Taehyung powiedział mamie, że kocha Jungkooka, przez co stracił z nią kontakt na parę lat, ale potem wszystko wróciło do normy. Jungkook nie powtórzył czwartej klasy liceum; został fotomodelem, a potem rozwinął karierę w kierunku aktorstwa. Jego ojciec nigdy nie dowiedział się o jego związku, ale żaden nie miał ku temu zastrzeżeń. Po trzydziestych urodzinach Jungkooka, ten wyznał Taehyungowi swoje dawne marzenie o głupim ślubie w Las Vegas. Taehyung zabrał go tam w ramach prezentu. Byli ze sobą szczęśliwi.
~*~
Witajcie!
Widzimy się tutaj po tej krótkiej w miarę historii, wreszcie, nie ukrywam, że cieszę się z dobiegnięcia końca. Zawsze się cieszę, gdy przychodzi mi pisać tą ostateczną część. Tą, w której przychodzę podzielić się z Wami - osobami, wywołującymi na mojej twarzy uśmiech za każdą, stukającą w liczniku wyświetleń cyferką, gwiazdką, słowem podarowanym w komentarzu - moim szczęściem. Jesteście jego ogromną partią, czymś, co mnie dopełnia w życiu i moją motywacją.
Dziękuję Wam z całego serca, że trwaliście tutaj wraz ze mną.
Dziękuję, że byliście tutaj, czytaliście, głosowaliście, komentowaliście i przeogromnie mnie motywowaliście.
Mam nadzieję, że zakończenie Was nie zawiodło, tak jak całe opowiadanie.
Chciałabym podziękować niektórym tak osobno, bo były osoby, dzięki którym było mi ciepło, a uśmiech długo nie schodził mi z twarzy.
peligrosamente zdobyłaś totalnie moje serce, zostawiałaś po sobie tyle komentarzy, dzięki którym mogłam się pośmiać, było mi miło, lub po prostu, poprawiały mi trudne dni. Dziękuję Ci, słońce, że byłaś tutaj i towarzyszyłaś mi, bohaterom i całej historii.
MialoTakByc bardzo, ale to bardzo, dziękuję temu, co zesłało Ciebie tutaj, za Twoje słówka, jakie mi podarowywałaś, obecność, o której zawsze wiedziałam, bo za każdym razem zostawiałaś gwiazdeczkę. Te gwiazdeczki mocno trafiają mi w serce i dziękuję, że byłaś tutaj do końca.
RinnieMimiko to zdaje się nie pierwszy raz, kiedy mogę Ci podziękować za bycie wraz ze mną przy końcu opowiadania. Dziękuję Ci, skarbie, że dołączyłaś także tu (i nie tylko c;), dziękuję, dziękuję, dziękuję.
Chciałam także ogromnie podziękować
Dziękuję Wam, kochani!
I wszyyyyystkim, bez wyjątku, którzy tu byli i czytali!
Mam nadzieję, że kiedyś jeszcze się zobaczymy w jakiejś pracy, mojej, albo Waszej :)
- kashmere
CZYTASZ
tokki. expensive bedbunny || taekook
FanfictionO Jeon Jungkooku, który chciał uwagi, komplementów, pieniędzy i... miłości... [토끼] tokki (kor.) - króliczek [ang. bunny] #792 w FF - 17.03.2018 #792 w FF - 6.04.2018