54. Kapitola

1.1K 187 75
                                    

,,Ja som taká morská víla Harrietka a robím bžum-bžum vo vodíčkách Tichého oceánu," mrmlal si kučeravý alfa, ktorého som mal tú možnosť uvidieť okamžite, ako som vošiel do kúpeľne. Akýmsi zázrakom si ma ani potom nevšimol, čoho som sa rozhodol využiť a s pripečeným úsmevom na perách som si to namieril k nemu. Plánoval som ho vystrašiť, no okamžite ako som sa sklonil a moje kĺby nespokojne zaškrípali, Harry natočil hlavu mojim smerom.

,,Loui," vypískol okamžite natešene a rukou, na ktorej mal penu, sa ku mne natiahol. Len som sa jemne pousmial a opatrne ho nasmeroval tak, aby som nemal celé tričko od bubliniek. On si toho očividne neskôr uvedomil a len na mňa vyceril jeho biele zúbky.

,,Čo tu robíš, trdlo?" spýtal som sa ho, keď som si všimol vody na zemi kúsok odo mňa. Okrem tej sa tu avšak nachádzalo mnoho iných dôkazov, ktoré poukazovali na to, že nechávať to kučeravé stvorenie samé nie je dobrý nápad.

,,Uhm hrám sa na morskú pannu. Vravel som ti, že sa tu bez teba nudím," objasnil mi, pričom zobral penu, ktorá sa vznášala na hladine vody a následne si ňou zakryl obe bradavky. Tie boli na pohľad prekvapivo tvrdé a ja som netúžil po ničom inom, ako sa ich dotknúť.

,,A čo robíš teraz?" poukázal som na jeho činnosť, keď som sa oprel rukami o okraj vane. Harry na istú chvíľu celý zamrzol a pozrel sa na mňa. Podľa všetkého sa snažil vydedukovať o čo ide. Nakoniec mu to avšak predsa len došlo a on si spokojne vydýchol.

,,No morské panny majú také mušle, aby si zakryli cecíky. Tak ja budem mať také penové. A budem morská panna, ktorá bude bývať v krásnom morskom zámku s niekoľkými detičkami," vycerilo na mňa to malé trdlo zuby, pričom si prehodilo mokré vlasy zo strany na stranu. Len som nad ním pokrútil hlavou a zhlboka sa nadýchol.

,,Ale vieš, že detičky sa robia no... tou vecou medzi tvojim nožičkami. A tú ako morská panna nebudeš mať," začal som oponovať. Vtedy sa Harry nespokojne zamračil, vďaka čomu sa mu medzi obočím objavila malá neposedná vráska. Tú som s palcom a so smiechom vyrovnal a zapozeral sa mu do očí.

,,Tak sa budeme ako rybičky trieť. A potom budem mať detičky," zachichotal sa Harry, nad čím som len pokrútil hlavou a opatrne mu očistil líce od bubliniek. Kučeravec nad dotykom mojich prstov spokojne privrel oči a vydýchol si.

,,Budeš sa so mnou trieť, Loui?" vydýchol z ničoho nič a hoci som sa veľmi snažil, nakoniec som sa neudržal a vybuchol do smiechu. Kútiky úst sa mi okamžite stočili smerom nahor a z hrdla sa mi začal drať akýsi zvuk zvaný smiech. Harry istú dobu bol ticho a to až do kým si neuvedomil, čo to vlastne povedal. Následne už ani len nezaváhal a spolu so mnou sa zasmial.

Smiech nás avšak rýchlo prešiel. Alebo teda na mňa skôr, keďže sa Harry rozhodol vyšplechnúť na mňa vodu. Okamžite ako mi voda zamokrila tričko, som sa odtiahol od vane a s pootvorenými ústami som sa na neho pozrel.

,,Oops," uškŕňal sa, zatiaľ čo si na prst namotával mokrú kučeru. Musel som sa vážne premáhať, aby som ho nevytiahol z tej vane von a nedal mu po zadku.

,,Toto si nemal," vydýchol som, pričom som natiahol tričko tak, aby sa mi nelepilo na telo. Vtedy Harry len pokrútil hlavou a oprel sa o kraj vane svojou bradou úpenlivo ma sledujúc.

,,Možno to bolo znamenie, že sa máš už konečne vyzliecť," nevinne sa pousmial, pričom pohľadom prešiel na miesto, kde sa mi mokrá látka lepila na prsné svaly. Vyzeral byť fascinovaný tým, ako aj skrz tričko boli vidno v tomto momente moje nie moc vyrysované svalstvo.

,,Možno to bolo znamenie, že by som mal odísť a prezliecť sa," rozhodol som sa ho provokovať, avšak skôr ako som sa stihol čo i len uškrnúť, tak si ma za tričko pritiahol k sebe. Hlavu vytočil do hora a pozrel sa na mňa.

,,Nie. Budeš tu a budeme pekne vo vodičke. Prosím!" oponoval, pričom sa na mňa pozeral pohľadom hodným hociktorého šteniatka. Také malé nevinné stvorenie, ktoré by si zaslúžilo vtáka do zadku.

,,Ach jaj. No dobre," povzdychol som si po istej odmlke, kedy som prosto stál a sledoval ho. Následne som mu rukou postrapatil vlasy a o krok ustúpil ďalej. Bez jediného slova som sa rukami natiahol po mokrom tričku a s úľavou si ho pretiahol cez hlavu.

Bol to príjemný pocit, konečne nemať na sebe čosi, čo vzhľadom na situáciu pripomínalo neoprén na potápanie.

A musel som uznať, že hoci som si zo začiatku myslel, že mi bude proti srsti byť pred Harrym bez trička, nakoniec ma milo prekvapil nenásytný pohľad, ktorým si ma prezeral. Sám pre seba som sa v duchu potľapkal po ramene a vydýchol si.

,,Nebodaj zo mňa morská panna Harrietka dostáva erekciu? Oh počkať. Morské panny nemajú pipíka," pokúsil som sa o vtip, ktorý ako inak nevyšiel. Harry sa na mňa zmätene pozrel a natočil hlavu do strany. Vtedy som si len povzdychol a radšej nad tým mávol rukou.

Následne som obe moje dlane premiestnil na nohavice. Tie som si taktiež stiahol celkom rýchlo, keďže ma nejaké zbytočné dráždenie ho nezaujímalo. Chcel som sa prosto čo najskôr dostať do vody a pritúliť sa k Harrymu.

Čo ma však prekvapilo bolo to, keď na mne zostali už len boxerky. Okamžite ako som ich chcel dať dole, som si však všimol Harryho, ktorý opatrne natiahol rúčku mojim smerom. Netušil som, čo po mne očakáva a preto som si bez jediného zaváhania stiahol aj tú poslednú látku môjho odevu. A hoci by som sa v normálnych situáciách pravdepodobne hanbil, pred Harrym mi to prišlo prirodzené.

Až vtedy, keď som pred ním stál úplne nahý, som sa začal venovať Bambimu, ktorý ako inak stále naťahoval ruku mojim smerom.

,,Čo je?" zasmial som sa nervózne a o opatrne sa pokúsil obísť jeho dlaň, no nedarilo sa mi. Hoci kam som šiel, tam sa začala naťahovať aj jeho ruka. Bambi si nespokojne odfrkol a zapozeral sa mi do očí, keď očividne hľadal odvahu na to, aby mi čosi povedal.

,,M-myslíš.... že by som si ho mohol .... uhm chytiť?" poukázal na môj rozkrok, teraz už červený Harry. 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ahojte,

nová kapitola je tu po dvoch dňoch. Prepáčte. Chcela som vydať už aj včera, ale moje bruško začalo protestovať :/ Dnes som sa o to akosi pokúsila znova, avšak stále to nie je nič extra. 

Dúfam, že sa bude aspoň trochu páčiť. 

P.S. : áno, mala som kofolu. xdd

-Curly

Bambi A|B|O - [Larry Stylinson] || TextingWhere stories live. Discover now