Otuzüçüncü Bölüm

6.1K 670 169
                                    

#bangtansonyeondanBoyMeetsEvil

Multi Medya | Park Jimin

▪▪▪▪▪▪▪

Beynimin içinde çakan şimşekler, karşımda beklemediğim kişiler ve vücudumda çekilen kan.

Herşey sadece saliseler içinde yaşanırken neden yıllardır bu sahneyi yaşıyormuş gibi hissediyordum?

"Lavinia, kendine gelmelisin. Kurtar kendini. Beni dinle, bana odaklan. Eğer şuan ondan kurtulmazsan vücudundan ki kan tükenecek. Ölmeyeceksin ama bedeninin kendini toplaması günler sürecek bu yüzden hala bayılmadan ondan kendini uzaklaştır!"

Zihnimin içindeki ses... tanrım neden her kötü anımda kurtarıcım olarak zihnimde yankılanıyordu.

Bu beni korkutuyordu.

"Lavinia, ondan kurtulur!"

Beynimde sert ve gürce yankılan ses kendime gelmemi sağlarken, vücumdaki acı ve kalan son gücümle elimi onun boynumda ki kafasını götürdüm.

Bedenimdeki bütün enerjiyi elime yükleyerek bütün gücümle kafasını iyice kavrayarak kafasını sertçe geriye doğru çektim.

Oda da yankı yapan çıt sesi onun boynunun kırıldığı kanıtını sunarken, bütün gücümle bedenini duvara doğru fırlattım.

Sikeyim, boynum!

Elimi hızlıca boynuma bastırdım. Elimdeki metalik sıvıyı hissedebiliyordum.

Orospu çocuğu.

Boynumda oluşan sıvının hareketliliği, yüzümü buruşturmama neden olurken elimi boynumdan çektim.

Hızlıca tişörtümün ucundan tutarak boynuma sarabilecek büyüklükte yırttım. Beş parçasını alarak boynunun etrafından çevirerek yaranın üzerine doğru sertçe bağladım.

Ne kadar nefes almakta zorlansamda en azından kan akışını durduracaktı ki şuan boynumu umursamanayacak kadar sinirliydim.

Bakışlarımı, az önce fırlattığım şerefsize çevirdim. Yerde baygın bir şekilde yatıyordu. Büyük ihtimal boynu kırıldığı içindi ama zaten birkaç dakika sonra kendine gelirdi.

Vampirlee bie boyun kırılmaya ölmezlerdi. Keşke ölselerdi ama onlar büyük ihtimalle 10-15 canlılardı.

"Lavinia iyi misin?"

Jimin'in telaşlı ve endişeli sesi kulaklarıma ulaşırken onlara döndüm.

Tanrım! Bunların burada ne işi vardı?!

Sertçe sağlam adımlarla hızla onlara doğru ilerleyerek ellerindeki bağları çözmek için yöneldim ama arkalarında ki muhafız omuzumdan iterek buna engel olmuştu.

"Onlar gizlice topraklarımıza girmeye çalıştı. Suçlular."

Hay sikeyim seni de suçlusunuda. Elimi onun omuzuna koyarak, vücumdaki enerjiyi kullanarak onun az önce beni ittiği gibi bende onu  iterek birkaç metre ileriye düşmesini sağlamıştım.

Şuan o kadar sinirliydim ki bu gücün nereden geldiğini bile bilmiyordum. Kendimi kontrol edemez haldeydim.

Önüne dönerek ilk jungkook'un ardından ise jimin'in ellerindeki büyülü bağları çözdüm. Bağlar büyülü olduğu için büyük ihtimal elementlerini uygulayamamışlardı.

İpleri yere firlatırķen, onlardan uzaklaşıp hesap sormaya yeltenecekken jiminin kolumdan tutup kendi çekerek sarılması ile bu istediğim daha başlamadan son bulmuştu.

ᴀʟᴛıɴ ᴏʀᴅᴜ ᴀᴋᴀᴅᴇᴍɪsɪ || ᴘᴊᴍHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin