20. Kapitola

1.5K 218 62
                                    

S rozšírenými zreničkami som sa pozeral po svojom okolí a snažil sa nájsť oného chlapca s dokonalou vôňou. Nedarilo sa mi. Bola tu totižto len jedna žena, ktorá ma vyzvala, aby som šiel za ňou. Z môjho výzoru a načasovania očividne usúdila, že som objednaný, pričom ma odprevadila až do jednej priestrannej izby.

Louis: Bambi!

Louis: Hej!

Bambi: Prepáč. ja tu ešte vybavujem čosi.

Louis: Čosi?

Bambi: Ehm hej. Budem mať nové tetovanie a musím sa objednať.

A nechceš mi povedať aj kde presne si? Možno by som sa mohol zastaviť.

Bambi: Neboj, hneď pôjdem. Ty si zatiaľ sadni na to kreslo a Ed za tebou za chvíľu príde.

Nespokojne som nakrčil obočie a povzdychol si. Svoje napnuté telo som položil na akúsi kožou potiahnutú stoličku a batoh zložil vedľa seba. Ruky som si prekrížil aj s telefónom na mojom hrudníku a trhane sa nadýchol.

Čo som komu spravil, že to tu cítim a nemôžem ho pritom ani len očuchať zblízka?

Nahnevaný sám na seba, že sa ani len nedokážem kontrolovať, som potichu zavrčal. Následne otvoril konverzáciu a chcel Harrymu niečo napísať, keď v tom sa otvorili čierne dvere po mojej pravici. Obrovský nával dokonalej vône, ktorá v okamihu prešla mojimi čuchovými bunkami, ma donútila slastne privrieť oči. Následne som ako inak zvedavo natočil hlavu, pričom som si všimol, že z danej miestnosti vyšiel len a len akýsi ryšavý muž.

,,Ahoj, ty musíš byť Louis," usmial sa a skôr ako som čo i len stihol odpovedať, dvere zabuchol. Hoci tu tá dokonalá aróma stále bola, čosi alebo ktosi za tými dverami, bol presne tým čo sa nesmelo dostať bližšie ku mne. Stačil by totižto jeden okamih a ja by som sa snáď okamžite urobil.

,,Á-áno. Poslal ma sem, H-harry," vydýchol som roztrasene, pričom som stisol telefón, v ktorom mi cinkla správa. Potichu som sa ospravedlnil, načo sa muž naproti mne len zasmial.

,,To je v poriadku. Odpíš mu. Sám ma presviedčal, aby som ťa nechal písať mu celý čas," mrkol na mňa, pred tým ako si sadol vedľa kresla, na ktorom sedel môj ctený zadok. Len som mu venoval menší úsmev a okamžite otvoril messenger.

Bambi: Tak teda ako sa máš?

No celkom dosť nadržane. Čo ty?

Louis: Ty si za tými dverami, že áno?

Naprosto som odignoroval jeho otázku. Len som nakrčil nos a okrajovo začal vnímať ako mi Ed čosi mumle. Iba som prikyvoval a to až do okamihu, kedy mi nezobral pravú ruku. Jemne sa pousmial, keď si všimol menší papierik v mojom batohu a bez toho, aby sa ma čo i len opýtal, ho zobral do ruky. Aké neslušné.

,,Tipujem, že toto je tvoj návrh, že?" spýtal sa. Len som nemo prikývol a pohľadom sa zapozeral na jeho okuliarmi zaclonené oči. Tie sa v náhlom úsmeve jemne privreli a následne otvorili.

,,Tak teda ideme na to," a presne od tohto momentu som nevnímal. Len som sedel a pohľadom skenoval dvere spolu s telefónom.

Bambi: Ja som sa pýtal prvý :3

Louis: Mám sa dobre, čo ty?

Louis: A teraz mi už sakra odpovedaj!

Bambi: Aj ja sa mám dobre. Inak čo robíš?

Premýšľam nad vyhonením si.

Louis: Bambi!

Bambi: Dobre, dobre. Najprv mi ale odpovedz na toto.

Louis: No čo asi robím? Sedím a nechávam tvojho kamaráta, aby robil akési čáry máry fuk na mojej ruke.

Bambi: Oh vlastne hej.

Louis: A teraz mi už odpovedaj.

Bambi: Hm a ako znela otázka?

Ty vole, ja keď ho stretnem tak ho do zadku kopnem tak, že sa mu moja topánka zasekne v hrubom čreve.

Louis: Takže za tými dverami si ty.

Bambi: Áno?

Bambi: Neboj, za chvíľu odchádzam.

Trochu som sa ošil pod šteklivým pocitom na mojej ruke, pričom som sa opätovne zahľadel na dvere.

Louis: A pôjdeš zadným vchodom?

Bambi: Čože? Nie?

Bambi: Pôjdem cez tú miestnosť kde si ty.

Louis: Nie!

Bambi: Čože?

Bambi: Nejaký problém?

Louis: Nie, nie... ja len...

Bambi: Čo?

Louis: Ale nič.

Zakrútil som nad ním hlavou, pričom som privrel oči a nespokojne zakňučal. Ed sa na to radšej ani len nepýtal a začal akousi hnedou hmotou kresliť jednotlivé obrysy na moju ruku. Celý čas sa zdalo, že bude všetko v poriadku. Harry mi už ani len nepísal a ja som si zvykol na vôňu vo svojom okolí. Prosto som sedel a odpočíval, keď v tom sa ozval hlasitý buchot.

Okamžite som vyletel do sedu, nad čím Ed zaskurhal, keďže sa oná hnedá tekutina začala ťahať až kamsi k môjmu zápästiu. Ryšavo-vlasý muž zafunel a chcel mi čosi povedať, keď v tom sa spoza dverí ozvalo hlasité, ale za to rozkošné nadávanie.

,,Ježiškove mačky! Sakra!" počul som jeho chrapľavý hlas.

,,Čo to ten, sakra, stvára?" zamumlal si Ed a už, už sa šiel postaviť, keď v tom mi cinkla správa. Zmätene som nakrčil obočie a pozrel sa na telefón.

Bambi: Ja... pošli sem... Eda prosím.

Bambi: Potrebujem jeho pomoc.

Čože?

Ani len som nečakal a už vôbec to neoznamoval onému mužovi. Prosto som vyletel na nohy a presne tak, ako mi moje srdce vravelo, som sa rozbehol ku dverám. Tie na moje šťastie neboli zamknuté, teda som ich jednoducho otvoril. Čo som robiť ako inak nemal.

No do pekla.

Stačil totižto jeden okamih a ja som ucítil sladkú vôňu. Hoci som ju poznal, toto bolo v čomsi iné. V čomsi, čo som ja dúfal, že sa nikdy nestane.

,,L-louis?" zašepkal Harryho rozochvený hlas, keď sa snažil zakryť viditeľný problém v jeho nohaviciach spôsobený rutom. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ahojte!

Nová kapitola! Stíham len tak tak. Ihneď ako toto vydám musím sa učiť na dva testy. A sakra...

Okrem toho by som vám chcela moc poďakovať. Sme v TOP 5 in FF, za čo opätovne moc moc moc moc moc ďakujem. Ja už ani len neviem, čo mám písať. Prosto ste úžasní!

-Curly

Bambi A|B|O - [Larry Stylinson] || TextingWhere stories live. Discover now