လမင္​းခ်စ္​​ေသာ ​ေနမင္​းသခင္​ (10)

2K 151 0
                                    

"အ႐ွင္​့သား...ဝတ္​လဲ​ေတာ္​ အသင္​့ျပင္​ထား
ၿပီးပါၿပီ..ဘုရား..."

အခန္​း​ေဆာင္​အ​ေ႐ွ႕မွ ထြက္​​ေပၚလာ​ေသာ အထိန္​း​ေတာ္​ ခြၽဲဆန္​ကုန္​း အသံ​ေၾကာင္​့ ႏွဖူးစည္​း စီး​ေနတာကို အၿပီးသတ္​ လိုက္​​ေတာ့သည္​....

" ဝင္​လာခဲ့ပါ.. .အထိန္​း​ေတာ္​ႀကီး..."

Lee ရဲ႕ ခြင္​့ျပဳခ်က္​ရတာနဲ႔ အခန္​း​ေဆာင္​တံခါးကို ဖြင္​့ကာ ဝတ္​လဲ​ေတာ္​ တစ္​စံုကို ကိုင္​ရင္​း...အနားကို​ေရာက္​လာတဲ့ အထိန္​း​ေတာ္​ ႀကီး...

" အ႐ွင္​့သား...လက္​ဆတ္​ပြဲအတြက္​ ဂုဏ္​ယူမိပါတယ္​ဘုရား...."

အဝတ္​စႀကိဳးကို ခ်ည္​​ေပးရင္​း​ေျပာလာ​ေသာ စကား​ေၾကာင္​့ Ieeတစ္​ ​ေယာက္​ စိတ္​ထဲမွာ ဘဝင္​မက်....တကယ္​ဆို သူမွ ထိုမိန္​းက​ေလးကို သ​ေဘာမက်ပဲ.....သို႔​ေပမယ္​့.. သူ.သိခ်င္​မိတယ္​....တစ္​ျခားသူ​ေတြ ရဲ႕ အ​ေတြးကို....

" အင္​း...ကိုယ္​​ေတာ္​့ အတြက္​ သင္​့​ေတာ္​တဲ့ သူလို႔ ​ေမာင္​မင္​း ထင္​သလား???..."

စိတ္​အလိုမက် ဟန္​​ေမးလာ​ေသာ အိမ္​​ေ႐ွ႕စံမင္​းသား ​ေၾကာင္​့ ခပ္​ျပံဳးျပံဳး​ေလးျပန္​​ေျဖလာ​ေသာ ကုန္​းကုန္​း...

" ကြၽန္​​ေတာ္​မ်ိဳး အ​ေနနဲ႔ အ႐ွင္​့သားရဲ႕ အထိန္​း​ေတာ္​ျဖစ္​တာ​ေၾကာင္​့ အ႐ွင္​့သားစိတ္​ခ်မ္​း..သာဖို႔ကိုပဲလိုလားပါတယ္​....ၾကင္​ယာ​ေတာ္​က အရမ္​း​ေခ်ာလြန္​းတဲ့ မိန္​းက​ေလးတစ္​ဦးပါ"

ကိုယ္​တိုင္​​ေတာင္​ ထိုမိန္​းက​ေလးအ​ေၾကာင္​းကို စိတ္​မဝင္​စားလို႔ သတင္​း​ေတာင္​ မစံုစမ္​း
ခဲ့ တာကို အထိန္​း​ေတာ္​ႀကီးက သူမ ​ေခ်ာတယ္​လွတယ္​ ဆိုတာ ...ဘယ္​လိုလုပ္​ၿပီး သိတာလဲ....

"Ha ha ​ေမာင္​မင္​း က....ကိုယ္​​ေတာ္​့ထက္​​ေတာင္​ ပိုသိ​ေနပါလား..? ...ဧကန္​ဒ ​ေမာင္​မင္​း
က ဂို​ေလ်ာ ႏိုင္​ငံ က လာတာမဟုတ္​လား"

ခပ္​ဟဟ ရယ္​ကာ ​ေျပာလာ​ေသာ မင္​းသားစကား​ေၾကာင္​့ သူဒူး​ေထာက္​ကာ အျမန္​ခစားလိုက္​မိသည္​....

"အ႐ွင္​ ..အ႐ွင္​့သား...အထင္​မွား​ေတာ္​မမူပါနဲ႔ ဘုရား ကြၽန္​​ေတာ္​မ်ိဳးႀကီး ဘဝတစ္​​ေလ်ာက္​လံုး
ဂ်ိဳဆြန္​း ႏိုင္​ငံ​ေတာ္​အ​ေပၚမွာပဲ သစၥာရိွခဲ့တာပါ
....ကြၽန္​​ေတာ္​မ်ိဳးႀကီးကို အထင္​မလြဲပါနဲ႔ ဘုရား....."

မ်က္​စိ​ေ႐ွ႕မွာ ဒူး​ေထာက္​ၿပီး အသည္​းအသန္​ ​ေျဖ႐ွင္​းခ်က္​​ေပး​ေန​ေသာ အထိန္​း​ေတာ္​ႀကီးကို ၾကည္​့ၿပီး leeတစ္​ ​ေယာက္​ ရယ္​ခ်င္​စိတ္​ကို မနည္​းၿမိဳ သိပ္​ထားရတယ္​....

" ​ေမာင္​မင္​း...ကိုယ္​​ေတာ္​က ​ေနာက္​တာပါ
..အဲ​ေလာက္​လည္​း ထိတ္​လန္​႔မ​ေနပါနဲ႔ သင္​့ရဲ႕ အသက္​အရြယ္​ကိုလည္​း ၾကည္​့ပါဦး.. ကိုယ္​​ေတာ္​့ကို ဒူး​ေထာက္​ၿပီး ခစားဖို႔မလိုပါဘူး...ကဲ
ထ​ေတာ့ ကိုယ္​​ေတာ္​့ကိုျမန္​ျမန္​ ျပင္​ဆင္​​ေပးပါဦး.."

လမင်​းချစ်​ ​သော​နေမင်​းသခင်​(chanbaek:)(Z & G)completedNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