လမင္​းခ်စ္​​ေသာ​ေနမင္​းသခင္​[5]

2.2K 161 2
                                    


Zawgyi...

Wuသူ႔ရဲ႕ ရင္​ခြင္​ ထဲမွာ​ေမ့​ေမ်ာ​ေနတဲ့ သူ​ေလးကို စိတ္​မ​ေကာင္​းစြာနဲ႔ ၾကည္​့မိသည္​
"သနားစရာ.. ...က​ေလး​ေလးရယ္​.. .အျပစ္​ကင္​းၿပီးခ်စ္​ဖို႔​ေကာင္​းတဲ့......မင္​းကို ဘာလို႔အဲ​ေလာက္​ မယ္​မယ္​ကမုန္​းတီး​ေနရတာလဲ......

ႏွမအခု လိုျဖစ္​ရတာ မယ္​​ေတာ္​​ေၾကာင့္​့မလားအကို​ေတာ္​ မင္​းကိုမသြား​ေစခ်င္​​ေပမယ္​့ .....အကို​ေတာ္​လက္​လႊတ္​ရ​ေတာ့ မယ္​....
."​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​ အကို​ေတာ္​ မင္​းကို မကာကြယ္​​ေပး..ႏိုင္​တဲ့အတြက္​ .... "^^^
သတိ​ေမ့​ေနတဲ့ သူမရဲ႕ ကိုယ္​​ေလးကို​ေပြ႔ကာ
တံတားျဖဴ​ေပၚက​ေန နန္​း​ေဆာင္​ရိွရာကို ျပန္​​လာ​ေတာ့သည္​........
နန္​း​ေဆာင္​ကိုျပန္​​ေတာ့ ...Wuအ​ေ႐ွ႕ မွာ​ေဒါသတႀကီးနဲ႔ ပိတ္​ကာလာတဲ့ ....မယ္​မယ္​
"အိမ္​​ေ႐ွ႕စံ !!!..အခု..ဒါ..ဒါက ဘာလုပ္​ရပ္​လဲ???....ဘာလို႔အဲ​ေလာက္​.. ..အဲမိန္​းက​ေလးကို....အ​ေလးထား​ေနရတာလဲ....အခုခ်က္​ခ်င္​း..... အထိန္​​ေတာ္​ႀကီးကို...အျမန္​​ေပးလိုက္​....အိမ္​​ေ႐ွ႕စံ ျဖစ္​ၿပီး နန္​းတြင္​ထဲမွာရိွတဲ့လူ​ေတြရဲ့မ်က္​လံုးထဲမွာျပက္​ရယ္​ျပဳ​ေအာင္​ မ​ေနစမ္​းနဲ႔ ....
​ေနာင္​တစ္​ခ်ိန္​မွာ ..သား​ေတာ္​ကမင္​းတစ္​ပါးျဖစ္​လာမွာ....သား​ေတာ္​နဲ႔သူမက ​ေသြးသားအရင္​းအခ်ာ​ေတြ မဟုတ္​ဘူး
အ​ေနအထိုင္​ဆင္​ျခင္​ပါ........သား​ေတာ္​"

"မယ္​မယ္​့ ကိုစိတ္​ပ်က္​မိတယ္​...မိဘုရား တစ္​ပါးျဖစ္​တဲ့မယ္​မယ္​က..အခုလို က​ေလးတစ္​​ေယာက္​နဲ႔. လိုက္​ၿပီးၿပိဳင္​ဆိုင္​​ေနတာ..အရမ္​းပဲ.
႐ႈက္​မိတယ္​.....
သားျဖစ္​သူထံမွ ၾကားလိုက္​ရတဲ့ စကားလံုး​ေတြ​ေၾကာင္​့...သူမအံ့ျသသြားမိသည္​....တစ္​ခါမွ.. .ခြန္​းတံု႔မျပန္​​ဖူးေ​သာ သားျဖစ္​သူကထိုမိန္​းက​ေလးနဲ႔ ပက္​သက္​ၿပီး..သူမကိုအျပစ္​တင္​​ေနသည္​......
သူမအတြက္​ ထိုသားမိႏွစ္​ဦး သည္​ မ​ေကာင္​းဆိုး၀ါး.. ..လိုပါပဲ....
"သား​ေတာ္​..
မင္​း..အခု..မယ္​မယ္​့ကို..အျပစ္​ဆို​ေနတာလား.."
"မဝံ့ပါဘူး....မိဘုရားျကီးသို႔​ေပမယ္​့..​ဒီတစ္​ႀကိမ္​​ေတာ့ မယ္​​ေတာ္​ဘက္​က..​ေတာ္​​ေတာ္​ လြန္​သြားတာပါ.. ...​ေနာက္​ထပ္​.. ႏွမ​ေတာ္​ကို.. ....အတိုက္​အခံ မလုပ္​ပါနဲ႔​ေတာ့.. ....သူမက..သနားဖို႔​ေကာင္​းတဲ့က​ေလး​ေလးပါ.....

Wuတစ္​​ေယာက္​ baekhee ႐ဲ႕ကိုယ္​ကို​ေပြ႔ကာ မယ္​​ေတာ္​့အ​ေ႐ွ႕က​ေန...ထြက္​လာလိုက္​သည္​.. ..
နန္​း​ေဆာင္​ကိုျပန္​​​ေရာက္​​ေတာ့....အခန္​းအ​ေ႐ွ႕မွာ ​ေစာင္​့​ေနတဲ့...ခမည္​း​ေတာ္​....
"ခမည္​း​ေတာ္​.....နန္း​ေတာ္​ကိုျပန္​ႂကြၿပီး.နားလိုက္​ပါလားဘုရား..... သား​ေတာ္​ႏွမ​ေလးကို ....​ေသခ်ာ​ေစာင္​့​ေ႐ွာက္​​ေပးမွာပါ
"ခမည္​း​ေတာ္​.....​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​.. သမီး​ေတာ္​ကိုဒဏ္​ရာ​ေတြပဲ ​ေပး​ေနမိတယ္​ .."
သား​ေတာ္​ႀကီး....သမီး​ေလးကို ​ေသခ်ာ​ေစာင္​့​ေ႐ွာက္​​ေပးပါ ....ခမည္​း​ေတာ္​မင္​းကိုယံုၾကည္​့လိုက္​မယ္​
"စ္ိတ္​ခ်ပါ အ႐ွင္​....♕ ♕ ♕ ♕ ♕

လမင်​းချစ်​ ​သော​နေမင်​းသခင်​(chanbaek:)(Z & G)completedOnde histórias criam vida. Descubra agora