Birinci Bölüm

13.8K 910 1K
                                    

#BangtanSonyeondanINeedYou

Multi | Lavinia

***

Yıl 2018 - 15 yıl önce:

Lavinia, büyük ve bir koreliye göre orta çekiklikte olan gözlerini üzgünce kocaman açmış karşısındaki, artık ellilerinin ortasında, kır saçlı, orta göbekli büyükbabasına bakıyordu.

"Gel bakalım benim küçük tatlı laviniam" büyükbaba üzgün ve gözyaşlarını ile ona bakan 5 yaşındaki torunun kucağına alarak, yaşlılıktan ötürü zaman ilerledikçe artan romatizmalarına dikkat ederek yavaşça dizine oturttu.

"Söyle bakalım küçük lavinia, neden bu kadar üzgünsün?" Küçük kız, kendi gibi oldukça küçük parmakları ile yanağından süzülen, oysa kendi bilmese de tek damlası bile kırk bin yıla bedel gözyaşlarını silerek derin bir iç geçirdi.

"Okuldaki arkadaşlarım sürekli benimle dalga geçiyor. 'Sen büyücüsün, ucubesin' diy-" Ağzından kaçan küçük hıçkırıklar konuşmasına izin vermezken, derin bir nefes çekti ciğerlerine.

"Oysaki elimde çakmak bile yok. Nasıl öylece ateş yakıp sonradan söndürebilirim ki..." oldukça zeki ve küçük zihni bile algılayamıyordu bu doğa dışı olayı.

Titreyen ve boncuk boncuk olmuş göz bebeklerini büyükbabasına çevirdi.

"Ben gerçekten büyücü bir ucubemiyim büyükbaba?" Şefkatle gülümsedi büyükbaba.

Kendinden bir habersiz küçük torununu süzdü.

"Sen çok özel birisin lavinia. İsmin gibi ölüm çiçeğisin. Ölümü bile kıskandıracak kadar güzel, zeki ve güçlüsün. Bırak kim ne derse desin..." ne kadar böyle konuşsa da korkuyordu büyükbaba.

Onu bütün bu dünyanın kötülüğünden korumak için dünyaya getirmiş olsa da korkuyordu içi.

Dünyanın en saf, masum bir o kadar güçlü ve zeki varlığını...

Küçük kız, büyükbabanın sözlerini anlamazken, sözleri ona komik gelmiş olacakken güldü.

"Ben nasıl farklı olabilirim ki büyükbaba. Benim annem babam bile yok. Senden başka kimsem yok. Hemm... yoksa leylekler mi getirdi beni?" Kendi dediği şeye gülerken, büyükbaba da eşlik etti ona.

"Bak sana şöyle anlatayım benim küçük laviniam... sen ölüm kadar karanlık, hayat kadar aydınlıksın. İki dünya arasındaki iki sınırın ta kendisisin. Yaşama, hayat verende sen... ölüyü diriltecek olanda sen"

Küçük kız boncuk gözlerini büyüterek tekrar kahkahasını salladı.

"Yine mi masal zamanı büyükbaba?" Daha 5 yaşından ufak bir çocukken herşey ona masal gibi gelirken, asıl gerçekliği büyüdüğünde öğrenecekti...

Şefkatle gülümsedi büyükbaba.

"Her masalın bir gerçeklik payı vardı lavina. Aynı her gidişin ardındaki sebep, ve aynı şekilde tekrar geri dönüşün altında yatan gerçekler gibi..."

🍒🍒

2033 - Günümüz:

"Sizin kovmanıza gerek kalmadan ben istifa ediyorum zaten!" Verdikleri beş para etmez, paraları cebime sıkıştırarak kapıyı sertçe örterek cafeden çıktım.

Yok neymiş beceriksizmişim felan filan. Hayır verdikleri maaşta maaş olsa. Sanki dilenciye para veririyorlar.

Ulan büyükbabamın emekli maaşı bile daha fazla bu paradan!

ᴀʟᴛıɴ ᴏʀᴅᴜ ᴀᴋᴀᴅᴇᴍɪsɪ || ᴘᴊᴍHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin