Normálna alfa by v tomto momente asi konala inak. Pravdepodobne by sa po mne okamžite vrhla s úmyslom uspokojiť svoje túžby. Ibaže Harry len sedel v kútiku tejto pracovne a potichu vzlykal. Sem tam dokonca aj povedal moje meno, ibaže ja som nedokázal reagovať.
Jeho omamná vôňa ma totižto neustále opantávala. Túžil som si ho pritiahnúť k sebe a vybozkávať z neho dušu, ibaže som nemohol. Dobre som vedel, ako vystrašene sa musel cítiť. Predsa len je istým spôsobom ako ja. Len malá vystrašená omega, túžiaca po alfe, ktorá by ho milovala.
,,Loui, ono to bolí," fňukalo to o hlavu vyššie stvorenie, ktoré sa v tomto okamihu krčilo do malého klbka. Všimol som si, ako si ruky tisne do lona, akoby dúfal, že týmto tlakom svoj problém vyrieši.
Trhane som sa nadýchol, zamrkal som očami a vydal sa bližšie k nemu. Prekvapilo ma, že okamžite, ako som spravil k tomu roztrasenému telíčku prvý krok, nadvihol svoju kučeravú hlavu a zapozeral sa svojimi zaslzenými očami na mňa. Mal som pocit, že mi puká srdce, keď sa tie machovo zelené dúhovky leskli vďaka neposedným slzám.
S povzdychom som si napokon Harryho vyhodil do náruče. Prekvapovalo ma, aký ľahký je. Bol ako pierko. Ako také malé mačiatko, ktoré zvedavo natislo svoj ňufáčik do môjho trička v snahe ma očuchať a zistiť, že mu naozaj nechcem ublížiť. Len som sa jemne pousmial a pohladil ho po vláskoch, zatiaľ čo druhou rukou som si ho pridržiaval pod zadkom.
,,P-pomôžeš mi, p-prosím?" vzlykol vystrašený Harry. Hoci moje pudy kričali kladnú odpoveď, napokon som sa na neho len láskavo usmial. Natiahol som sa k nemu a venoval mu malinkú pusinku na jeho horúce čelo.
,,Odnesiem ťa k Edovi, zlatíčko. Ten ťa keď tak už zanesie domov, ale ja tu s tebou nemôžem byť celý čas. Potrebuješ si uľaviť," šepkal som do jeho vlasov. On len nespokojne kňučal a takmer automaticky sa snažil svoj rozkrok otrieť o hocakú časť môjho tela.
V okamihu, ako som prišiel do miestnosti s kreslom, som nakrčil obočie a zapozeral sa na ryšavého muža pred nami. Zmätene sa na nás pozeral, keď videl mňa -omegu- ako Harryho nosím na svojich rukách. Nakoniec si však uvedomil, že očividne nie som tiež tak úplne normálny a natiahol ku nám jeho potetované paže.
Harry okamžite svoje pršteky zaryl do mojich ramien a zaskučal. Nechcel ísť odo mňa preč. Chcel byť so mnou. Bozkávať ma, túliť sa ku mne, a čo viac, zdôveriť sa mi so svojim nemalým problémom.
,,J-ja chcem zostať s L-louim. T-ten tak pekne v-voní a je úplne nádherný a je pre mňa dokonalý Ed," mumlal Harry do môjho trička. Hoci bol značne ovplyvnený rutom, nakoniec som ho za pomoci ryšavého muža položil do auta. Chlapec v mojom náručí sa neustále bránil a to až do okamihu, kedy som sa k nemu jemne nenahol a neobtrel sa o jeho pery. V tom okamihu znehybnel a s rozšírenými zreničkami sa pozrel mojim smerom.
,,Nemôžem s tebou ísť, Hazz. Ale sľubujem, že budem stále na telefóne, dobre? Môžeš mi písať," jemne som sa pousmial, hoci som chcel čosi úplne iné. Môj rozkrok chcel čosi úplne iné. No hlava bola plne pod nadvládou kučeravcových čučoriedkových pier.
,,S-sľubuješ?" nakrčil obočie pred tým, ako stisol moje tričko. Len som kývol hlavou a pohladil ho po vláskoch. V istom momente som dokonca aj uzrel, ako sa isté omegy otáčajú vďaka dokonalej vôni. Žiarlivo som zavrčal a smutne sa na Harryho pozrel.
Môj Bambi!
Nakoniec som zavrel dvere a Edovi nariadil, aby šiel. Prekvapivo Harry ešte zopárkrát pozrel von oknom, keď v tom vytiahol telefón a začal mi písať.
Bambi: Ďakujem.♥
Louis: Nemáš zač. Vždy tu budem pre teba. :)
V tomto okamihu, akoby neexistoval žiaden problém v mojich nohaviciach. Pudy boli potlačené do úzadia a na miesto velenia sa posadil mne už známy pocit zvaný láska.
Bambi: Uhm bolí to, Loui.
Bambi: Prečo si mi nepomohol? :(
Louis: Takto si to nezaslúžiš. :/
Bambi: Ale pobozkal si ma.
Louis: To áno :D
Bambi: A to teda znamená, že ma máš rád.
Louis: Hej mám ťa rád.
Medzi tým, čo sme si písali, sa auto s ním stratilo už kdesi za rohom ulice. Povzdychol som si a zamračil sa na svoj rozkrok. Bol som rád, že som bol omega. My sme sa v rute iných álf dokázali kontrolovať. Vedeli sme, čo je správne a čo nie.
Bambi: A dostanem ešte niekedy inokedy pusu, Loui?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ahojte,
dnes kratšia kapitola, avšak podľa môjho názoru splnila to, čo mala. Sex tu nebol z jedného dôvodu. A to konkrétne z takého, že si na neho musíte počkať. Predsa len tí dvaja sa nepoznajú dlho. Navyše by to od Louisa bola podpásovka.
Btw, čo hovoríte na first kiss?
-Curly
YOU ARE READING
Bambi A|B|O - [Larry Stylinson] || Texting
FanfictionStaré cesty nám nikdy neotvoria nové dvere. Preto musíme niekedy zariskovať a vydať sa neznámou trasou. Hoci je tu možnosť neúspechu, väčšinou objavíme vždy čosi nové a nám v živote prospešné. Záleží len na nás, ako to zoberieme. A výnimkou samozre...