Musel som sa vážne premáhať, aby som zobral telefón do rúk. Bol to taký ten pocit zvedavosti, zaclonený hmlou akéhosi mne neznámeho a zlého pocitu. Sem tam som mal tušenie, akoby sa táto emócia pretransformovala do malého diablika a sadla si na moje rameno. Akoby odtiaľ sledovala celú moju konverzáciu s Harrym a len krútila hlavou.
,,Toto nie je správne," šepkala mi z času na čas do ucha. V tomto okamihu avšak doslova kričala a zakazovala mi, aby som telefón otvoril. Ibaže nedokázal som odolať. Sveter na mojom tele neustále vyvolával akési divné inštinkty, ktoré ma nútili poslúchať srdce a moju podstatu.
Nakoniec som aj tak neodolal. Najprv som si vyhrnul rukáv dlhého hodvábneho svetru a následne medzi prsty vzal telefón. Odomkol som ho, otvoril chat a trhane sa nadýchol.
Bambi:
Bambi: Stačí ti toto, ako dôkaz?
Vehementne som pokýval hlavou a trochu zamrkal, keďže som pohľad nedokázal odtrhnúť od jeho tetovaní. Boli tak nádherné. Tiež som také chcel.
Louis: Máš nádherné tetovania♥
Bambi: Oh ďakujem, máš aj ty nejaké?
Louis: Nie :/
Louis: Však vieš. Zákony.
Bambi: Prepáč. Úplne som zabudol, že pokiaľ nemáš alfu, tak nemôžeš mať tetovanie. :/
Louis: No hej. Je to na nič.
Bambi: Keby som bol ja tvojou alfou, tak by som ti dovolil tetovaní koľko len chceš. Sú nádherné a každé má svoj príbeh.
Louis: Chcel som si dať vytetovať takého jeleňa.
Louis: Tie stvorenia sú dokonalé. Chápeš také majestátne avšak pritom plaché.
Bambi: To znie fajn. Ale ak sa nemýlim tak hennou, by si to mohol mať. Nie?
Louis: Mohol, ale to asi nebude možné. Nemám na to financie :D
Bambi: Mám kamaráta, ktorý robí tetovania. Vybavil by som ti to, aby si to mal zadarmo.
Bambi: Čo ty na to?
Louis: To by si naozaj spravil?
Udivene som si sadol na posteľ a trhane sa nadýchol. Akosi ma to stvorenie s kučerami prekvapovalo čím ďalej tým viac. Neustále som mal väčší a väčší pocit toho, že by on mohol byť ten pravý.
Bambi: Jasné :D Len by som si poprosil tú fotku, ako odmenu.
Louis: Počkať, teraz ale vážne nesranduješ?
Bambi: Nie :D Napíšem Edovi hneď teraz. A medzitým mi ty pošleš fotku.
Bambi: Ja som ťa v podstate ešte nevidel. Cez to okno som toho veľa nezahliadol. :D
Louis: A môže to byť aj normálna fotka?
Bambi: Akú inú by si mi chcel posielať?
Louis: Žiadnu, prepáč.
Louis: Niekedy zabúdam, že nie si jeden z tých nadržaných alfa-samcov :D
Bambi: V poriadku. Tak ja mu idem napísať a ty mi pošli fotku.
S povzdychom som otvoril galériu a začal v nej hľadať čosi použiteľné. Bolo tam naozaj veľké množstvo fotografií mačiek, rôznych vtipov a čo viac kresieb. Dokonca som narazil aj na jeden z mojich návrhov a to konkrétne na ten, o ktorom som Harrymu hovoril. Narazil som na obrázok majestátne spracovaného jeleňa.
Len som sa sám pre seba jemne usmial a napokon radšej odklikol jednu fotografiu. Nemalo zmysel hľadať nejakú inú, keď na všetkých som sa tváril rovnako.
Louis:
Louis: To je pes mojej sestry aj keď mám niekedy pocit, že si ho úplne privlastňujem. :D
Bambi: Do paroma.
Louis: Hm?
Bambi: To stvorenie na tej fotke je snáď to najkrajšie, čo som kedy videl!
Louis: Yeah. On je♥
Bambi: Ale ja som nehovoril o tom psovi.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ahojte,
Ďalšia kapitola. Moc vám ďakujem za vašu pomoc. Každému, kto dal odber, by som chcela ešte raz veľmi poďakovať. A teda... tu máte svoju odmenu.
Okrem iného vidíme sa zajtra. Ja teraz už idem spať. Takže bye♥
-Curly
YOU ARE READING
Bambi A|B|O - [Larry Stylinson] || Texting
FanfictionStaré cesty nám nikdy neotvoria nové dvere. Preto musíme niekedy zariskovať a vydať sa neznámou trasou. Hoci je tu možnosť neúspechu, väčšinou objavíme vždy čosi nové a nám v živote prospešné. Záleží len na nás, ako to zoberieme. A výnimkou samozre...