#bangtansonyeondanAmIwrong
Multi Medya | Park Jimin
▪▪▪
"Lavi- yani majesteleri..." eunji, benim yanına gitmemle hızlıca ayağa kalkışmıştı.
Hadi ama sen benim arkadaşımsın eunji, kendine gel.
Gözlerimi devirerek kolundan tutup tekrardan yanımdaki sandalyeye oturttum. "Bana böyle davranma. Ben hala senin arkadaşın olan lavinia'yım." Az önce söylediklerim ve yaptıklarımdan kaynaklı olacak ki herkes gibi o da şaşkınlıkla bana bakıyordu.
"L-lavina. Tanrım sen gerçekten kurtarıcısın ve tabi prensesi de unutmamak gerek!" Neden bu kadar şaşırıyordu ki hala. Evet kurtarıcıydım ama bu kadar yani.
Kurtarıcı ve prenses olmam sadece bir kimlikten ve güçten ibaretti. Oysaki hala onlar gibi bir bireydim sonuçta.
Gözlerindeki birkaç saniyelik şaşkınlığın yerini, korku alırken hızlıca ayağa kalkarak gözlerini üzerinde gezdirdi. "İyisin dimi? Kendini nasıl hissediyorsun? Göğsündeki yara n-" o peş peşe cümleler sıralarken gözlerimi devirerek kolundan tutup geri oturttum.
Zaten ilgi yeterince üzerimdeyken onun bağırarak birşeyler söylemesi herkesin buraya odaklanmasını sağlıyordu ki bu çok rahatsız ediciydi.
"Eunji iyim. Sadece biraz topal yürüp, nefes almakta zorlansam da gayet iyim buna emin ol" söylediklerime seslice nefes vererek geri yaslandı.
"O gün o kadar korkutucu bir gün yaşadık ki sana anlatamam" peki ben neden o güne dair hiçbir şey hatırlamıyordum?
Her şey, mızrağın gögüsüme girmesine kadar ve lanet olası bütün elementlerimi kullanana kadar tamamdı. Ama ordan sonrası yoktu.
Tahmin edin bakalım neden? Çünkü bayılmıştım ya da o sıralar ölüyordum felan.
Gözlerimi devirerek oturduğum yerde dikleştim. "O gün tam olarak yani ne oldu?" Ne yani merak ediyor olamaz mıydım?
Ben orda deşililiyorken yaptıklarını daha doğrusu en çokta yoonginin ne yaptığını merak etmiştim.
"Gerçekten çok korkunçtu. Her aşamada gizli kameralar olduğu için herşey izleniyordu. Sizden önce çıktığım için seyircilerin arasında sizi izliyordum. Hatta ormanda o sürtük kızın seni bıçaklamasından sonra az daha içeri dalıyordum. Hatta benden önce, görevliler senin bayılıp durumunun ağır olduğunu düşünerek içeri geleceklerdi ama sen bir anda olduğun yerde dikleştin ve pes etmedin"
Kamera mı?
Ulan burası neresi çok merak ediyordum.
Adamlar dünyadan daha çok gelişmiş ya. Herkesde telefon tablet, bilgisayar. Ne bilim televizyon bile vardı ulan.
Geçen gün açıp deniyeyim dedim çektikleri dizeler bizim evde normal televizyonda izlediğimiz dizilerin, elementli versiyonuydu.
Yani bizde adamı bıçaklayıp silahla öldüreceğimize bunlar duble elementleri ile öldürüyordu.
Gerçekten bu evren kesinlikle dünyadan daha öndeydi.
"Ardından başarısız bir şekilde labirente gelip yoongiye baş başa kaldın. Biz tabi çok heyecanlıyız. Bütün seyirciler herkes nefesini tutmuş sizi izliyordu. Beraber dev bir böceği öldürdüğünüzde şaşırmıştık. Çünkü genelde eş bile olsa kimse birbirine yardım etmez ama siz eş olmamanıza rağmen birbirinize yardım etmiştiniz." Aslında bu gerçekten çok anormaldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴀʟᴛıɴ ᴏʀᴅᴜ ᴀᴋᴀᴅᴇᴍɪsɪ || ᴘᴊᴍ
Fanfiction"Sen ölüm kadar karanlık, hayat kadar aydınlıksın. İki dünya arasındaki iki sınırın ta kendisisin. Yaşama hayat verende sen... ölüyü diriltecek olanda sensin, lavina" ©️20180421