39. Kapitola

1.3K 220 52
                                    

Musel som uznať, že tých pár minút sa zdalo ako celá večnosť. Bodky neustále nadskakovali, akoby sa smiali nad mojou zúfalosťou. Musel som sa na ne zamračiť, keď na okamih zmizli a po istej dobe sa tam objavili znova.

Nakoniec sa avšak zobrazila na mojom displeji dlhšia správa. Musel som sa spokojne usmiať, keď sa daný dlhý text začal oslovením, ktoré používal len on. Môj Bambi.

Bambi: Takže Loui... začal by som asi tým, že som šiel do toho klubu, ani neviem prečo. Nejako som sa tam ocitol, akoby ma tam premiestnil nejaký kúzelník. Len tak z ničoho nič a bum! Stál som tam a rozprával sa s takým barmanom. Bol to beta a usmieval sa na mňa ako ja pri tvojich fotkách. Vyzeral byť šťastný z toho, že sa má konečne s kým rozprávať. Myslíš, že sa s ním ľudia nerozprávali? Lebo ak nie, tak sú zlí.

Bambi: Dobže, tak teda radšej k téme. Prosto som sa tam opil... uhm to radšej nebudem... vysvetľovať. Prosto som bol smutný a chcel som... byť pre teba dosť dobrý. A nakoniec sa ku mne začal lepiť nejaký omega. Nebol pekný :| a nevoňal tak dobre. Ibaže keď sa ku mne natiahol a... a pobozkal ma... uhm tak som ucítil chuť mentolu, ktorá mi pripomínala teba. Moja hlavička makovička okamžite začala myslieť na teba a kvôli alkoholu si myslela, že si to ty.

Bambi: Preto som ho označil...

Bambi: Myslel som si, že si to ty :(

S pootvorenými ústami som sledoval správy od neho. Musel som si ich prečítať niekoľkokrát, pokiaľ som si uvedomil, čo mi vlastne napísal. Napokon som sa však len jemne usmial a so slzičkami na krajíčku som sa vyštveral na posteľ.

Bambi: Hneváš sa na mňa?

Louis: Nie...

Bambi: Si smutný?

Louis: Uhm áno.

Bambi: Vážne nemôžem ísť k tebe? Potom by si už nebol smutný. Prosím...

Louis: Nie, zlatko. Potrebujeme sa vyspať a ty sa hlavne potrebuješ dať trochu do poriadku.

Bambi: Dobre. Tak si teda predstav, že som ti dal pusinku na líce, dobre?

Louis: Dobre^^

Bambi: Dobrú noc, Loui.

S obrovským úsmevom na perách som sedel na svojej posteli a rukou si hladkal práve líce, akoby tam naozaj boli Harryho pery. V tejto chvíli som ďakoval svojej predstavivosti. Inak by som totižto celú noc preplakal a nie to sa zamilovane usmieval do vankúša.

Musí byť môj. Len musíme prísť na to ako.

***

Nakoniec som sa zobudil okolo dvanástej hodiny na zvonenie akéhosi telefónu. Nespokojne som nakrčil obočie, keďže som pesničku od danej osoby nemal moc v láske a hlavu zaboril do vankúša. Až neskôr mi došlo, že také zvonenie nemám. Preto som zvedavo vytrčil hlavu von a pozrel sa na Harryho, ktorý ležal na stoličke vedľa mňa a mračil sa na telefón.

,,Mama?" zachrapčal som, pričom som pobavene sledoval, ako sa kučeravec vystrašene pozrel mojim smerom. Napokon avšak smutne pokrútil hlavou a vyštveral sa na posteľ vedľa mňa. Len som sa trochu posunul a povzdychol si. Chýbala mi jeho vôňa.

,,Píše mi," kňukol, pričom telefón natočil mojim smerom. Chvíľu mi trvalo pokiaľ som pochopil o koho sa jedná. Harry totižto vravel o omege, s ktorou je práve mates. Ibaže to som netušil, koho ten kučeravý zázrak mal na mysli. Netušil som, čo za idiota sa stal druhou polovičkou mojej lásky.

,,Nick?!"

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ahojte, 

uh prepáčte, že je nová kapitola tak neskoro, ale doma máme menšie problémy a akosi sa nedá na nič sústrediť. Už aj táto časť mi dávala poriadne zabrať :/ Veľmi sa ospravedlňujem za chyby a podobné veci. 

No aj cez to dúfam, že sa aspoň trochu páčila (btw: na komentáre u minulej časti odpíšem asi až zajtra).

-Curly

Bambi A|B|O - [Larry Stylinson] || TextingOù les histoires vivent. Découvrez maintenant