,,Čo prosím?" vydýchol som zmätene a hlavne omámený Harryho značnou drzosťou. V tomto okamihu som sa pýtal na jediné. A to na to, kam sa môj nevinný Bambi stratil. Ibaže stačil jediný pohľad do jeho očí a všimol som si značného zmätenia.
,,No... ja ťa hryznem do... lebo to bolí a..." koktal rozladene, pričom svoj pohľad rýchlo klonil k zemi. Musel som sa pousmiať nad jeho nevinnosťou. Už teraz bolo jasné, že si chlapec naproti mne neuvedomil, čo presne to z neho vypadlo. A hoci som ho chcel pritiahnuť k sebe a už nikdy nepustiť, nemohol som si odpustiť menšieho podpichnutia.
,,Ou a vieš, kde sa ten vták nachádza?" uškrnul som sa, keď sa Bambi roztrasene nadýchol a jemne sebou trhol na znak zápornej odpovede. Už ma ani len nemohlo prekvapiť, aký neskúsený bol. Tušil som, že sa tento slang používa často, no Harryho to akýmsi zázrakom obišlo.
Vtedy som s úškrnom opatrne zobral jeho ručičku a premiestnil si ju do rozkroku. Harry sa celý napol a vystrašene sa pozrel mojim smerom. Chvíľu na danom mieste pobudol, načo som si spokojne vydýchol. Bolo to tak príjemné. A hoci to trvalo len chvíľu, pokiaľ sa Harry neodtiahol, bol to jeden z najlepších pocitov, ktoré som kedy zažil.
,,T-to mi mohlo asi dopnúť. Ja... ja som tak sprostý," fňukol nespokojne, pričom som si povzdychol. Teraz som už ani len na chvíľu neváhal a opatrne si ho pritiahol k sebe. Harry sa na moje šťastie nechal a za mojej pomoci sa uložil na mňa. Hlavu mal zaborenú v mojom krku a nohy skrčené pri tých mojich.
Ach, tie vysoké alfy.
,,H-hneváš sa na mňa?" stihol zakňučať pred tým, ako som ho oslovil. Bolo zaujímavé, ako rýchlo sa Harryho nálady menili. Bolo to ako na takej horskej dráhe. Chvíľu bol šťastný a veselý a zrazu... zrazu mi plakal v náručí.
,,Ale to nie, striebro. Nemôžeš za to, že nepoznáš takéto veci. Vieš, toto slušní chlapci nehovoria," pokúsil som sa ho upokojiť jemným hladením skrz jeho kučery. Okamžite, ako započul môj hlas, opatrne natočil hlavu mojim smerom skenujúc ma slzami zaplavenými očami.
,,A-ale t-ty si to slovo použil," argumentoval neisto. Vtedy som sa len zasmial a venoval mu malú pusinku na noštek.
,,To áno, pretože ja som na to už dosť veľký. Ja už môžem robiť veľa vecí," pokúsil som sa ho ubezpečiť. Vtedy on len zaujato nakrčil obočie a zamumlal.
,,Ako napríklad?" ten chlapec je prisahám viac zvedavý ako ktokoľvek iný na tejto planéte.
,,No môžem ísť do kina na filmy osemnásť plus. Môžem vlastniť dom a..." akosi som hľadal slová. Netušil som, ako mu vysvetliť, čo môžem a čo nemôžem. Tak mladá alfa ešte určite nepoznala, čo to znamená byť omegou v dnešnom svete.
,,A m-môžeš aj jebať?" vydýchol potichu. Vtedy som sa napriamil a zahľadel sa na neho. Očividne zistil, že niečo nie je v poriadku, pretože sa okamžite začal obraňovať.
,,Č-čo? Aj to si tam napísal!" zamumlal urazene. Len som si povzdychol a pokrútil hlavou. Opatrne som sa sklonil k nemu a svojimi perami sa obtrel o jeho čelo.
