27. Kapitola

1.4K 228 69
                                    

To či som na tej stoličke plakal hodinu, alebo dve... nikto nevedel. Ani ja sám som si neuvedomoval čas, ktorý plynul tak sakramentsky rýchlo. V jednom okamihu tam žiadna správa nebola a zrazu, keď som pohľad presmeroval na obrazovku sa tam jedna vynímala. Podľa môjho odhadu bola stará tak pätnásť minúť, čo mi ale nevadilo. Hlavne, že odpísal.

Bambi (22): Uhm..

Hoci to nebolo to, čo som očakával, rýchlo som mu začal písať znova. Chrbtom ruky som si zotrel neposedné slzy a potichu zaskučal.

Boobear (20): Harry?

Bambi (22): Nie...

Boobear (20): Nie si Harry? :(

Bambi (22): Uhm nie.

Boobear (20): Vážne nie si Harry?

Bambi (22): Nie. Už som ti to povedal a prosím, nepýtaj sa na to znova :/

Znie to ako Harry.

Boobear (20): Musíš byť HARRY!

Musí to byť on. Je to on! Musí!

Cítil som sa ako nejaký závislý človek. Potreboval som svoju dávku Bambiho a len pomyslenie na to, že ho už nikdy neokúsim, ma zabíjalo.

Boobear (20): Musíš. Ak... ho už nenájdem tak... tak bude koniec.

Bambi (22): Koniec?

Boobear (20): Áno. Koniec.

Boobear (20): Bambi je úžasný chlapec a ja som o neho prišiel. :( Tak strašne moc si to vyčítam a snažím sa to napraviť, ale nemám ako.

Bambi (22): Prečo si to myslíš? :/

Boobear (20): Pretože mi nedal šancu. Zablokoval si ma... a ja už neviem, čo ďalej.

Boobear (20): Každý si predsa zaslúži druhú šancu, nie? :(

Bambi (22): To áno, ale ty si tých šancí mal viac.

Vedel som, že je to on.

Boobear (20): Ja viem, že som ich mal veľa, Bambi.

Boobear (20): Ale prosím odpusť mi.

Bambi (22): Ako si zistil, že som to ja? Nemám už ani len tú istú farbu mena a...

Boobear (20): Nikto nie je natoľko rozkošný, aby sa mohol volať Bambi.

Boobear (20): Nikto nepíše takým spôsobom ako ty.

Bambi (22): Louis... ja už nie som schopný v tomto pokračovať.

Bambi (22): Povedal si, že môžeme byť kamaráti a potom si mi začal nadávať :(

Boobear (20): Ja viem. Bol som idiot.

Bambi (22): To asi hej :/

Boobear (20): Tak, čo keby sme... začali odznova?

Bambi (22): Nemôžme.

Boobear (20): Prečo?

Bambi (22): Pretože máš moje veci a už si ma pobozkal.

Boobear (20): Tak ja ti ich môžem vrátiť.

Bambi (22): Ale tú pusu už nevrátiš.

Boobear (20): Tiež pravda.

Boobear (20): Tak, čo chceš, aby som robil?

Bambi (22): Neviem. :/ Čo ak sa to zase pokazí?

Boobear (20): Tak teda inak. Myslel si to s tými muffinmi vážne?

Bambi (22): Áno? :D

Boobear (20): Tak čo keby sme to spolu ehm.. skúsili?

Boobear (20): Najprv cez internet a potom aj naživo?

Bambi (22): Ale vzťahy cez internet sú zlé :(

Boobear (20): Ja si len potrebujem byť istý, že to všetko chcem riskovať.

Bambi (22): Takže je tu možnosť, že by si sa so mnou rozišiel?

Boobear (20): Na takéto veci nemysli, Bambi.

Boobear (20): Prosím.

Bambi (22): Ale to sa nedá! :(

Boobear (20): Bambi... tak teda inak.

Boobear (20): Budeš so mnou chodiť?

Bambi (22): Ja neviem, Louis.

Bambi (22): Je tu veľa zlých ale aj dobrý vecí a ublížil si mi... a bolí to... a...

Boobear (20): Tak ešte raz.

Boobear (20): Budeš so mnou chodiť? Prosím.

Chvíľu trvalo do kým mi odpísal. Vtedy som len sedel pri počítači a čakal. Nezostávalo mi predsa nič iné. Len čakať a dúfať, že ma Harry má natoľko rád, aby toto všetko pretrpel a bol so mnou.

Napokon sa mi avšak dostalo odpovede. Roztrasene somhlavu zdvihol nahor a pozrel sa na obrazovku pred sebou. Trhane som sanadýchol a prečítal si správu od Harryho, ktorá obsahovala síce len jednoslovo. Slovo, ktoré aj tak spôsobilo, že sa moje srdce jemne zachvelo.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ahojte!

Nová kapitola prekvapivo skoro, nemyslíte? :D Neviem, čo ma to popadlo, ale zobudila som sa s tým, že sa mi chce vás trochu potrápiť. 

Tak čo? Ako podľa vás Harry odpovedal? 😏

Inak! Nejako som rozmýšľala. Už dávnejšie (a tým myslím asi rok dozadu) som založila instagram, ktorý by som chcela v dnešnej dobe možno aj využiť. Taaaaaaaak... mal by niekto záujem o shitty posty o mojom písaní a prípadných nápadoch? 

-Curly

   

Bambi A|B|O - [Larry Stylinson] || TextingWhere stories live. Discover now