Život omegy je ako život červíka na háčiku. Kedysi dávno ma rybár hodil presne doprostred jazera plného rýb a čakal. Povedzme si, že zo začiatku, by mnou neopovrhla hoc aká ryba. Predsa len som bol „mladé mäsko", ako tomu hovorili.
A ako plynul čas, ja som zostal na háčiku až do svojich dvadsiatich rokov. Bolo už všetkým známe, že mladé statné ryby, po mne už ani nešteknú, keď rybár nadhodil nové udice. Všetok záujem prešiel na ne a ja som tak zostal visieť. Bolo mi jasné, že ak sa ešte nejaký ten čas zdržím na tomto mieste a budem čakať na toho pravého, dostane sa mi možno tak tučnej ryby, ktorej smrdí z huby.
Preto som sa rozhodol spraviť prvý krok. S povzdychom som sa odpútal od môjho miestečka, kde som trávil všetok voľný čas a vybral sa kamsi do neznáma, teda na internet. Možno to bolo tým, že som naozaj lenivý a nechce sa mi ísť na čerstvý vzduch a možno to bolo tým, že som sa prosto bál. No internet mi prišiel snáď ako najjednoduchší spôsob zoznámenia sa s niekým.
Počítaču síce chvíľu trvalo do kým sa načítal, avšak nakoniec ma uvítal hlasitou zvučkou, nad ktorou som ako inak prekrútil očami. Sadol som si na stoličku a svoje bosé nohy si automaticky skrčil do tureckého sedu.
,,Tak... ide sa na to," vydýchol som si sám pre seba a jemne sa zahryzol do svojej spodnej pery. Prstíkmi, na ktoré som si ako inak kreslil perom, som rýchlo roztvoril Google. Nervózne som si prešiel po prstenníku, kde sa mi rysovalo číslo dva a povzdychol si. Atrament z pera sa opätovne rozotrel po celej mojej pokožke v oblasti dvoch centimetroch štvorcových. Nespokojne som zamručal. Vždy som chcel mať tetovanie, dokonca som si nejaké aj sám navrhol. Ibaže zákon vravel, že tetovania a ostatné vymoženosti na skrášlenie nášho tela, si môžeme dať až po odsúhlasení svojho mate. A keďže ja som alfu zatiaľ nemal, mohol som o tetovaniach len snívať.
,,Kašlať to," zakrútil som hlavou a pre tentokrát už odhodlane som naťukal do vyhľadávača pojem zoznamka. Akosi ma pohľad na svoje perom pokreslené ruky, donútil konať. Akosi ma donútil uvedomiť si, že mať niekoho v dnešnom svete znamená množstvo výhod a čo viac lásku.
Po istej chvíli sa mi otvorilo niekoľko odkazov. Zamračil som sa a rozladene sebou pohmýril na stoličke. Nemalo ma ako prekvapovať, že väčšina stránok slúžila pre starších ľudí, ktorý stratili svoju omegu či alfu. Každá jedná stránka bola na ten istý princíp, ktorý som ja nazýval „recyklácie". Už použité zbožie si hľadalo nové využite vo spoločnosti.
Trvalo mi niečo okolo dvanástich minút, do kým som našiel použiteľný odkaz. Jednalo sa o stránku, ktorá už zo začiatku pôsobila omnoho mladšie a živšie. Stačilo len otvoriť a mňa to hodilo kamsi na úvod. Pozadie bolo tmavé, pripomínajúce galaxiu. Nevyzeralo to ako originál zoznamka. Nechcelo to po mne email či nebodaj telefónne číslo. Len prihlasovacie údaje, teda prezývku.
Zaujato som sa oprel o stôl a očami rýchlo prebehol vcelku obsiahly text. Spočiatku som ho chcel preskočiť, no čosi v mojom vnútri mi vravelo, že by som si to radšej mal prečítať.
Istú chvíľu som bojoval sám proti sebe. Bol som vážne lenivý. Ibaže napokon som radšej len pretočil sám nad sebou očami a radšej sa pustil do čítania.
Vitajte alfy, bety a omegy.
Toto je chat room pre dospelých, ktorá slúži hlavne na preskúmanie ich sexuálnych fantázií či už so svojimi milencami, priateľmi, alebo aj cudzími ľuďmi. Sme živá komunita ľudí, zameraných presne na tuto tému. V chate sa často zobrazuje množstvo sexuálnych správ a podobných veci, čo je aj dôvodom, prečo ľudia mladší ako 18 rokov, nemajú voľný prístup.
Trochu som sa zakuckal, keď som si uvedomil, kam som sa to vlastne dostal. Frustrovane som si prešiel rukou skrz vlasy. Pomaly ale isto som si začal uvedomovať, že budem musieť hľadať znova. S povzdychom som sa odsunul kúsok od počítača a hlavu stočil k oknu. Snažil som sa predýchať fakt, že som sa plánoval prihlásiť na také miesto. Snažil som sa si v hlave akosi usmerniť, že možno by bolo aj lepšie byť sám.
No stačil jediný pohľad na akýsi pár, ktorý sedel na lavičke oproti môjho domu a akosi ma pichlo pri srdci.
Tak moc som túžil mať niekoho. Tak moc som túžil, niekoho objímať. Tak moc, až som sa napokon s tichým zavrčaním vrátil k úvodnému textu na stránke.
Pred vstupom si prečítajte podmienky:
1. Do chat room môžu vstúpiť iba ľudia 18+.
2. Rešpektujte ostatných používateľov- sú to (väčšinou) len ľudské bytosti.
3. Extrémne sexuálne násilie nebude tolerované.
4. Romantický/tvrdý sex je plne povolený, ale iba so súhlasom oboch účastníkov.
5. Napíš svoje meno vo formáte: UŽIVATEĽSKÉ MENO (VEK)
• V prípade, že vo formulári nebude farebná možnosť zodpovedajúca vašej identite, vyberte tú, ktorá sa jej najviac podobá.
•Používajte iba jedno používateľské meno (pre prípad, že by s vami niekto chcel nadviazať kontakt aj neskôr).
•V prípade, že chcete mať súkromie s iným používateľom, jednoducho otvorte súkromné okno.
Po prečítaní som sa lakťom oprel o okraj stola. V mysli som ešte stále bojoval sám so sebou. Jedno moje ja neustále vravelo, že si nemusím hľadať kohosi skrz tak hanlivú stránku, zatiaľ čo to druhé mi vkuse opakovalo ako mi šťastný život uteká rovno pred nosom. Že je moja vysnívaná budúcnosť kdesi tam, v programoch danej stránky.
,,Kašľať to. Je to len internet. Ak sa niečo pokazí, prosto to vypnem," snažil som sa upokojiť, keď som opätovne do ruky chytil myš a začal vyplňovať dotazník.
Tvoje meno/prezývka: Boobear (20)
Po tomto nasledovala akási kolónka s názvom „vyber farbu". Zmätene som klikol na menšiu šípku, vďaka ktorej sa mi na obrazovke zobrazili všetky možnosti. Až vtedy som pochopil, čo danou farbou mysleli. V skutočnosti pred mojimi očami svietilo niekoľko charakteristických skupín, ktoré boli rozlíšené farbou. Mužský alfa, alebo aj cieľ môjho hľadania, bol klasickou modrou farbou, zatiaľ čo mužský omega akousi neónovo zelenou. Taktiež som mal možnosť uzrieť ženské omegy a alfy, ktoré boli ružové a samozrejme fialové. A napokon aj bety vo farbách žltej a oranžovej.
Musel som uznať, že to mali naozaj dobre vymyslené. Spokojne som teda vybral zelenú farbu a kývol si sám pre seba hlavou. A je to!
Nakoniec som len klikol na tlačidlo s nápisom „Vstúpiť do miestnosti", načo ma to premiestnilo rovno do chatu. Ako inak sa mi pred očami zobrazila debata už v plnom prúde. Farby sa akosi miesili dokopy. V jeden okamih prišla nová správa od bety a následne od alfy. Mal som v tom naozaj veľký chaos, keď v tom sa mi uprostred otvorilo akési menšie okienko.
Správa od používateľa Bambi (22)
Zmätene som sledoval prezývku pred sebou. Znela tak nevinne, až by som si aj myslel, že sa jedná o omegu. A pritom farba daného užívateľského mena bola modrá. S povzdychom som plne odignoroval jeho pozdrav a rozhodol sa mu odpísať.
Boobear (20): Nepomýlil si si náhodou farbu, Bambi?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ahojte?
Nový príbeh! Yeeey xd Dúfam, že sa vám toto bude aspoň trochu páčiť. Nebude to klasické A|B|O, teda sa nedajte zmiasť tým, že je Louis omega a Harry alfa. Aj cez tento faktor to bude stále LouisTops 😏😈 .
Názor?
-Curly?
YOU ARE READING
Bambi A|B|O - [Larry Stylinson] || Texting
FanfictionStaré cesty nám nikdy neotvoria nové dvere. Preto musíme niekedy zariskovať a vydať sa neznámou trasou. Hoci je tu možnosť neúspechu, väčšinou objavíme vždy čosi nové a nám v živote prospešné. Záleží len na nás, ako to zoberieme. A výnimkou samozre...