Pamätám si, že ešte v ten večer som šiel spať. Hoci sa mi zo začiatku nedarilo, keďže som mal plnú hlavu starostí (teda Harryho), napokon som sa vybral do ríše snov. Spal som čosi okolo ôsmych hodín, čo mne ako to hyperaktívnej omege stačilo.
Zo začiatku som sa pozrel na telefón. Dúfal som, že mi na bankové konto konečne pribehli nejaké tie peniaze. Štát totižto usúdil, že mladé omegy nemusia pracovať a pokiaľ si nenájdu alfu do tridsiatich rokov, budú dostávať mesačne niečo okolo tisíc libier.
Čo vám budem hovoriť, aspoň niečo pozitívne na tomto podradnom živote. Síce stále práva nemáme také veľké ako alfy, ale starajú sa o nás a to v tom najlepšom slova zmysle.
Ibaže ako inak namiesto správy z banky, som mal telefón opätovne zahltený správami. Počas noci sa vyplo upozornenie na štyri hodiny a mne tak už od piatej hodiny rannej chodili správy od kučeravej alfy. Rozhodol som sa ich pre začiatok ignorovať a namiesto toho som šiel napísať Niallovi.
Zo začiatku som nevedel, ako mu to napísať. Musel som si vymyslieť dôveryhodné klamstvo, ktoré by ma ako inak udržalo čo najďalej od dobiedzajúcich álf, ktoré mi môj írsky kamarát dohadzoval a pritom si držať čo najďalej od tela aj samotného submisívneho Harryho.
Louis: Niall? Potrebujem pomoc.
Napísal som svojmu kamarátovi, ihneď potom ako som si v hlave utriedil myšlienky.
Niall: Áno?
Louis: No z istého hladiska potrebujem, aby si mi pomohol.
Niall: A ako?
Louis: Pamätáš si na tú alfu?
Niall: Áno. Čo s ním? :D
Louis: Mám pocit, že stráca záujem a potreboval, by som ho nejako... no nejako postrčiť. Vedel by si mi pomôcť a nájsť niekoho, kto by hral môjho nového alfu?
Musel som uznať, že väčšie klamstvo som vymyslieť nemohol. Doteraz sa mi priečila myšlienka na to, že im musím takto klamať.
Niall: Oh kamoš brzdi. :D
Niall: Alfu?
Niall: A čo takto betu? :D
Louis: Uhm, to by možno nebol zlý nápad. :|
Niall: Nechcem ti dávať na krk alfu. Čo ak sa o niečo pokúsi a ty pritom budeš chcieť toho svojeho?
Louis: Niall, ja neviem. :/
Niall: Rovno môžeš poslať nejaké naše fotky. Máme ich spolu naozaj veľa a čo viac Harry by mohol uveriť, že spolu niečo máme.
Louis: To znie celkom fajn. :)
Louis: Ďakujem. :D
Niall: Nemáš začo. ALE CHCEM NOVINKY!
Po tomto som sa zhlboka nadýchol a prešiel na Harryho chatovaciu hlavičku. Prekvapivo bol online a neustále mi vypisoval. Zo začiatku som len nespokojne nakrčil nos a pretočil očami. Až po istej chvíli som sa rozhodol prečítať niečo málo z jeho správ.
Bambi: Louis?
Bambi: Prepáč, ja som si len myslel, že by sme mohli byť v pohode.
Bambi: Vyzeráš, ako naozaj samostatná omega.
Bambi: Dosť ma mrzí, že to so mnou ani len nechceš skúsiť.
Bambi: Prečo to so mnou vlastne nechceš vyskúšať?
Louis: Pretože už možno niekoho mám.
Bambi: Oh máš alfu? :/
Louis: Betu, ale je veľmi milý. :)
Bambi: Betu? To teda znamená, že aspoň z časti sa o seba dokážeš postarať. Bety nie sú tak starostlivé ako alfy. :D
Louis: Ja viem, Harry.
Bambi: Tak, prečo potom nechceš skúsiť niečo aj so mnou?
Bambi: Do roboty by som chodiť mohol.
Bambi: To mi problém nerobí.
Louis: Ale ja proste nedokážem byť „alfou" vzťahu. :/
Bambi: Určite by si to dokázal. :D
Bambi: Len, by si to musel skúsiť.
Louis: A čo by som z toho mal?
Louis: A čo ak by si mi smrdel alebo tak?
Bambi: Otestujeme to.
Bambi: Ja... viem byť romantický. Vážne moc.
Bambi: Prosím skús to so mnou.
Bambi: Budem poslušný.
Bambi: Donesiem ti muffiny.
Bambi: Nebudem kričať.
Bambi: Prosím.
Bezbranne som sledoval chat, kde ma Harry neustále prosil a navrhoval rôzne možnosti, akoby si dokázal získať moje srdce. S povzdychom som sa zamračil a zapozeral sa na telefón.
Louis: Aj keby som ti dal šancu, v realite by sme si nemuseli byť súdený.
Bambi: Tak ti donesiem pred byt niečo moje. Nemusíš vyjsť von, keď tam budem ja.
Bambi: Len si k tomu pričuchneš a dáš mi vedieť či ti to voňalo alebo nie.
Louis: A ak nie?
Bambi: Tak už ti dám pokoj.
Bambi: Ako s týmto.
Bambi: Kamarádiť sa chcem stále. :D
Louis: No dobre.
Nezostávalo mi nič iné ako prikývnuť. Zdalo sa, že ani len môj imaginárny priateľ ho nezastaví. Preto som radšej prikývol. Bude to jednoduché. Prosto sem niečo donesie. Ja to zoberiem domov a budem sa tváriť, že som to naozaj ovoňal. Potom mu poviem, že som tam necítil tú pravú esenciu lásky a budeme aj naďalej kamarátmi.
To znie ako dobrý plán.
Bambi: Môžem ti to doniesť už dnes?
Bambi: Dnes so školy nejdem, takže mám čas. :D
Louis: A sľubuješ, že ak ti dám svoju adresu, tak to tam len donesieš a nebudeš viac otravovať?
Bambi: Dobre. Sľubujem. :D
Louis: Dones to na Badgers Walk 34.
Bambi: Ďakujem, ďakujem, ďakujem.
Bambi: *rýchlo ťa objíme*
Louis: *objíme ťa späť*
Bambi: *dá ti pusu na líce*
Louis: *odtiahne sa*
Bambi: Oh uhm... prepáč :)
Louis: V poriadku :)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ahojte,
takže nová kapitola :D Dúfam, že sa páčila a že budú aj nejaké pekné komentáre (ja ich totižto milujem).
Okrem toho... ako sa máte? Prvý deň víkendu za nami :/
-Curly
YOU ARE READING
Bambi A|B|O - [Larry Stylinson] || Texting
FanfictionStaré cesty nám nikdy neotvoria nové dvere. Preto musíme niekedy zariskovať a vydať sa neznámou trasou. Hoci je tu možnosť neúspechu, väčšinou objavíme vždy čosi nové a nám v živote prospešné. Záleží len na nás, ako to zoberieme. A výnimkou samozre...