လမင္​းခ်စ္​​ေသာ​ေနမင္​းသခင္​(35)

2K 190 42
                                    

ဂ်ိဳဆြန္​မင္​းႀကီး  တစ္​ေ​ယာက္​မ်က္​စိ​ေ႐ွ ့မွာ ရိွ​ေနတဲ့ အမတ္​​ေတြကိုျပာက်မတက္​ စိုက္​ၾကည္​့​ေနမိတယ္​...

ယံုၾကည္​စိတ္​ခ်လို႔ မ်က္​ႏွာလြဲထားတာကို အလြဲသံုးစားလုပ္​ၿပီး....တိုင္​သူျပည္​သား​ေတြကို ဖိႏိွပ္​တာ​ေလာက္​ ​ေဒါသထြက္​တာမရိွ.. ...

လူခြန္​ ​ေငြခြန္​​ေတြကို တိုး​ေကာက္​ၿပီး ....တိုင္​သူျပည္​သား​ေတြအ​ေပၚ ဂုတ္​​ေသြးအျမတ္​စုပ္​တဲ့ မသူ​ေတာ္​အမတ္​​ေတြ...

"ဝန္​မင္​း!....ငါကိုယ္​​ေတာ္​ကို အမွန္​တိုင္​းမ​ေလ်ွာက္​တင္​​ေသးဘူးလား...?

​ေဒါသအသံနဲ႔ မိန္​႔လာတဲ့ မင္​းႀကီး​ေၾကာင္​့ အမတ္​တစ္​​ေယာက္​မွ အသက္​​ေတာင္​ရဲရဲမ႐ွဴဝံ့ၾက....

မင္​းႀကီး က အသက္​သာႀကီး​ေပမယ္​့ လက္​သံုး​ေတာ္​ ဓားကဘာစြမ္​းသလဲမ​ေမးနဲ႔ ....တစ္​ခ်က္​​ေဝွ ့လိုက္​တာနဲ႔..

လည္​ပင္​ကို တိခနဲပဲ......

"ဒုန္​း!!!....​ေမာင္​မင္​းတို႔အကုန္​လံုး ​ေခါင္​းနဲ႔ကိုယ္​ အိုးစားကြဲခ်င္​​ေနတယ္​ နဲ႔တူတယ္​....."

ညီလာခံ ခံုကို လက္​ဝါးနဲ႔ ခပ္​ျပင္​းျပင္​း႐ိုက္​ခ်လိုက္​တဲ့ မင္​းႀကီး​ေၾကာင္​့ ​ေအာက္​မွာခစား​ေနတဲ့ အမတ္​​ေတြ အကုန္​လံုး..
....ကတုန္​ကယင္​ ျဖစ္​လာ​ေတာ့တယ္​...

"ဘ႑ာ​ေရး အမတ္​.!...ကိုယ္​​ေတာ္​့ဆီကို တိုင္​းျပည္​အခြန္​အခ. ​ေကာက္​ခံလို႔ရတဲ့ ​ေငြ​ေၾကး​မွတ္တမ္း​​ေတြ အကုန္​​ေလ်ွာက္​တင္​ဖို႔ ျပင္​ထား.....

ငါကိုယ္​​ေတာ္​ကို ႁခြင္​းခ်န္​ထားမယ္​လို႔ စိတ္​ကူးရင္​ ...

​ေမာင္​မင္​းရဲ႕ ​ေခါင္​းနဲ႔ကိုယ္​ အိုးစားကြဲမယ္​မွတ္​ ..

လက္​နက္​ခဲယမ္​း အသံုးျပဳစရိတ္​ ....တိုင္​းျပည္​ဖြံၿဖိဳး​ေရးအတြက္​ ..သံုးတဲ့ အသျပာ​ေတြ အကုန္​လံုးအမွန္​တိုင္​း
သိခ်င္​တယ္​...

​ေငြအသျပာတစ္​စ​ေတာင္​ ဖံုးကြယ္​ဖို႔မစဥ္​းစားနဲ႔..

က်န္​တဲ့အမတ္​​ေတြ အကုန္​လံုး လည္​း....သက္​ဆိုင္​ရာ႒ာနအသီးသီးက ​အသံုးျပဳတဲ့ ​ေငြ​အသျပာအကုန္​လံုးကို..

ငါကိုယ္​​ေတာ္​ဆီ အခုညီလာခံၿပီးတာနဲ႔ အကုန္​လံုး ကို လာတင္​ျပၾက....."

"မွန္​ မွန္​ပါ့ဘုရား ~~~~~"

​ေနာက္​​ေတာ့ မင္​းႀကီး အမတ္​​ေတြကို ​ေဒါသမ်က္​ဝန္​း​နဲ႔စိုက္​ၾကည္​့လိုက္​ၿပီး ညီလာခံက​ေန ထြက္​လာလိုက္​​ေတာ့တယ္​....

​ေယာလ္​ တစ္​​ေယာက္​ မ်က္​စိ​ေ႐ွ ့မွာ ​ေၾကာက္​ဒူးတုန္​​ေနတဲ့ အမတ္​​ေတြကိုၾကည္​့ၿပီး  တစ္​ခ်က္​ႁပံဳးလိုက္​မိသည္​။

အာလံုးထက္​ တစ္​ဦးတည္​း​ေသာ လူ ခံစား​ေနရတာကို ပိုၿပီး သ​ေဘာက်​ေနတဲ့ ​ေယာလ္​.....ထိုသူက တစ္​ျခားသူ​ေတာ့မဟုတ္​....နန္​းရင္​ဝန္​အမတ္​ႀကီး....

လမင်​းချစ်​ ​သော​နေမင်​းသခင်​(chanbaek:)(Z & G)completedOù les histoires vivent. Découvrez maintenant