55. Kapitola

1.2K 183 91
                                    

S pootvorenými ústami som pohľad zabodol do tých jeho, ktoré ma sledovali. V tých machovo-zelených dúhovkách sa neustále odrážal akýsi záblesk nevinnosti aj cez to, čo sa chystal práve urobiť. A hoci ma o to sám požiadal, potreboval som sa uistiť, že to myslel vážne a hlavne, že som počul dobre. Moje splašené hormóny by totižto boli schopné pozmeniť vetu z „Dáš si čokoládu?" na „Opri ma o vaňu".

Preto sa radšej spýtam. Istota je istota, no nie?

,,Ty sa chceš dotknúť môjho penisu?" nadvihol som zmätene obočie. Okamžite, ako som vyslovil oné slovo, sa Harry zamračil, načo som sa v duchu zasmial a povzdychol si.

,,Teda pipíka?" opravil som sa s jemným pokrútením hlavy. O pár sekúnd na to som sa opätovne zapozeral na Harryho, ktorý spokojne skrivil pery do plachého úsmevu.

,,Chcem to len skúsiť. U-už som to raz robil, ale t-to som ho nevidel," zašepkal s červenými tváričkami. A hoci som zo začiatku zvažoval svoje možnosti, nakoniec som o krok podišiel bližšie, stavajúc sa rovno pred Harryho tvár. Ten zaujato prešiel pohľadom cez hrudku v mojich boxerkách a následne sa pozrel mne do tváre.

Istú dobu som sa snažil nájsť v jeho výraze náznak nervozity, no ako sa zdalo, ja som bol jediný, kto sa v tomto okamihu triasol ako osika. Ach tie alfy a to ich sebavedomie.

,,M-môžem ti dať dole slipky?" spýtal sa po niekoľkých minútach, počas ktorých mal hlavu neprirodzene vykrútenú dozadu, aby mi videl do očí. Iba som neisto prikývol a následne začal sledovať, ako sa jeho šikovné prstíky obtierali o gumu mojich boxeriek.

,,Áno? Asi.. teda... určite? Možno? Ja neviem. Je to na tebe," mrmlal som jedno cez druhé, keď som si vlasy zaprával za ucho. Harry sa potichu zachichotal a opätovne hlavu vykrútil dozadu, aby sa na mňa pozrel.

,,Loui sa predo mnou hanbí," zaškeril sa Harry a nemotorne sa vyštveral do kľaku, aby mi mohol venovať pusu na líce. Bolo vtipné, že to stvorenie dotiahlo aj v tomto okamihu mne na tvár. Predsa len na šestnásť rokov merial viac ako dosť.

,,Nemusíš sa hanbiť. Ja som už videl toho svojho. Pochybujem, že ten tvoj bude škaredý," vysvetlil mi ten kučeravý tvor, akoby to bola samozrejmosť. Prišlo mi to absolútne absurdné, no skôr ako som stihol namietať, mi Harry už sťahoval boxerky. Najprv pomaly a nakoniec rýchlo, keďže mu moja pýcha neumožňovala ich opatrne stiahnuť. Musel tým kúskom oblečenia poriadne myknúť smerom nadol, aby konečne oslobodil to, čo on nazýval pipíkom.

,,Oh," vydýchol, keď si všimol chĺpkov, ktoré som si ako inak tento týždeň ešte nestihol oholiť. Boli síce riedke a krátke, avšak Harryho dosť zaujali na to, aby po nich prešiel prstom. Musel som sa vážne držať, aby som sa od neho neodtiahol. Cítil som sa tak divne, tak trápne, keď som tam pred ním stál presne tak, ako ma istý ujko stvoril.

,,Máš také chĺpky. Presne ako Cappuccino," vydýchol Harry narážajúc na svojho kocúrika, ktorého má doma. Bol som rád, že v tomto okamihu býval s rodičmi. Kto iný by sa mu totižto postaral o to mačacie stvorenie?

,,H-harry... toto..." začal som koktať. Jazyk sa mi od všetkých tých nervov plietol, až som mal pocit, že sa na mieste zložím. Srdce mi prudko bilo, zatiaľ čo som sa nepokojne ošíval.

,,Ale tichučko, Loui. Inak ti zacpem pusinku ponožkou. A ver, že to nie je dobré," zachichotal sa Harry a po prvé za celý ten čas oblapil svojimi dlhými prstami celý obvod môjho údu. Vďaka neočakávanému dotyku som potichu vypískol a pozrel sa mu od očí.

,,To by..." zasekol som sa, keď rukou začal opatrne hýbať od zhora nadol. V danej chvíli som vypúlil svoje modré oči a zapozeral sa na Harryho, ktorý vyplazil jazyk a pracovito natočil hlavu.

,,Myslíš, že by som mohol dať tvojmu pipíku meno? Vždy to tak robím s vecami, ktoré mám rád. Mám pomenovaných všetkých plyšiakov a tak," Harry sa nevinne usmial a pozrel sa na mňa svojimi zelenými očičkami, v ktorých sa zračila prostá detská radosť.

,,Hazz..." začal som, no nedokončil som to. V tomto okamihu ma prosto opúšťali slová. Mal som pocit, že si dali dovolenku a rozhodli sa ma opustiť na dobu neurčitú.

,,Hm bude to Jacob. Je taký veľký a... chlpatý. Presne ako Jacob z toho filmu Twilight," mrmlal si sám pre seba, keď nadvihol hlavičku a pozrel sa na mňa.

,,Viem, že to asi vyznie divne, ale-" začal, pričom si poposadol vo vani. Následne si prehodil vlasy zo strany na stranu a vydýchol si.

,,Myslíš, že by som si mohol dať Jacoba do pusinky? Možno sa mi tam nezmestí, ale chcem to skúsiť," vydoloval zo seba odhodlane. Vtedy som ako inak pootvoril svoje ústa a omámene jemne prikývol hlavou. Veľmi som si neuvedomoval, čo robím, no moje telo vedelo, že k tomuto by aj tak raz došlo.

Bolo jedno kedy.

Harry vtedy natešene zatlieskal a ruky, ktoré mal neustále mokré od vody premiestnil na moje boky. Za tie si ma pritiahol bližšie a spokojne hlavu natočil do strany. Cítil som na svojom úde jeho teplý dych, keď opatrne otváral pusinku v snahe nasmerovať si tam môj penis.

Ibaže to by som musel mať naozaj veľké šťastie na to, aby to nič neprerušilo. A ako inak, som ho ani pre tentokrát nemal.

A tak zazvonil zvonček a Harrymu pokusu o blowjob je koniec. 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ahojte,

nová kapitola po dvoch dňoch. Ach jaj. Mám pocit, že všetok môj elán odišiel kamsi do teplých krajín. Absolútne sa mi v poslednej dobe nechce písať, čoho mi je veľmi ľúto :/

Len dúfam, že to na tej kapitole nie je poznať, eh...

No nič. Aj cez to všetko dúfam, že sa kapitola páčila^^. Aj keď nebola maximálne dokonalá   :(

Dobrú noc a sladké sny!

-Curly

Bambi A|B|O - [Larry Stylinson] || TextingTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang