ptej se" usmál jsem se a prohrábl mu jednou rukou vlásky.
,,ta židle u toho stolu co byla prázdná..proč tam byla?" asi bych mu to měl říct ,,ta byla mojí matky, která už nežije" řekl jsem trošku smutně, ale nějak jsem to neřešil. ,,promiň Tae to jsem nevěděl" sklopil hlavu k zemi. Jemně jsem se usmál a ukazováčkem jsem mu jí zvedl zase zpátky.
,,Nepůjdeme se projít?" doufám že to pomůže. ,,a kampak půjdeme??" ,, na místo kde jsme spolu.." zasekl jsem se. ,,spolu co?" zeptal se a nadzvedl jedno obočí. ,,Nic nic pojď jdeme" chytil jsem ho okolo pasu a přitáhl si ho blíž k sobě. Roztáhl jsem svoje černá křídla a podíval se na Kookieho, který na mě omámeně koukal.
,,copak?",, máš ty nejúžasnější křídla co jsem kdy viděl" vydechl a rukou mě po jednom křídle pohladil. ,,ahhh" slastně jsem vydechl a zaklonil hlavu dozadu. ,,to si nech na potom Jungkookie" řekl jsem když jsem dal hlavu zpátky a podíval se mu do očí.
,,pří.." nedořekl to protože jsem se zaklonil dozadu a tím jsem i s ním spadl z balkonu. Těsně nad zemí jsem se otočil čelem k zemi a vyletěl trochu výš. ,,Kime Taehyungu tohle už nikdy nedělej!" vykřikl když jsem se zastavil ve vzduchu a jen mával křídly.
,,Ale no tak" dal jsem mu pusinku na tvář a z ní sjel na jeho krček, který jsem začal opečovávat rty a jazykem. ,,A-ahh..T-tae pořád.. Ahh... jsem ve vzduchu" Pro sebe jsem se usmál a otočil se dozadu. ,,Taehyungu!" znovu vykřikl a chytil se mě pevně okolo krku.
,,Neboj se Jungkookie. Nepustím tě." přendal jsem si ho do náruče a sletěl na zem.
~Jsme tady~
_____________
Kam myslíte že letěli ?? 😏😏
Za chyby se omlouvám😅
ČTEŠ
Flying Killer[✓]
Fanfiction,,tak co líbí se ti to Jungkookie?" zašeptal mi hlubokým hlasem do ouška. ,,ano Tae~" ,,ty si nepamatuješ že mi jménem říkat nesmíš?. Hmm to chce trestík" 18+ COVER: @TheshyTae •4.2.2018 °14.6.2018 • UPOZORNĚNÍ!!! Berte prosím tenhle příběh s nadsá...