,,Ja viem, ale to ty hovoriť nebudeš," oznámil som mu to jasne a zreteľne. On len spokojne zamručal a väčšmi sa natisol čelom na moje pery. Musel som sa jemne pousmiať a následne ho poškrabkať na chrbte, keď v tom jeho hlavičke napadlo, čosi nové.
,,Hm a ja nemôžem ešte robiť to na s?" spýtal sa ma zvedavo. Takmer som sa zadrhol slinou, keď som počul tie nevinné slová a uvedomil si celý kontext danej vety. Musel som sa vážne premáhať, aby som sa na neho ihneď nevrhol alebo nepovedal, čosi nevhodné.
,,Bambi. Ak myslíš sex, tak hej. Ale to neznamená, že to teraz budeš okamžite praktikovať a s každým v okolí," upozornil som ho na veľmi dôležitú vec. Vtedy sa Harry jemne usmial a utrel si chrbtom ruky slzu, ktorá mu stiekla po líci.
,,A s-s tebou?" naklonil hlavu bližšie ku mne. V okamihu, ako som to začul, tak som na neho vypúlil svoje modré oči a jemne pootvoril pery. Nebol som si istý tým, že čo mu mám na to odpovedať, no Harry rozhodol sám. Snáď po prvýkrát ukázal, že je pravou alfou a vyšvihol sa do sedu. Dominantne chytil moje ruky a sadol si presne na miesto, kde to robiť nemal.
,,H-harry," vydýchol som omámene a ruky položil na jeho boky. Pôvodne som ho chcel odstrčiť, no nemohol som. Moje vlastné pudy mi to zakazovali.
,,Nie, Louis. Chcem mať s tebou sex," zaštebotal Harry prosebne a nahol sa ku mne. Ako inak som čosi chcel namietať, ibaže on len prilepil svoje pery na tie moje. Okamžite mi do tváre padli jeho kučery, no neriešil som ich. Akosi ma viac zaujímali nadýchané vankúšiky chutiace po čučoriedkach na tých mojich.
Ibaže, ako to už býva, všetko dobré raz končí. V momente, ako nám došiel kyslík, tak sa Harry odtiahol a začal nahlas rozmýšľať.
,,Hm, síce neviem ako na to, ale ja sa to snáď nejako naučím. Že, Loui? Ty už si sex mal? Pretože ak hej, môžeš ma to naučiť," vravel jedno cez druhé a to až do okamihu, kedy som si nepovzdychol a nezastavil ho.
,,Ale Harry..." začal som opatrne, pričom som natiahol ruku k jeho brade. On vtedy zamrzol na mieste a s otázkou vpísanou v očiach sa na mňa pozrel.
,,Áno?" opýtal sa a nakrčil svoj malinký noštek. Bol zvedavý a podľa všetkého nadržaný. Ibaže ja som to nemohol dovoliť. Len som si opätovne povzdychol a rýchlo ho prehodil pod seba.
,,Žiaden sex nebude, Bambi," oznámil som mu autoritatívne a so značnou dávkou ľútosti v hlase.
Hoci som chcel, nemohol som.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ahojte!
Ako sa mi máte? Čakali ste, že sa nechá Louis zlákať? Ha! Smola! Ale tak, keď už je tá päťdesiata kapitola tak vám môžem prezradiť menšie tajomstvo. Ako inak v príbehu sex bude a môžete sa na neho tešiť už čoskoro^^.
Inak na výročie dnešnej kapitoly si každá z vás povinne (nepovinne) pozrie BAMBIHO! Nezaškodí si pozrieť kúsok animovaného seriálu, no nie?
Každopádne asi dobrú noc, no :D
-Curly
YOU ARE READING
Bambi A|B|O - [Larry Stylinson] || Texting
FanfictionStaré cesty nám nikdy neotvoria nové dvere. Preto musíme niekedy zariskovať a vydať sa neznámou trasou. Hoci je tu možnosť neúspechu, väčšinou objavíme vždy čosi nové a nám v živote prospešné. Záleží len na nás, ako to zoberieme. A výnimkou samozre...