Obrazovku svojho počítača som pozoroval ešte nemalú chvíľu s pootvorenými ústami. Neodhodlal som sa mu odpísať tak skoro. Možno by som bol aj čakal niečo cez pol hodinu, pokiaľ by mi necinkol telefón.
Rýchlo som potriasol hlavou a dúfajúc, že tak svoje myšlienky zabavím inou témou, som vzal mobil do ruky. Vďaka odtlačku môjho prsta som ho jednoducho otvoril a následne prešiel na facebook, odkiaľ oznámenie prišlo.
Máte jednu novú žiadosť o priateľstvo.
Potom, čo som si to prečítal som sa len trhane nadýchol. Rýchlo som otvoril dané okienko, aby som sa uistil, že je to Harry a následne ho zatvoril. Ako som predpokladal, bol to on.
S povzdychom som radšej položil telefón a rozhodol sa mu odpísať. Nemôžem ho predsa len ignorovať donekonečna. Má môj facebook, teda by mu nerobilo problém kontaktovať ma.
Boobear (20): Tak v tom prípade dúfam, že si svoju omegu nájdeš. :)
Bambi (22): Oh ale ja som si myslel, že by si...
Bambi (22): No ty mohol byť...
Boobear (20): Pozri, Harry. Neber si to zle, ale ja taký nie som.
Bambi (22): Ale si.
Bambi (22): Správaš sa ku mne presne tak ako mi to vyhovuje.
Bambi (22): Mne by vzťah s tebou vyhovoval.
Boobear (20): Ale mne nie.
Bambi (22): Oh aha... chápem.
Boobear (20): Prepáč.
Boobear (20): Ja si len raz chcem nájsť alfu, ktorá by sa starala o mňa.
Boobear (20): A nie ja o ňu.
Boobear (20): Prepáč. :/
Bambi (22): To je v poriadku :(
Bambi (22): Chápem to :/
Bambi (22): Mňa v podstate nikto nemá rád.
Bambi (22): Asi mali pravdu, keď povedali, že som vadný.
Boobear (20): To zase nehovor, Harry.
Bambi (22): Ale ja vadný som! Prosto tie pudy, to všetko, čo malo byť v mojej genetickej informácií, sa akoby vytratilo.
Boobear (20): To hneď neznamená, že si vadný.
Boobear (20): Si len jedinečný :D
Snažil som sa. Tak strašne som sa snažil zachrániť túto situáciu. Hoci som zo začiatku chcel chat opustiť a nechať ho prosto tak, v tomto okamihu som to nemal v pláne ani pri najhoršom. Zdalo sa, že Harryho moje odmietnutie naozaj posadilo na prdel. Zdalo sa, že som mu ublížil.
Bambi (22): Vážne si to myslíš?
Boobear (20): Áno, Bambi.
Boobear (20): Je jedno, kto sa ti páči.
Boobear (20): Aj cez to všetko si to ty. A ty si dobrý človek.
Bambi (22): Takže, môžeme byť aspoň kamarátmi?
Bambi (22): Prosím.
Bambi (22): Veľmi pekne prosím.
S povzdychom som zobral do ruky svoj telefón. Ako inak som ho znovu odomkol a prešiel na facebook. Trhane som sa nadýchol a jemne sa usmial, keď som si všimol, že ma Bambi doslova ruinuje správami, teda vlastne prosbami.
Napokon som sa odhodlal stlačiť menšie tlačidlo s nápisom "potvrdiť žiadosť o priateľstvo".
Vy a používateľ Harry Styles ste od tohto momentu priateľmi.
Boobear (20): Ber toto, ako moju odpoveď. :D
Hneď ako som mu odpísal, som vypol počítať a spokojne sa usmial. Následne som ako inak zobral do ruky telefón a premiestnil sa na moju posteľ. Jedným skokom som sa dostal na pohodlný matrac a uľavene si vydýchol, keď v tom mi prišla správa.
Natešene som sa uchechtol a telefón odomkol, aby som Harrymu odpísal. Ibaže táto správa nebola od nevinnej alfy.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ahojte,
takže piata kapitola :D Každopádne by som veľmi rada poďakovala za všetku vašu aktivitu. Sme totižto v TOP #50 IN FANFICTION! Za čo vám ako inak moc ďakujem ♥
Inak Hazzoušek nám dostal tak trochu friendzone. Tak ale, čo by to bol za príbeh bez zápletiek, no nie?
-Curly ♥
YOU ARE READING
Bambi A|B|O - [Larry Stylinson] || Texting
FanfictionStaré cesty nám nikdy neotvoria nové dvere. Preto musíme niekedy zariskovať a vydať sa neznámou trasou. Hoci je tu možnosť neúspechu, väčšinou objavíme vždy čosi nové a nám v živote prospešné. Záleží len na nás, ako to zoberieme. A výnimkou samozre...