BangtanSonyeondanaRun
Multi | Park Jimin
***
Boğazımda ki acımsı ve sert tat gün yüzüne çıkarken yüzümü buruşturarak yavaşça gözlerimi araladım.
"Bu kız kim, kwon?"
Kwon?
Bu şerefsiz adam kim bilir nereye getirdi beni...
Bir dakika!
Büyükbabam!?
Hızlıca yattığım yerden doğrularak içimi kaplayan korku ike etrafımı süzdüm.
"Büyükbabam! Büyükbabam nerede?!" Gözlerim ilk know denilen adamda ardından ise gözlerin yarı insan yarı at olan a gezdirdim.
Evet yarı AT!
Kaşlarımı alayla kaldırarak onu süzdüm.
"Iyi kostüm"
Nerden bulmuşsa bir tane bende isterdim ya.
Gözlerimi devirerek kıçı kırık komşuya geri döndüm.
"Son kez soruyorum ben nerdeyim! En önemlisi büyükbabam nerde! Hele ona birşey olsun bak sen o zaman gör, o salçım salak saçlarını tek tek yol-"
Kollarımdan tutup beni kalktığım yere geri oturttu.
"Öncelikle sus ve şunu bil. Büyükbabam gayet iyi" kaşlarımı çatarak kolumdaki ellerini sertçe geri itikledim.
"Ellerini kırmamı istemiyorsan temastan kaçın. Ayrıca neden sana inanayım ve neden burdayım..." fırsattan istifade olduğum yeri inceledim.
Kulübe gibi bir yerdi. Duvarları tamamiyle raflardan oluşuyordu.
Birçok tarihi eserden farksız eski kitap, gereksiz ot bok her ne ararsan vardı.
Kendimi üfürükcülerin eline düşmüş gibi hissediyordum.
Hele karşımdaki yarı at kostümlü adam... dudaklarımı birbirine bastırdım.
"Bak şunda anlaşalım ilk önce büyükbaba oldukça sağlıklı. Dün kalbinde gördüğün mızrak ve kanlar ise yapaydı. Sadece yapaydı. Baygındı çünkü ilaç verdim. Seni almaya geldiklerinde gerçekten ölü olduklarına inanmaları için..."
Kaşlarımı çatarak yüzümü buruşturdum.
"Kim neden beni almak istesin ki?" Bu çok saçmaydı.
Düşman desen? yok. Ne bilim arkadaş felan o bile yoktu.
En son ilk okulda arkadaşım olmuştu. O da yüzüme karşı 'seni büyücü kaltak' diye cırlayıp topuklamıştı.
Yüzümü buruşturarak kafamı iki yana salladım.
"Siz bence beni başkası ile karştırdınız. Aslında o ben değilimdir de... siz öyle anlamıştırsınız." cidden birde ölme numaraları felan. Gözlerimi devirmeden edemiyordum.
"Adımdan daha çok eminimki aradıkları kişi sendin. Çünkü herşeyin zamanı gelmişti. Bugün senin doğum günün öyle değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴀʟᴛıɴ ᴏʀᴅᴜ ᴀᴋᴀᴅᴇᴍɪsɪ || ᴘᴊᴍ
Fanfiction"Sen ölüm kadar karanlık, hayat kadar aydınlıksın. İki dünya arasındaki iki sınırın ta kendisisin. Yaşama hayat verende sen... ölüyü diriltecek olanda sensin, lavina" ©️20180421