Taehyung
Ted jsem byl ten nejšťastnější anděl v celém podsvětí.
,,Bože Jungkookie já tě tak moc moc moc miluju" stále jsem se k němu tulil jak kočka.,,Já tebe taky Tae ale jsi moc přítulný" zasmál se a rozcuchal mi vlasy.
,,Necuchej" narovnal jsme se a začal si uraženě vlasy upravovat.
,,Gratuluju" přišli k nám Kookieho rodiče a můj otec.,,Děkujeme" úskalí jsme se oba a já jsem Kookieho chytil kolem pasu.
,,Někdo za vámi přišel ale hlavě neudělejte nějakou scénou ano? Jsou venku" nechápavě jsme se spolu s Kookiem na sebe podívali ale jsi jsme ven.Jungkook
Když jsme došli ven tak jsem málem dostal zástavu. Co ten tady chce!? A kdo je to s ním?!
Schoval jsem se Taemu za záda.
,,Neboj se lásko já tě nedám" řekl Tae a dal mi jednu ruku kolem pasu.,,Co potřebuješ Jinyoungu?" Zeptal se Tae trochu naštvaně.
Jinyoung se otočil a smutně k nám přišel. Chtěl jsem trochu couvnout ale Tae mě pevně držel.,,Chtěl bych se vám oboum strašně omluvit. Hlavně tobě Kookie. Je mi to hrozně líto a ani nevím co mě to popadlo. Vím že mi to oba dva neodpustíte, ale.."
,,Jinyoungu, sice mě to poznamenalo, ale odpouštím ti" ,,to si nezasloužím" řekl mezitím co jsem ho pevně objímal.
,,A kdopak tu je s tebou?" Usmál jsem se na kluka co stal za ním.
,,To je Jaebum. M-můj přítel" řekl a zčervenal.,,Ahoj jsem Jaebum těší mě a gratuluju. Sluší vám to spolu" usmál se na nás a dal Jinyoungovi pusu na spánek. Jsou spolu roztomilý.
,,Děkujeme" řekli jsme s Taem naráz a všichni se zasmáli až na Jinyounga.
,,Copak je?" Zeptal se Bum a smutně se na něj podíval.,,Mrzí mě to" měl skleněné oči od slz.
,,Ale no tak je to minulost a tu už nezměníme tak nesmutni a pojď slavit to že se tvůj bratranec bude ženit" skočil po něm Tae a objal ho jednou rukou kolem ramen.Oba dva se začali smát a spolu někam odešli. S úsměvem jsem je pozoroval dokud mě Jaebum jemně bouchl loktem do boku.
S otázkou v očích jsem se na něj otočil. ,,Takže z tebe bude nevěsta joooo?" Zasmál se.
,,Nech toho" praštil jsem ho do ramene a začal se smát.~,,ale ano budu"~
________________
Děkuju za tak krásně komentáře pod předchozí kapitolu ♥️ jsem ráda, že se alespoň líbila vám když mě ne😅😅♥️
Jinak jsem nejlepší páč jsme udělala přijímačky a jsem přijata ♥️♥️
Za chyby se omlouvám 😅
ČTEŠ
Flying Killer[✓]
Fanfiction,,tak co líbí se ti to Jungkookie?" zašeptal mi hlubokým hlasem do ouška. ,,ano Tae~" ,,ty si nepamatuješ že mi jménem říkat nesmíš?. Hmm to chce trestík" 18+ COVER: @TheshyTae •4.2.2018 °14.6.2018 • UPOZORNĚNÍ!!! Berte prosím tenhle příběh s nadsá...