လမင္​းခ်စ္​​ေသာ ​ေနမင္​းသခင္​ (30)

2.2K 207 32
                                    

"Chan yeol "

"ဘာလဲ!!!.."

"​ေသာက္​​ေလကြာ! !!..ဒီ​ေန႔ က မဂၤလာဦးညမဟုတ္​လား....."

​ေသရည္​အိုးကို လက္​ထဲအတင္​းထိုးထည္​့​ေပးလာတဲ့ သူငယ္​ခ်င္​းျဖစ္​သူ​ေတြကို
Yeol မိုက္​တိမိုက္​ကန္​း ၾကည္​့လိုက္​သည္​

ည​ေန ကန္​​ေတာ့ပြဲ ပီးကတည္​းက ​ေခၚထားတာ ​ေန​ေတာင္​​ေစာင္​းလို႔ လ​ေတာင္​ထြက္​​ေနပီ...အလိုက္​ကမ္​းဆိုး မသိ လူကို ဆြဲထားတာ...

ဘယ္​​ေလာက္​ပဲ ငယ္​သူငယ္​ခ်င္​း အရင္​းႀကီးဆို​ေပမယ္​့....အခုလို ​ေန႔မ်ိဳးမွာ ဘယ္​သူ႔ကိုမွ အားမနာ ႏိုင္​ဘူး....

အခုခ်ိန္​ဆို အိပ္​​ေဆာင္​မွာ ​ေမာင္​့မိဘုရား​ေလး ​ေစာင့္​ေန​ေလာက္​ပီ....

ဒီ​ေကာင္​​ေတြ​ေတာ့...ငါကိုယ္​​ေတာ္​ ​ေနာ္​..
ဟင္​းဟင္​.......စိတ္​ထိန္​း စိတ္​ထိန္​း....

Yeol​ေသရည္​ခြက္​ကို အသာကိုင္​လိုက္​ပီး..
...မ်က္​စိ​ေ႐ွ႕ မွာ ရိွ​ေနတဲ့ သူငယ္​ခ်င္​းျဖစ္​သူ​ေတြကို ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ အားလံုးက

မူး​ေနၾကပီ....

သူတို႔ တိုက္​သမ်ွသာ ​ေသာက္​မယ္​ ဆိုရင္​ ဒီည မဂၤလာ ဦးလိုက္​ရမွာမဟုတ္​ဘူး..

ဘယ္​ရမလဲ ​ေသရည္​ေတြ အကုန္​လံုး ကို စားပြဲခံု ​ေအာက္​မွာ အကုန္​သြန္​ပစ္​​ေနလိုက္​တာ​ေလ..အခု​ေလာက္​ဆိုရင္​ ​ခံု​ေအာက္​မွာ ​ေသရည္​​ေတြ အိုင္​ထြန္​း​ေန​ေလာက္​ပီ...

ငါကြ...မင္​းတို႔​ေလာက္​​ေတာ့ ငါကိုယ္​​ေတာ္​ အိပ္​​ေနသ​ေလာက္​ပဲ ရိွတယ္​....

အထိန္​း​ေတာ္​ႀကီး! .အထိန္​း​ေတာ္​ႀကီး...!!
..လာဦး.....

ခပ္​​ေဝး​ေဝးမွာ ခစား​ေနတဲ့ အထိန္​း​ေတာ္​ ႀကီးကို အသံခပ္​အုပ္​အုပ္​ လုပ္​ပီး ​ေခၚလိုက္​​ေတာ့.. ...အနားကို တလႈပ္​လႈပ္​နဲ႔ ​ေျပးလာတဲ့

သူ....

"အ႐ွင္​့သား..ဘာမ်ားျဖစ္​လို႔ပါလဲ.. .."

"​ေမာင္​မင္​း ငါကိုယ္​​ေတာ္​ နန္​း​ေဆာင္​ ကိုျပန္​​ေတာ့မယ္​..သူတို႔​ေတြကို အဆင္​​ေျပသလိုသာ..ၾကည္​့ထိန္​းထားလိုက္​...."

ဝတ္​ရံု​ေတာ္​ ကို ဆန္​႔ၿပီး ​ေျပာလာတဲ့ မင္​းသား​ေၾကာင္​့.. ..အထိန္​း​ေတာ္​ ႀကီး...စားပြဲ ဝိုင္​းမွာ ​ေခါင္​း​ေမွာက္​​ေနၾကတဲ့ ..မင္​းညီမင္​းသား​ေတြ ကို ​ေခါင္​းတခါခါ နဲ႔ ၾကည္​့လိုက္​မိသည္​ ။

"မွန္​ပါ့ ကြၽန္​​ေတာ္​မ်ိဳး ႀကီး..​ေဆာင္​ရြက္​ထားလိုက္​ပါ့မယ္​...နန္​း​ေဆာင္​ကိုႂကြ ​ေတာ္​မူပါ....ဘုရား..မိဘုရားမယ္​မယ္​ ကို ​ေစာင္​့​ေစလို႔မသင္​့ ​ေတာ္​​ေၾကာင္​းပါ...."

မိဘုရားမယ္​မယ္​ ဆ္ို​ေသာ အသံ​ေၾကာင္​့ ​ေယာလ္​ ရင္​ထဲမွာ ​ေႏြးခနဲ.. .

"​ေကာင္​းပီ...ဒါဆို ​ေမာင္​မင္​းကိုပဲ အားကိုးလိုက္​မယ္​...ကိုယ္​​​ေတာ္​ႂကြ ပီ..."

လမင်​းချစ်​ ​သော​နေမင်​းသခင်​(chanbaek:)(Z & G)completedTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang