15

48 8 7
                                    

Začul som búchanie na dvere, práve keď som chystal tomu malému ufňukancovi doniesť niečo pod zub. Nieže by mi na ňom záležalo, ale potreboval som ho a tak som ho nemohol nechať umrieť od hladu, hoci to bola lákavá predstava. Klopanie ozývajúce sa tichým domom ma však vyviedlo z miery. Rozzúrene som sa vybral ku dverám v presvedčení, že sa vrátili policajti. Trhol som kľučkou a prekvapene zdvihol obočie. 

"Sally?" Neveriacky som na ňu hľadel. 

"Nedá mi to pokoj. Musím to vedieť." Obišla ma a sama sa pozvala dnu. Nezmohol som sa na slovo, stále som držal dvere a zmätené oči upieral na jej červenú hrivu. 

"Čože?" vykoktal som napokon a rýchlo ju nasledoval, pretože sa vybrala hľadať obývačku. 

"Mal by si si tu upratať." prehodila sucho a rozhliadala sa po miestnosti, kde vládlo šero vďaka zatiahnutým závesom. 

"Čo tu robíš?" Stále som bol ako obarený. Malý Gene čakal zamknutý v izbe, no ak by ju začul, mohol spustiť krik. 

"Chcem vedieť, prečo si ma sledoval. Prečo si zo mňa nespustil oči?" Prechádzala sa po miestnosti a prstom hladila nábytok okolo seba. Ten ladný a pomalý pohyb pôsobil priam nadpozemsky. Nemo som ju sledoval, malý Gene mi pomaly ale isto úplne vyfučal z hlavy. Nemyslel som. Len som ju uprene pozoroval. 

"Neodpovieš mi?" Obrátila sa zrazu a vykročila ku mne, keď som stále mlčal.

"Vyhrážala si sa mi, že zavoláš políciu. Nechal som ťa. Odišiel som." zahováral som a tváril sa, že to bol celé len omyl. Sally zdvihla ruku a prešla mi prstom po hrudi tak, ako ho ťahala po nábytku. Oči zdvihla hore, hlavu zaklonila, aby na mňa lepšie videla. 

"Prišla som sama." šepla a vo mne sa krv priam varila. Zdrapil som ju za vlasy, chcel som jej vykrútiť krk a zrevať, čo za divadlo tu hrá. 

Ale nemohol som. Ticho vzdychla a čakala. 

Jej sivé oči ma zhypnotizovali a tak som jej hlavu zaklonil viac dozadu, potiahol som ju za tú červenú hrivu no ona sa vôbec nebránila. Oči mi zbehli na jej bledý a dlhý krk, na ktorý som sa o sekundu neskôr vrhol ako hladný upír. Ale nepohrýzol som ju. Namiesto toho som  ne jej navretú žilu pritisol pery. Zastonala a oprela si dlane o moje líca. Keď som zdvihol tvár, oči jej žiarili. Ruku posunula na môj zátylok a načiahla sa za mnou. Pobozkala ma. Ten bozk bol tak horúci, že ma zaliala páľava a oblial pot. 

Zrazu som otvoril oči a posadil sa. Bol som vo svojej izbe, vo svojej posteli, vonku bola hlboká noc. Od zlosti pri spomienke na ňu som zovrel päste a načiahol sa po vankúši, ktorý ležal vedľa mňa. Hodil som ho k stene oproti, ale od hnevu som ho nechal explodovať skôr, než k nej dorazil. Izbou sa rozletelo perie na všetky strany a ja som vrčal čistou zúrivosťou voči tomu snu. Ale najmä voči tej prekliatej ženskej.  

Billy, denník jedného klauna (Pennywise ff AU)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang