လမင္​းခ်စ္​​ေသာ​ေနမင္​းသခင္​ (49)

766 103 8
                                    

ဂ်ိဳဆြန္​းနန္​း​ေတာ္​ ည​ေနခင္​းသည္​ တိတ္​ဆိတ္​ျခင္​း ထပ္​ကို ပိုလြန္​​ေနျပန္​တယ္​...

ၾကမၼာဆိုး သင္​့​ေတာ့မည္​ကို သိ၍လားမ​ေျပာတတ္​ ယမန္​​ေန႔က တိုက္​ခတ္​​ေန​ေသာ ​ေလႏု​ေအး​ေတြ ကလည္း​ေပ်ာက္​ျခင္​းမလွ ​ေပ်ာက္​ကုန္​ၿပီး......

​ေက်းငွက္​တစ္​ခ်ိဳ႕ ရဲ႕ အသံကိုပင္​ တစိုးတစိ မ်ွ မၾကားရ​ေတာ့တာမို႔....​ေက်ာခ်မ္​းစရာအတိပင္​...

Wu မ်က္​စိ​ေ႐ွ ့က ထိုရဲမက္​ကို အ​ေသအခ်ာစိုက္​ၾကည္​့ၿပီး
​အထဲကို ဝင္​ဖို႔အတြက္​ ​ေျပာလိုက္​သည္​။

"​ေမာင္​မင္​း~~~ငါကိုယ္​​ေတာ္​က မိဘုရား​ေခါင္​ႀကီး ရ​ဲ့ အကို​ေတာ္​ပဲ....အခုခ်က္​ခ်င္​း နန္​း​ေဆာင္​ထဲကို ဝင္​ခြင္​့​ေပးပါ."

"ဒီမွာ....​ေဟ့လူ....က်ဴပ္​က ဘယ္​လို လုပ္​ၿပီး...ခင္​ဗ်ားက

ဧကရာဇ္​ ဝူ ဆိုတာက္ို ယံုရမွာလဲ....သက္​​ေသျဖင္​့မျပႏိုင္​ပဲနဲ႔

ရာရာစစ က်ဴပ္​တို႔ရဲ႕ မယ္​မယ္​နဲ႔ ​ေတြ႔ခ်င္​​ေန​ေသးတယ္​..

သြား~~~သြား...​ဒီက ထြက္​သြားၾက...ခဏ​ေနရင္​ ကင္​းအဖြဲ႔လာမွ ပိုဆိုးသြားႏိုင္​တယ္​ "

အတင္​းအကန္​​ေမာင္​းထုတ္​လာတဲ့ ထိုတံခါး​ေစာင္​့ရဲမက္​​ေၾကာင္​့..ဝူ စိတ္​​ေလသြားမိတယ္​...

​ေျသာ္​..ငါ့မ​ွာလည္​း တံဆိပ္​ျပား​ေလး မပါလာတာနဲ႔ဧကရာဇ္​ဘဝက​ေန သူပုန္​လံုးလံုးကို ျဖစ္​လို႔...

ငါက ဧကရာဇ္​ ပါကြာ...ဒီ​ေကာင္​​ေတာ့..လုပ္​လိုက္​ရင္​မေကာင္​းျဖစ္​​ေတာ့မယ္​.......

ဒါ​ေပမယ္​့ မတက္​ႏိုင္​ဘူး.​ေလ..သူကိုယ္​တိုင္​ကလည္​း.. အ​ေလာတႀကီးထြက္​လာရတာဆို​ေတာ့.....

"ဒီမွာ....​ေမာင္​မင္​းအ​ေ႐ွ ့မွာရိွ​ေနတာ ဧကရာဇ္​ ပဲ...တယ္​!

ဒီလူက​ေတာ့...."

ကိုယ္​ရံ​ေတာ္​ျဖစ္​သူ က..

​ေလသံမာမာနဲ႔ ​ေျပာလိုက္​​ေပမယ္​့ မ​ေၾကာက္​တဲ့အျပင္​ သူ႔ကို လက္​ရြယ္​လာတဲ့ ထိုရဲမက္​....

"ဒီလူ​ေတာ့ မရဘူး လို႔​ေျပာ​ေနတယ္​....ငါ လုပ္​လိုက္​လို႔..."

ရပ္​စမ္​း!!!!!!....

​ေနာက္​​ေက်ာဆီက​ေန ထြက္​လာတဲ့ အသံခပ္​စူးစူး​ေၾကာင္​့
ဓားကို ရြယ္​လာတဲ့ ထိုအ​ေစာင္​့ရဲမက္​ရဲ႕ လက္​ကအလိုလို တုန္​႔ဆိုင္​းသြား​ေတာ့တယ္​..

ဝူ လည္​း ထိုအသံပိုင္​႐ွင္​ကို လွမ္​းၾကၫ္​့္လိုက္​​ေတာ့...နန္​းတြင္​းအ​ေဆာင္​အ​ေယာင္​အျပည္​့အစံု နဲ႔ သူတို႔ရိွရာကို ခပ္​​ေျဖး​ေျဖး ​ေလ်ွာက္​လာ​ေသာ ထိုသူ..

"တပ္​~~~တပ္​မႉးခ်ဴပ္​....."

ကတုန္​ကယင္​ နဲ႔ ​ေျပာလာတဲ့ ထိုသူရဲ႕ စကားအျပ​ီးမွာ Wuအ​ေနာက္​ကို ​ေက်ာႁပီး ၾကည္​့လိုက္​မိသည္​။

လမင်​းချစ်​ ​သော​နေမင်​းသခင်​(chanbaek:)(Z & G)completedDonde viven las historias. Descúbrelo ahora