Jungkook
Sakra!Kudy teď pryč?! Pomoc!!
Začla jsem se rozhlížet okolo sebe a plánoval kudy uteču.,,Nikam mi neutečeš Jungkookie" náhled se k mému oušku a olízl ho.
Nepřiznám si to. Prostě ne.Taehyung
Strašně se mi líbilo, jak se bál co mu udělám a chtěl někam zdrhnout. Svoje rty jsem přitiskl na jeho krk a začla ho na něm líbat.
,,N-n-nech toho" sladké. Pomyslel jsem si. Jazykem jsem mu přejel po celém krku až k oušku, které jsem jemně kousal.
,,A-ahh" konečně. Konečně vypustili z úst ten nejkrásnější zvuk na světě.
,,Tak si to přiznej Jungkookie. Líbí se ti to" řekl jsem s upřeným podhledem do jeho hnědých očí.
Jungkook
,,Nikdy si to nepřiznám " řekl jsem a zamračil se na něj. ,,Ale prosimtě" řekl a jeho rty položil k těm mým. Nespolupracoval jsem. Nechtěl jsem.
,,Něco jsem ti říkal ne" zavrčel na mě a jeho červenýma očím se na mě podíval. Bál jsem se ho a tak jsem si zapletl prsty do jeho vlasů a přitáhl si ho k sobě.
Taehyung
Byl jsem překvapený. Nečekal jsem že by mě poslechl, ale nestěžuju si. Přetočil jsem se na záda a Jungkookieho si na sebe posadil.
Mračil se. ,,Nemrač se" řekl jsem blízko jeho rtů.Otevřel oči a zadíval se do těch mých. ,,P-promiň" řekl, zavřel oči a znovu se mi přisál na rty.
Pov. Třetí osoby
Jungkook Taehyunga líbal s něhou a citem. Nechtěl si to přiznat, ale líbilo se mu to stejně jako Taehyungovi. Straší chytil mladšího za boky a tím si ho k sobě přitiskl ještě blíž.
Taehyung jemně olízl Kookovi rty a tím si vyžádal vstup do jeho úst. Mladší pomaličku otevřel pusu a Taehyung mu do ní vjel jazykem.
Neskušeně se mu snažil odpovídat, ale starší si jeho nezkušenosti nevšímal.
Tuhle krásnou chvilku ale překazilo otevření dveří a osoba v nich.,,Tae.. Jungkookie?!?!" Vykřikl pro kooka neznámý hlas.
Jakmile se ale otočil málem dostal zástavu.
~Jimine?!~
_______________
Jsem prostě šikovná a během toho co koukám na skoky na lyžích vám píšu kapitolu 😂😂😂
Koukáte taky ?? 😊
A co si myslíte že Kookie udělá? 😁
Budu ráda když mi to do komentáře napíšete 😊💖💞Ps: za chyby se omlouvám 😂😂😂
ČTEŠ
Flying Killer[✓]
Fanfiction,,tak co líbí se ti to Jungkookie?" zašeptal mi hlubokým hlasem do ouška. ,,ano Tae~" ,,ty si nepamatuješ že mi jménem říkat nesmíš?. Hmm to chce trestík" 18+ COVER: @TheshyTae •4.2.2018 °14.6.2018 • UPOZORNĚNÍ!!! Berte prosím tenhle příběh s nadsá...