Ňooom... takže seksík keksík je tu. Upozorňujem na to, pretože nie každý má tento obsah rád. Ak sa radíte medzi nich, prosto túto kapitolu ignorujte.
Ďakujem ♥
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Boli sme ako také zvieratá, keď sme sa konečne po dlhej dobe odhodlali spraviť prvý krok a odovzdať svoje telá tomu druhému. Ani len oblečenie v tomto okamihu nepredstavovalo prekážku. Bez jedinej námahy sme ho totižto dali zo seba dole. Nepamätám si, ktorý kúsok zo mňa strhol Harry a ktorý som zo seba dal dole sám. Viem len to, že som sa po istej dobe ocitol nad nahým kučeravým chlapcom len v boxerkách.
Prekvapilo ma, keď som Bambimu stiahol nohavice a on pod nimi nič nemal. Onen pohľad ma konečne donútil sa prebudiť a lapajúc po dychu sa pozrieť na Harryho. On sa na mňa vtedy len usmial a oznámil mi, že mu spodné prádlo nie je pohodlné. Rozhodol som sa nenamietať a prosto sa len znovu vrátiť k jeho perám.
,,Louis?" šepol Harry, keď som svojimi prednými zubami opatrne prešiel po jeho spodnej pere. Tú som aj na vzdory jeho otázke zovrel a jemne za ňu zaťahal. Kučeravec mi slastne vydýchol do pier svoj teplý dych a nechty silne zaboril do mojich pliec.
,,Hm?" zamumlal som, keďže slová v tomto okamihu neboli potrebné z mojej strany. A keďže Harry svoje ústa v danej chvíli potreboval, presunul som sa k jeho sánke. Tam bola vôňa, akoby stokrát silnejšia. Cítil som to, ako mu v žilách rýchlo koluje krv, keď som svojimi perami napokon prešiel nižšie až k jeho krku. Tam som sa spokojne prisal na jeho tepnu a začal kúzliť znamienko lásky.
,,M-miluješ ma? P-pretože ja teba áno," povedal tesne pred tým, ako som sa od neho odtiahol a s rozšírenými zreničkami si utrel slinu v pravom kútiku svojich úst. Neveriacky som sa na neho pozrel sledujúc ako zhlboka dýcha. Pery mal neustále pootvorené a hlavu jemne vykrútenú do strany.
,,Áno, Harry," zašepkal som, pričom som sa snažil ignorovať problém v mojich boxerkách. Ten sa tam tvoril totižto veľmi, ale že naozaj veľmi rýchlo. A hoci moje postavenie v tomto vzťahu bolo už viac ako len jasné, potreboval som sa uistiť, že to tak bude aj pri sexe.
,,Len potrebujem vedieť či budeš pri tomto... no pri tejto činnosti stále omegou," zašepkal som a svojou rukou opatrne prešiel cez jeho spotené vlasy. Čelo mu vďaka rutu horelo a ja som vedel, že aj keby veľmi chcel odolať, teraz by to nešlo. Nie, keď som ležal hneď vedľa neho.
,,Mhm," zamumlal čosi, čo som si napokon vyložil ako kladnú odpoveď. Nervózne som sa na neho usmial a sklonil sa k nemu, aby som mu venoval pusu na čelo. Následne som jednu zo svojich rúk opatrne premiestnil medzi naše tváre. Bambi sa na ňu nedôverčivo pozrel, ibaže keď si všimol, že ja som si svojich činov istý, okamžite na svojich perách vykúzlil plachý úsmev. Následne sa mi hlboko zapozeral do očí, vďaka čomu som mal tú možnosť vidieť ako každý kúsok nevinnej zelene zahaľuje vášeň temná ako pikové eso.
,,Potrebujem, aby som ťa no.. roztiahol?" cítil som, ako sa mi do tvári hrnie krv. Celým mojim telom prebehol pocit hanby, keď alfa podo mnou len jemne prikývol a natešene sa natiahol k mojim prstom. Vedel presne, čo má robiť na rozdiel odo mňa. Doteraz bol môj život akoby zaseknutý v stuhnutom jantári. Žil som v tom, že som omega. Žil som v klamstve, v akejsi ilúzii kontroly. Ibaže teraz už viem, že v mojom živote žiadna kontrola nebola. Nastal čas, aby som zbúral pevnosť jantáru, v ktorej som žil a nahradil ju novou oceľovou. Takou v akej môžem žiť s Harrym.
YOU ARE READING
Bambi A|B|O - [Larry Stylinson] || Texting
FanfictionStaré cesty nám nikdy neotvoria nové dvere. Preto musíme niekedy zariskovať a vydať sa neznámou trasou. Hoci je tu možnosť neúspechu, väčšinou objavíme vždy čosi nové a nám v živote prospešné. Záleží len na nás, ako to zoberieme. A výnimkou samozre...