9. Kapitola

1.5K 198 35
                                    

Bolo zaujímavé ako nervózne som sa cítil potom, čo som mu odpísal. Harry bol celý bez seba. Natešene mi vypisoval a ďakoval mi za šancu zatiaľ, čo ja som mal chuť sa nakopať do zadku. Prvotný pocit dokonalého plánu opadol. Čo ak mi naozaj bude voňať? Nemôžem byť s ním...

Bambi: Hmm a čo mám doniesť?

Louis: Neviem? Asi nejaké oblečenie :D

Bambi: To mi bolo jasné, že oblečenie.

Bambi: Ale niečo konkrétne.

Bambi: Čo by si chcel? :D

Louis: Neviem :D Mne to je jedno, Bambi.

Po tomto som sa jemne usmial a pohľadom zablúdil k stene naproti mne. Ani neviem ako a zamyslel som sa, že či ako trans nosí aj nohavičky. To totižto majú niektoré omegy v obľube a Harry sa zdá ako jeden z nich.

Bambi: Tak ja ti donesiem...

Louis: Hocičo len nie spodné prádlo :D

Bambi: Náhodou vieš aké mám pekné ponožky?

Louis: Nemám rád ponožky :D

Bambi: Ale ja mám také dlhé až po kolená a s mačičkami ♥

Louis: Ty máš podkolienky s mačičkami?

Bambi: Áno ♥ sú úplne dokonalé.

Louis: To ti verím :D

Bambi: Ale tie, by som ti nedal :P

Louis: Tak, čo by si mi dal?

Bambi: Hmm uvidíš!

Louis: No dobre :D

Bambi: Dáš mi teraz chvíľku? Potrebujem to nejako zabaliť.

Louis: Načo to baliť? Dones mi to v igelitke :D

Bambi: EE!

Bambi: A neštvi ma, inak ťa kusnem do kotníku!

Louis: Dobre, dobre. Napíš keď to budeš mať hotové, Bambi. :D

Nad jeho spôsobom vyjadrovania som sa len jemne zasmial a postavil sa na nohy. Trochu som sa natiahol a telefón položil na stôl. Následne som prešiel k oknu a pohliadol som na cestu pred mojim domom. Bolo na nej ľudoprázdno, pričom som si nedokázal predstaviť, že by sa sem dostal chlapec s kučeravými vlasmi. Akoby som nedokázal prekusnúť to, že niekto má o mňa naozaj taký záujem.

Netuším ako dlho som sledoval okolie za sklom, keď v tom mi prišla správa. Natešene, hoci som si to nechcel priznať, som sa vydal k telefónu a otvoril chat.

Bambi: Mám to. O takých päť minút som tam, už nasadám do taxíku.

Louis: Počkaj taxík? Päť minúť? :O

Bambi: Hej :D Bývaš prekvapivo blízko.

Louis: Dobre teda. Budem čakať. Keď to tam donesieš a už tam nebudeš daj vedieť.

Bambi: Ouki douki.

Bambi: Ja len dúfam, že ti to bude voňať.

Ja dúfam, že nie. Pomyslel som si a zatriasol hlavou.

Louis: Uvidíme. :)

Bambi: Som našiel takú peknú krabicu. Je rúžová a na vrchu mala taký nápis, ale ten som prelepil samolepkami. :D

Louis: Si vážne vynaliezavý, Bambi :D

Bambi: Ja viem ♥ Inak máš pekný dom.

Louis: Počkať to už si tu?

Bambi: Áno. Neuveríš, koľko predpisov poruší taxikár, keď mu dáš zopár dolárov naviac. :D

Louis: Oh, to si nemusel robiť.

Bambi: Ale ja som chcel :*

Louis: Keď myslíš.

Zvedavo som hlavu opätovne otočil smerom k oknu, kde sa na ceste objavilo auto. Prekvapivo zastalo a nechalo kučeravého chlapca, ktorý vám poviem, bol zasrane vysoký, aby vystúpil von. Následne som sa schoval za záclonu, keď Harry zdvihol hlavu mojim smerom.

Bambi: Hej! Nepozeraj sa na mňa!

Prečítal som si správu a pohotovo mu rovno aj odpísal.

Louis: Nepozerám •-•

Bambi: Ale pozeráš. Videl som ťa :D

Louis: Nie. Ležím na posteli.

Zaklamal som, čo si Harry všimol a pokrútil hlavou. Následne si telefón vložil do vrecka svojich nohavíc a popravil si sveter, ktorý na sebe mal. Krásny fialový sveter.

Potom som sa už akosi nepozeral, keďže mi chlapec zmizol z dohľadu. Namiesto toho som pozoroval obrazovku svojho telefónu, čakajúc kedy konečne odíde. A o pár minút sa to nakoniec aj stalo. Harry prosto nasadol do auta a napísal mi.

Bambi: Choď si preto.

Bambi: Prídem si po tie veci tak o dva dni, keďže zajtra idem za rodinou.

Louis: Dobre teda.

Louis: Tak ja idem.

Úprimne som dúfal, že to ktosi stihol už ukradnúť. S povzdychom som zakrútil hlavou nad mojimi myšlienkami a zobral si na nohy papuče. Následne som sa s telefónom vybral dole, kde som otvoril dvere a s jemným úsmevom pohliadol na krabičku s nálepkami rôznych animovaných postavičiek.

Ach jaj, tie deti.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ahojte!

Nová kapitola tak ako aj každý deň. Dúfam, že sa páčilo, keďže ja idem zajtra už do školy :D Je to z istej strany aj celkom v pohode. Už nemusím trčať doma! Jupí!

Ako ste na tom vy? 

-Curly

Bambi A|B|O - [Larry Stylinson] || TextingTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang