17. Kapitola

1.5K 213 48
                                    

V očakávaní som sledoval obrazovku a hlavne Harryho profilovú fotku, vedľa ktorej poskakovali tri bodky na znak toho, že mi práve píše. Hoci som veľmi chcel, rozhodol som sa ho nepoháňať. Zdalo sa, že táto záležitosť je aj pre neho samého novinkou, teda to nebude vedieť vysvetliť jednou alebo dvoma vetami.

S povzdychom som sa vytiahol do stoja. Zobral som spod zadku deku a následne si ňou omotal svoje útle telo. Moje okolie totižto začal pohlcovať chlad a aj cez to, že som takpovediac „teplý", ma moja vnútorná teplota nedokázala uchrániť pred nástrahami mrazu.

Jemným poklusom som sa napokon vybral do domu, kde som za sebou zavrel dvere na terasu. Celý som sa oklepal a pohľadom som skontroloval telefón. Ako inak sa tam správa stále neobjavila, preto som sa rozhodol zmočiť svoje zmrznuté prstíky v teplej kúpeli.

Úprimne mi nikdy nerobilo problém si zo sebou zobrať telefón aj tam. Presne ako aj vždy som si dnes napustil vaňu vodou, ľahol si do nej a nohami sa zaprel o jej stenu, aby som sa tak nezošuchol pod hladinu teplého potešenia. Telefón som ako inak držal mimo vane, pričom som si ho oprel o kôš na prádlo a započúval sa do jednej z pesničiek, ktoré mi tu hrali, aby tak prerušili mnou neznášané ticho.

Hey you

Baby blues

Show me whatcha gonna do

Spokojne som sa usmial, keď v tom sa ozvalo kúpeľnou aj čosi iné ako tón gitary v pozadí pesničky. Dobre som vedel, že je to správa od Bambiho, na ktorú som sa tak tešil. Okamžite som sa vyštveral do sedu a jednu z rúk si utrel do uteráku. Tou som následne aj odomkol telefón a pozrel sa na dlhú správu od Harryho.

Bambi: Takže... začal, by som asi tým, že v našej rodine to funguje trochu inak. Takmer každá žena, ktorá sa u nás narodila bola alfou, takže nás vedú ženské intuície a podobne. Keď som sa narodil tak to bol veľký zázrak, keďže mužské alfy sa v našom rodokmeni akosi vytratili. Preto mama našla akúsi jej vyhovujúcu omegu, s ktorou by som tuto „jedinečnosť" zachoval. Volala sa Taylor a poviem ti... uh :D Nikdy viac.

Nad jeho slohovou prácou som sa len jemne zasmial a neodpustil si jednu správu i keď som vedel, že on sám bude ešte pokračovať.

Louis: A ďalej? :D

Akoby na zavolanie Bambi dokončil aj svoju druhú slohovku. Okamžite mi ju poslal, nad čím som spokojne skrčil nohy v horúcej vode.

Bambi: Každopádne ma s ňou mama zoznámila už v pätnástich. Povedala, že sa musíme zoznámiť a naučiť sa spolu vychádzať už teraz, aby sme v mladosti boli pripravený na deti. No a tak sa tá ženská objavila každý deň u mňa v izbe. Sadla si mi na posteľ a začala komentovať niektoré ružové vankúše.

Bambi: Mal som chuť jeden zobrať a uškrtiť ju ním. :D

Louis: Ach, tie ženy xD

Bambi: Každopádne ona odo mňa očakávala, že ju budem objímať a podobne. No nejako to nešlo. Chcela, aby som sa o ňu staral, čo som nedokázal. Preto som šiel za mamou, ktorá hoci nerada poslala Taylor domov. Následne so mnou hodila reč a poslala ma k psychológovi. Ten povedal, že je to vcelku normálne, že moje pocity sú normálne.

Louis: Oh už chápem.

Zamyslene som sledoval telefón a spokojne si vydychoval. Nebolo tak zlé, ako som si myslel, že to bude.

Bambi: Mama sa akosi zmierila s tým, že hoci som telom alfa, moja duša akoby neustále zostávala pri stránke omegy. Preto na mňa netlačila, vraj za to nemôžem. Práve naopak. Dokonca našla aj nejakú skupinu pre OABT členov. V dnešnej dobe to ešte nie je moc známe, preto sa ľudia snažia, aby sme sa necítili tak zle.

Bambi: Niektorí to síce nazývajú chorobou a dokonca to aj liečia, ale mama povedala, že ona to tak nikdy nespraví. Vraj si počká na partnera mojich snov.

Louis: To je naozaj dobré. Nečakal som, že vás v tom budú podporovať. Vieš aké to bolo na začiatku, keď vznikala LGBT komunita.

Bambi: Práveže viem. Preto som sa bál ako zareaguješ. :/

Louis: Myslím, že za to nemôžeš Harry. Si taký aký si.

Si dokonalý.

Bambi: Vážne? :O

Louis: Áno. Mám ťa vážne rád. Si ako môj mladší brat.

Oh, odkedy propagujem incest?

Bambi: To znamená, že niekedy dostanem objatie?

Ale samozrejme. Ak ma objímeš aj ty. Teda tvoje steny a konkrétne môj penis.

Louis: Ale jasné, len mi daj chvíľku čas, dobre?

Louis: Najprv sa spoznáme a až potom nejaká schôdza.

A hneď potom sex.

Bambi: Dobre! A Louis?

Louis: Áno, zlato?

Zlato?

Bambi: Zlato? To sa mi páči♥

Louis: Ja tak nazývam všetkých svojich známych :D

Bullshit na entú.

Bambi: Oh dobre :)

Louis: A čo si chcel?

Bambi: Len som sa chcel spýtať na istú vec.

Louis: Na akú?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ahojte, 

takže nová kapitola! Už viete, ako sa Harry dozvedel o tom, že je iný. 

Som zvedavá či sa vám príbeh aj naďalej pozdáva. Ak hej môžete ho ako inak ohodnotiť hviezdičkou alebo komentárom♥

-Curly

Bambi A|B|O - [Larry Stylinson] || TextingWhere stories live. Discover now