30. Kapitola

1.4K 211 39
                                    

Kiwi bol naozaj poslušný a hlavne hravý psík. Už keď mi Ed podával jednotlivé kúsky jeho skromnej výbavičky, sa ku mne ten malý tvor tisol a natešene štekal. Musel som sa usmiať, keď mi hlavičkou začal tlačiť proti nohy, akoby vravel: ,,Ja som tu, ty oslia hlava! Poškrabkaj ma, inak ti uhryznem vajcia!"

Napokon som sa s jemným úsmevom sklonil ku tomu otravnému cicavcovi. Rukou som ho poškrabkal za ušami, načo spokojne privrel oči. Musel som sa zasmiať, keď sa natlačil na moju dlaň.

Potom to šlo už naozaj rýchlo. Ed spolu s mojou pomocou natlačil pelech, misky na jedenie a rôzne iné veci do jednej z igelitiek. Následne psíkovi navliekol zelený obojok a pripojil ho na vôdzku. Prekvapilo ma, že psík vôbec neprotestoval. Práve naopak. Užíval si toho, že má na krku, čosi čo z neho robí vlastneného.

Akoby asi vyzeral Harry s obojkom?

A tak som sa ocitol s taškou a psom na ulici. Usmieval som sa, keď Kiwi neustále chodil pri mojej nohe a spokojne ňuchal. Raz od času odbehol na metrovú vzdialenosť a následne sa vrátil ku mne. Aký to poslušný čokel.

Po istej krátkej prechádzke som sa ocitol doma. Vtedy som Kiwiho zobral na ruky, aby sa pre istotu nerozbehol kamsi preč. Spolu s taškou a huňatým anjelikom som sa vybral do svojej izby. Tam som zavrel dvere a oba predmety položil na posteľ.

Kiwi okamžite začal ňuchať vôkol seba, nad čím som ja len s úsmevom krútil hlavou. Rýchlo som využil situácie, že je zamestnaný a všetky veci vybral von. Pelech som položil vedľa mojej postele a ostatné predmety akosi systematicky naukladal vedľa toho.

Až vtedy som si unavene ľahol na posteľ, sledujúc ako sa ku mne ženie tá chlpatá guľa. Kiwi si napokon ľahol na moju hruď a sledujúc ma veľkými očami zostal tak. Fascinovaný oným výjavom predo mnou som sa natiahol po telefóne. Spočiatku som plánoval si ho len vyfotiť, no prekvapilo ma, keď sa mi na displeji zobrazila nová správa od Harryho.

Vďaka kučeravcovi som okamžite zabudol na to, čo som zamýšľal pred tým. S úsmevom som otvoril chat a hladiac jednou rukou Kiwiho, som si začal čítať.

Bambi: Louis?

Louis: Bambi? :D

Bambi: Prepáč, že ťa vyrušujem, ale písal mi Ed ohľadom Kiwiho.

Louis: Oh myslíš to zlatíčko? Je vážne rozkošný. :3

Ale aj ty si rozkošný, Hazz.

Bambi: Ja viem, len...

Bambi: Potom si ho beriem k sebe. To ti Ed snáď povedal, že?

Tomu ver, že hej. To bol aj snáď ten najväčší dôvod, prečo som si ho k sebe zobral.

Louis: Áno :D Ed mi o tom niečo spomínal.

Bambi: Ja len, že...

Bambi: Asi by som si...

Louis: No?

Bambi: Len, či by som pre neho nemohol prísť tak o dva dni?

Louis: To by asi šlo. Aj tak budem doma.

Bambi: Dobre teda. Viem kde bývaš a v podstate všetko ostatné.

Bambi: Ahoj teda.

Aké ahoj?!

Louis: To už ideš?

Bambi: Áno?

Louis: Ja som si len myslel, že by sme si mohli ešte chvíľu písať.

Louis: Však vieš. Ako kamaráti.

Au. To slovo mi snáď raz privodí infarkt, haha!

Bambi: A o čom by si si chcel písať?

Louis: Ja neviem.

Bambi: Tak sa mi potom uhm ozvi, keď ti niečo napadne dobre?

Louis: Dobre, dobre... mám niečo.

Bambi: Hmm?

Louis: Čo takto sa rozprávať o Kiwim?

Bambi: A čo by si o ňom chcel vedieť? :3

Dobre vedieť. Toto si niekam treba zapísať. Vždy keď chcem jeho pozornosť, stačí spomenúť chlpatú guľu menom Kiwi.

Louis: Tak čo ja viem...

Louis: Kto ho našiel a kto mu dal meno?

Bambi: No Kiwiho som našiel ja, keď som šiel k Edovi. Spinkal premočený vedľa chodníku :/

Bambi: Kúpil som mu všetko, čo potreboval a zatiaľ ho dal k Edovi. Potreboval som si doma spraviť poriadok a presvedčiť mamu, aby som si ho mohol nechať. :3

Louis: To znie fajn. Ed vravel, že ťa má naozaj rád.

Bambi: To asi hej :D Niektorí ľudia vravia, že psy majú na takéto veci čuch.

Louis: Na aké veci? :D

Bambi: Vraj si hľadajú majiteľov tak isto ako si omegy hľadajú alfy. Podľa vône. Niekedy sa stane, že sa psovi zapáčia aj dvaja ľudia a tí spolu väčšinou aj skončia :3

Bambi: Neznie to zaujímavo?

Bambi: Čo ak vďaka Kiwimu nájdem niekoho, kto je pre mňa ten pravý?

Hou, hou, hou. Mám ťa nebodaj uhryznúť do zadku, aby si si všimol, že tvoj pravý som ja?

Louis: To hej. Myslím, že Kiwi ti už niekoho nájde.

Povzdychol som si a pohľad presmeroval na oné stvorenie, ktoré ma neustále pozorovalo. S úsmevom som ho poškrabkal za ušami a spokojne si vydýchol. Zdalo sa, že je všetko v poriadku, keď v tom psík na mojej hrudi spozornel. Celý sa napol a zmätene ma očuchal. Následne sa postavil vedľa mňa a zaštekal na mňa.

Prekvapilo ma jeho správanie. Netušil som o čo mu ide. Ibaže stačilo pár sekúnd a mňa opätovne obaril ten mne už známy pocit. Bolo vážne zaujímavé, že to pes na mojej posteli vycítil skôr než ja. Bolo až pozoruhodné, že dokázal zacítiť heat, skôr ako sa mne začal objavovať problém medzi nohami.

A sakra. 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ahojte, 

tak začneme klasicky. Ako sa máte?

Posledný deň mojich prázdnin sa práve blíži ku koncu :( Zajtra mám ešte skúšku v divadle, ale aj tak. Škola! Sakra! 

Inak pozrime sa, kto dostal heat ( ͡° ͜ʖ ͡°).  Olalaaaaa...

-Curly

Bambi A|B|O - [Larry Stylinson] || TextingWhere stories live. Discover now