K Harrymu som sa dostal až dnes. Pomaly som sa k nemu priblížil zozadu, keď sa ráno vytackal z postele.
"Dobré ráno, Harry!" oslovil som ho v kúpeľni. Zbadal ma v zrkadle a vykríkol. Otočil sa a vydesene na mňa uprel oči.
"Spalo sa ti dobre?" Ustúpil k umývadlu, nepohol som sa, len som na neho civel.
"Mama!" skríkol na plné hrdlo. Potriasol som hlavou a usmial sa.
"Mamička ťa počuť nebude!" Rozbehol sa ku dverám, ale ja som mu zastal cestu jedným skokom.
"Kam sa chystáš? Myslel som, že si spolu užijeme trochu zábavy. Čo ty na to, Harry?"
"Mama!" ozval sa ešte zúfalejšie. Uškrnul som sa a ironicky zopakoval jeho volanie.
"Mama! Mama! Mamička moja! Príď mi pomôcť. Je tu hrozný klaun!" Harry zaspätkoval k vani a hodil po mne fľašu šampónu.
"Na takého krpca máš dôvtip. Ale to ti aj tak nepomôže."
Vyvaľoval na mňa oči, nevedel kam utiecť, kam sa skryť.
"Čoho sa najviac bojíš Harry?" Chvíľu som mu pozeral do očí a potom som ich presunul k zrkadlu. Spoza skla sa vysunuli dve ruky pokryté prachom. Harry sotva začal chodiť do školy, no na svoj vek mal silný cit pre čistotu. Hlavným dôvodom bol incident v práci u jeho otca. Harry ho čakal v šatni, no ako zvedavé dieťa o chvíľu vybehol von. Najprv sa len tak ponevieral a potom si všimol veľkú rúru. Vliezol dnu, zrejme to považoval za šmýkačku. Bola to však rúra na odpad. Odvtedy nezniesol čo i len smietku.
A teraz sa pred ním spoza zrkadla vynárala postava, celá čierna od prachu. Myslel som si, že som ho dostal, no úsmev mi dlho nevydržal. Ten zasran sa načiahol po spreji, ktorý najprv namieril na môj výtvor a potom do mojich očí. Pekelne to štípalo, predstava sa rozplynula a ja som nadával, zatiaľ o ten fagan utekal k mamičke.
Jedinou útechou mi bolo, že všetci dospelí boli hlupáci a svojím deckám neverili. Harryho reči budú pre jeho matku len hlúpa fantázia. Akoby mu aj mohla veriť, keď ma nemôže vidieť? Nik nemôže. Okrem nej. Tá rusovláska! Musím sa jej zbaviť, než mi skazí plány. Než ostatných upozorní na to, že existujem. Zajtra. Zajtra sa jej zbavím.
ESTÁS LEYENDO
Billy, denník jedného klauna (Pennywise ff AU)
FanficMojou radosťou bol detský strach. Mojou každodennou rutinou bolo sledovať tie malé stvorenia, vyvolať v nich pocit beznádeje a desu. Miloval som pohľad na ich tváre plné hrôzy a zvuk ich kriku. Najsladšia hudba pre moje uši. Najsladšia vôňa, aká sa...