Harry okamžite schytil telefón do svojich rúk a vyšvihol sa do stoja. Zmätene som nadvihol obočie a trhane sa nadýchol. Chcel som mu niečo povedať, no nestihol som. Bambi sa celý napol, popravil si neposedné kučery a začal potichu hovoriť do mikrofónu na jeho telefóne.
,,M-mami? J-ja... a n-nešlo by to urgentne?" zachrapčal so slzami na krajíčku, načo som nasucho preglgol. To nemyslel vážne.
,,Zlatíčko, dobre vieš, že to bolí. Keď ste mates a nie ste pri sebe aspoň raz za týždeň, tak to začne spôsobovať bolesti. Nechcem, aby si trpel, Harry," ozval sa milý hlások Harryho mami, ktorá si očividne robila o svojho syna starosti. Kto by aj nie, keď chcel podstúpiť čosi takého.
,,A-ale teta Jane t-to tak mala. K-keď sa rozvádzali s t-tým zlým ujom," argumentoval Harry, načo som pokrútil hlavou a postavil sa. Ruku som natiahol k onému kučeravému tvorovi a chcel mu zobrať telefón. Ibaže on sa nedal a prosto sa mi otočil chrbtom.
,,Mami, ja s ním nemôžem b-byť. Mi-milujem Louisa. O-on ma má rád takého, aký s-som," zašepkal do telefónu, nad čím som si spolu s jeho matkou na druhej strane hovoru povzdychol. Opatrne som Harryho objal zozadu a trhane sa nadýchol.
,,Zlato," oslovil som ho, keď som sa hruďou oprel o jeho chrbát. Chcel som mu nejako vyhodiť z hlavy ten hrozný nápad. Predsa len odolávanie vlastným pudom bolí. Je to, akoby ste mali dýchať a vy by ste to odmietali.
,,Mami, p-prosím. Zostanem u L-louisa a on sa o mňa postará," zafunel Harry a svoju hlavu oprel o moje rameno, načo som si spokojne vydýchol. Bol dokonalý pocit držať ho v objatí.
,,A si si istý, že to chceš podstúpiť? Je to tvoj život, miláčik. Dobre vieš, že sa môže niečo pokaziť alebo-" vravela čosi Harryho mama, keď v tom som prestal vnímať, keďže sa Bambi opatrne otočil mojim smerom a s červenými tvárami sa obtrel o moje pery. Okamžite som privrel oči a trhane sa nadýchol.
Môj Bambi.
,,T-tak ja tu zostanem, m-mami. Neboj sa, Loui sa o mňa postará," boli posledné slová, ak nerátam pozdrav, ktoré Harry povedal. Nasledovne vypol hovor a neisto sa zhlboka nadýchol. Smutne som sa na neho usmial a rukami ho začal hladiť po jeho svalnatých pažiach v snahe odpútať jeho pozornosť.
,,Vážne to chceš spraviť?" spýtal som sa ho neisto. Bolo jasné, že som sa o neho bál. Ibaže Harry bol tak tvrdohlavý, že by som mu to nemal šancu vyhovoriť. Preto nezostávalo nič iné, ako sa o neho postarať a zaistiť, že to bude všetko v poriadku.
,,Áno. B-budú nás musieť rozdeliť, keď to b-bude urgentné," ozrejmil mi, načo som sa jemne pousmial a spolu s Harrym sa posadil na posteľ. On sa jemne zachichotal a rýchlo sa vysadil späť na moje stehná. Presne tak, ako to vyhovovalo obom z nás.
,,Hazz, ono keď dlho nie ste spolu, tak sa ti zvyšuje tlak. Je to akoby tvoje srdce chcelo vyskočiť a prosto ísť za tvojou polovičkou. Alebo aspoň tak nám to povedali v škole," povzdychol som si a opatrne ho pohladil po vlasoch. On sa na mňa pozrel svojimi zelenými očami a nespokojne zafunel.
,,A-ale..." chcel čosi namietať, no nedokázal nájsť tie správne slová. Preto som ho upokojujúco pohladil po výrazne vyrysovanej čeľusti. On sa pod mojím dotykom prekvapivo uvoľnil a svojim zelenými očičkami sa zadíval do tých mojich.
,,Ale moje s-srdce chce zostať pri tebe," vydýchol potichu. Nemohol som odolať a nad rozkošnosťou oných slov som sa široko usmial. Ruky som položil na jeho boky a prosto ho stiahol na svoju hruď. Bambi ako inak zaboril hlavu do záhybu na mojom krku a spokojne si vydýchol.
,,Postarám sa o teba," zašepkal som napokon a opatrne si ľahol do perín svojej postele. Harryho veľké telo som nechal, aby na mne spočinulo zatiaľ, čo ja som sa prstami začal hrať s jednotlivými pramienkami jeho vlasov.
,,Ďakujem," ozval sa chrapľavý hlas, nad čím som sa musel jemne pousmiať. Prekvapovalo ma, aký oddaný Harry dokázal byť. Chcel podstúpiť aj čosi tak zlé a to len kvôli mne. Len som sa na neho pyšne pozrel a venoval mu malinkú pusinku do jeho vlasov.
,,Si môj šikovný chlapec," zamumlal som, ibaže to už to rozkošné stvorenie spokojne oddychovalo na mojej hrudi. So záujmom som ho neustále hladil po chrbte a tisol si ho bližšie k sebe, akoby som sa bál, že mi utečie. No opak bol pravdou.
Bol by som si tento moment užíval aj dlhšie, keby ma nevyrušilo tiché cinknutie Harryho telefónu. Dobre som vedel, kto to je. A taktiež som vedel, že mojou povinnosťou je, aby som sa ho zbavil a uľahčil tak život môjmu Bambimu.
Preto som sa natiahol po Harryho zadočku, odkiaľ som zo zadného vrecka jeho nohavíc plánoval vytiahnuť telefón telefón. Prekvapilo ma, keď sa Harry večne natisol na moju ruku. Bolo to, akoby si aj zo sna užíval moje dotyky. A verte alebo nie, potešenie bolo v tomto momente i na mojej strane. Preto som sa neubránil a s jemným úsmevom som stisol jednu z jeho polovičiek.
Toto by si nemal robiť, Tomlinson. Okríklo ma moje svedomie.
,,Loui," zavzdychal potichu Harry, načo som s rozšírenými zreničkami sklopil pohľad k jeho spiacej tvári. Trhane som sa zhlboka nadýchol, aby som sa upokojil a hoci som veľmi nechcel, nakoniec som vytiahol telefón z jeho vačku. Len som jemne pokrútil hlavou a privrel oči.
Načo zase myslíš, Louis? Žiadne také.
Ten návykový prístroj som si napokon vzal do jednej ruky a nahnevane otvoril konverzáciu s danou otravnou omegou. Je čas, aby som ho konečne poslal do prdele. A verte, že v tomto momente nehovorím o Harryho dokonalom zadočku.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ahojte,
pozrime sa, kto zrazu začal pridávať takto skoro. :D Odpadla nám prvá hodina, tak som toho trochu využila a pustila sa do písania.
Inak konečne piatok. Skúste prežiť dnešný deň a potom si ho, keď tak aj užiť.
-Curly
VOUS LISEZ
Bambi A|B|O - [Larry Stylinson] || Texting
FanfictionStaré cesty nám nikdy neotvoria nové dvere. Preto musíme niekedy zariskovať a vydať sa neznámou trasou. Hoci je tu možnosť neúspechu, väčšinou objavíme vždy čosi nové a nám v živote prospešné. Záleží len na nás, ako to zoberieme. A výnimkou samozre...