လမင္​းခ်စ္​​ေသာ​ေနမင္​းသခင္​ [4]

2.2K 193 1
                                    

Zawgyi.....

က်လိ က်လိ............

​ေက်းငွက္​ တြန္​ျမည္​သံ​ေတြမွအပ. ..အသံဗလံ တစ္​ခု ကိုမွ မၾကားရ......အရမ္​းကိုတိတ္​ဆိတ္​လြန္​းတယ္​.......

အခန္​းထဲကိုဝင္​လာတဲ့ ​ေငြ​ေရာင္​အလင္​းတန္​း
​ေတြ​ေၾကာင္​့ .သူမႏိုး လာ​ေတာ့သည္​.....

္အရမ္​း​ေတာက္​ပလြန္​းတဲ့ အလင္​း​ေရာင္​ ​ေၾကာင္​့ သူမရဲ႕ မ်က္​လံုး​ေတြ က္ို မိွတ္​လိုက္​မိသည္​............
"အ့!!!....ညကငိုထားတာ​ေၾကာင္​့ ​ေဖာင္​း​ေနတဲ့
မ်က္​လံုး​ေတြ.....အရမ္​းနာ​ေနတာ​ေၾကာင္​့ ..
Baekhee ၾကည္​့သမ်ွ အရာ​ေတြက ​ေဝဝါး
​ေနတယ္​.........

"နာလိုက္​တာ မျဖစ္​ဘူး.​ေရ​ေအးနဲ႔ကပ္​မွ ".........အိပ္​ရာ ထဲက​ေနထၿပီး အထိန္​း​ေတာ္​ႀကီးကို လွမ္​း​ေခၚလိုက္​သည္​

"အထိန္​း​ေတာ္​ႀကီး.. ........အထိန္​း​ေတာ္​ႀကီး.."
သူမ​ေခၚလိုက္​​ေတာ့.. .....အခန္​းထဲကိုဝင္​လာတဲ့.. .....အသက္​ခပ္​ႀကီးႀကီး အမ်ိဳးသမီး.. .
"ဘာမ်ားျဖစ္​လို႔ပါလဲ ...အ႐ွင္​့သမီး.. ...."
အြန္​း!!....Baekhee ​ေလမ်က္​လံုး အရမ္​းနာ​ေနလို႔ ..ၾကည္​့ရတာ.. ​ေရာင္​​ေနတာလားမသ္ိဘူး.....အဲ ဒါ​ေရ​ေအး​ေလးနဲ႔ကပ္​​ေပးပါ​ေနာ္​.....
သူမ​ေျပာလိုက္​​ေတာ့ ျပံဳးလာတဲ့အထိန္​း​ေတာ္​ႀကီး. ....."ညကငိုထားတယ္​ မလားအ႐ွင္​့သမီး...ၾကည္​့ပါဦးမ်က္​လံုးလွလွ​ေလး​ေတြ ​ေရာင္​​ေနၿပီ......သူမမ်က္​ႏွာကိုအသာကိုင္​ကာ​ေျပာလာတဲ့ အထိန္​း​ေတာ္​ႀကီး ....သူမက​ေတာ့အခုထိမ်က္​လံုး​ေတြကိုမိွတ္​ထားတုန္​း...
ခဏၾကာ​ေတာ့ သူမရဲ႕ မို႔အစ္​​ေနတဲ့မ်က္​လံုး​ေတြ အ​ေပၚကို​ေရာက္​လာတဲ့ ​ေရအိတ္​​ေအး​ေအးရဲ႕အထိအ​ေတြ႔........အထိန္​း​ေတာ္​ႀကီးက​ေတာ့ အ​ေသအခ်ာ ကပ္​​ေပး​ေန​ေလရဲ႕. ....

​ေရခဲ ကပ္​​ေပးလိုက္​လို႔ သက္​သာသြားတဲ့မ်က္​လံုး​ေတြကို သူမအားယူၿပီး ဖြင္​့လိုက္​​ေတာ့....
သူမရဲ႕ အ​ေ႐ွ႕မွာ ရိွ​ေနတဲ့ အထိန္​း​ေတာ္​ႀကီးလက္​ထဲက​ေန ျပဳတ္​က်သြားတဲ့​ေရခဲအိတ္​.....
"အ..အ႐ွင္​့သမီး.!!!မ်က္​လံုး​ေတြ.. ..မ်က္​လံုး​ေတြ....အ​ေရာင္​​ေျပာင္​း....သြားတယ္​.......ဘုရား...
Omar ဘယ္​လို.....လုပ္​ရပါ့.....မျဖစ္​ဘူး
အခန္​းထဲမွာ.. ​ေၾကာက္​​ေၾကာက္​လန္​႔လန္​႔​ျဖစ္​​ေနတဲ့...အထိန္​း​ေတာ္​ႀကီး.. .
သူမ မယံုႏိုင္​စြာ အနားမွာ ရိွ​ေနတဲ့ ​ေၾကးမံုမွန္​ ကိုဆြဲယူၾကည္​့မိ​ေတာ့ ..အသက္​႐ႈရန္​ပင္​​ေမ့သြားမိသည္​......မ်က္​ဝန္​းႏွစ္​ခုလံုးသည္​..ျမသားအ​ေရာင္​သို႔ ​ေျပာင္​း​ေနသည္​....
"ဘယ္​လိုျဖစ္​ရတာလည္​း......တစ္​ခုခုမွား​ေနၿပီ.. .ခမည္​း​ေတာ္​ ကို​ေျပာရမယ္​....အထိန္​း​ေတာ္​ႀကီး....နန္​း​ေဆာင္​ကိုျမန္​ျမန္​သြားၿပီး...
​ေလ်ွာက္​တင္​လိုက္​ပါ .......ခဏၾကာ​ေတာ့
"မင္​းႀကီး..........ႂကြခ်ီလာတယ္​.. ..."
ထိုအသံ​ေၾကာင္​့ သူမအခန္​းထဲက​ေန ​ေျပးထြက္​လာတယ္​...​ေၾကာက္​စိတ္​​ေၾကာင္​့ တစ္​ကိုယ္​လံုးက အားအင္​ခ်ိနဲ႔​ေနသည္​...

လမင်​းချစ်​ ​သော​နေမင်​းသခင်​(chanbaek:)(Z & G)completedWhere stories live. Discover now