လမင္​းခ်စ္​​ေသာ​ေနမင္​းသခင္​ (43)

1.5K 175 28
                                    

"အား~~~~မလာနဲ႔.....ငါ နင္​့ကို မသတ္​ဘူး....အား!!..
..ထြက္​သြားစမ္​း....မ​ေကာင္​းဆိုး၀ါး မ..."

ဝုန္​း!!~~~ခလြမ္​း ~~~!!!

အခန္​းထဲမွာ စိတ္​မႏွံ ့တဲ့သူတစ္​​ေယာက္​လို ​ေၾကာက္​လန္ ့​႔တၾကား ​ေအာ္​ဟစ္​​ေနတဲ့ ခြၽဲဆိုဟီး.. .

​ေျမာက္​မ်ားစြာ​ေသာ အသံုးအ​ေဆာင္​ပစၥည္​း​ေတြနဲ႔ ​ေႂကြထည္​ လက္​ဝတ္​ရတနာတို႔က​ေတာ့...အခန္​းထဲမွာ က်ိဳးပဲ့ ပ်က္​စီး ​ေန​ေတာ့သည္​။

ဂနာမျငိမ္​​ေသာ မ်က္​လံုး​ေတ​ြက က်ီးကန္​း​ေတာင္​း​ေမွာက္​ၾကည္​့​...ကာ..ပါးစပ္​ကလည္​း တူညီ​ေသာ စကားလံုး​ေတြကိုသာ ထပ္​ခါထပ္​ခါ ​ေရရြတ္​​ေန​ျပန္​တယ္​...

စည္​း​ေႏွာင္​ထားျခင္​းမရိွ​ေသာ ဆံစ​ေတြက ဟိုတစ္​စဒီတစ္​စ ျပန္​ ့က်ဲ​ေနျပန္​၏...

လက္​ဖဝါးမွာ ဆုပ္​ကိုင္​ထားတဲ့ မွန္​ကြဲစ​ေၾကာင္​့ ..​ေသြး​ေတြက ဟိုတစ္​စက္​ဒီတစ္​စက္​..

"ငါ..နင္​့ကို မသတ္​ဘူး....~~ငါ နင္​့ကို မသတ္​ဘူး...."

စိတ္​​ေဖာက္​​ေန​ေသာ မိဘုရား​ေၾကာင္​့ ရံ​ေရြ​ေတာ္​​ေတြ လည္​း
မည္​သူကမွ အထဲကို မဝင္​ရဲ...

သို႔​ေပမယ္​့ .သိပ္​မၾကာလိုက္​ပါ.. ..အခန္​းဝ​ အ​ေ႐ွ ့ကို ​ေရာက္​လာတဲ့ အမ်ိဳးသမီးတစ္​ဦး.. ..

"မယ္​မယ္​...အထဲမွာရိွသလား...."

"မွန္​ပါ့...အထဲမွာရိွပါတယ္​...ဒါ​ေပမယ္​့...ဟို..."

စကားတစ္​ခြန္​း​ေျပာဖို႔​ကို​ေတာင္​...မ​ေျဖာင္​့မျဖဴး ျဖစ္​​ေနတဲ့
အပ်ိဳ​ေတာ္​ကို သူမ တစ္​ခ်က္​ ​ေစြၾကၫ္​့လိုက္​ရင္​း..

"သြား​ေလ်ွာက္​တင္​လိုက္​..နတ္​ဆရာမ ရင္​...​ေရာက္​​ေနတယ္​လို႔....ျမန္​ျမန္​..."

"ဟုတ္​...ဟုတ္​ကဲ့ပါ.. ."

တုန္​တုန္​ယင္​ယင္​နဲ႔ အခန္​း​ေဆာင္​ထဲကို ​ေျပးဝင္​သြားတဲ့ ရံ​ေရြ​ေတာ္​ကို သူမ တစ္​ခ်က္​လွမ္​းၾကည္​့လိုက္​ၿပီး

လက္ထဲမွာ ရိွ​ေနတဲ့ ဆံထိုးကို ခပ္​တင္​းတင္​းသာ ဆုပ္​ကိုင္​ထားမိတယ္​

သူမ ႏွစ္​​ေပါင္​းမ်ားစြာ ဖမ္​းခ်ဴပ္​ထားတဲ့ ၾကင္​ယာ​ေတာ္​ရဲ႕ ဝိညည္​က အခု အစီအရင္​​ေတြ ပ်က္​ျပယ္​သြားလို႔ လြတ္​​ေျမာက္​သြားၿပီ...

အၿငိဳးစြမ္​းအား​ေတြ ျပည္​့​ေနတဲ့ မိဘုရားမယ္​မယ္​ရဲ႕ ဝိညည္​ ကို အခ်ိန္​မွီ မထိန္​းခ်ဴပ္​ႏိုင္​ရင္​..

ဆိုဟီး မယ္​မယ္​မွာ အႏၲရာယ္​ရိွလာႏိုင္​တယ္​...

ဝုန္​း!!!!~~~~

အား.!!!!..

႐ုတ္​တရက္​ ပြင္​့ထြက္​လာတဲ့ အခန္​း​ေဆာင္​တံခါးနဲ႔အတူ..
အထဲမွာ​ေတာ့...အသက္​ကင္​းမဲ့​ေနတဲ့..အပ်ိဳ​ေတာ္​ရဲ႕ အ​ေလာင္​း.....

လမင်​းချစ်​ ​သော​နေမင်​းသခင်​(chanbaek:)(Z & G)completedDonde viven las historias. Descúbrelo ahora