လမင္​းခ်စ္​​ေသာ​ေနမင္​းသခင္​ [6]

2.1K 176 0
                                    

Zawgyi...

သူမ. ......အရာအားလံုး ကိုစိတ္​ပ်က္​စြာၾကည့္​့မိသည္​ ......လက္​​ေဆာင္​ ပဏာၰ​ေတြ အသံုးမလိုပါ ျပည္​သူ​ေတြ အတြက္​သာမဟုတ္​ရင္​ သူမ လက္​ခံမွာမဟုတ္​ပါဘူး...

သံအမတ္​ ​ေတြျပန္​သြား​ေတာ့ ဧည္​့နန္​း​ေဆာင္​က​ေနျပန္​ထြက္​လာခဲ့သည္​.........မိဘုရား တဲ့လား မလိုခ်င္​ပါ...သူမ မွထိုသူ႔ကို မခ်စ္​ပဲ...
သူဘက္​က​ေရာ ရန္​သူႏိုင္​ငံရဲ႕ မင္​းသမီးတစ္​ပါးကို ၾကည္​ျဖဴႏိုင္​မွာတဲ့လား...
ါ.........

​ေနာက္​​ေန႔ ဆိုရင္​.. သူမႏိုင္​ငံက​ေနထာဝရ ထြက္​သြားရ​ေတာ့မွာ ..❦ ❦ ❦
"အထိန္​း​ေတာ္​ႀကီး........baekhee.. ခမည္​း​ေတာ္ ...ဆီကိုအခစားဝင္​ရမွာျဖစ္​လို႔. နည္​းနည္​းျပင္​ဆင္​​ေပးပါဦး............ဒါနဲ႔.​ေလ..အထိန္​း​ေတာ္​ႀကီး ......baekhee. :-ရဲ႕မယ္​မယ္​...သူမကဘယ္​လို လူမ်ိဳးလဲဟင္​????....

"မင္​းသမီး ​ေလးရဲ႕မိခင္​...ကြၽန္​​ေတာ္​မ်ိဳးမတို႔ရဲ႕ အ႐ွင္​မ က. အရမ္​းကို​ေခ်ာ​ေမာၿပီး စိတ္​သ​ေဘာထား ျမင္​့ျမတ္​တဲ့....မိဘုရားတစ္​ပါး​ေပါ့...
အ႐ွင္​မက... ..ဂို​ေလ်ာကို အဆက္​သခံခဲ့ ရတာ​
ါ့........မင္​းသမီး ​ေလးသြားမယ့္​
ဂ်ိဳဆြန္​း ႏိုင္​ငံ ဆိုတာ အ႐ွင္​မရဲ႕. ...​ေမြးရပ္​​ေျမပါ ....အ႐ွင္​မ က မင္​းသမီး တစ္​ပါးမဟုတ္ခဲ႔​ပါဘူး.......လက္​ဝဲအမတ္​ႀကီးတစ္​ပါးရဲ႕ ..အငယ္​ဆံုးသမီး​ေလးတစ္​ပါး​ေပါ့....ကြၽန္​​ေတာ္​မ်ိဳးမအသက္​၁၄:ႏွစ္​အရြယ္​ကတည္​းက ..အိမ္​​ေတာ္​မွာ မယ္​မယ္​ရဲ႕အထိန္​း​ေတာ္​အျဖစ္​ခစားခဲ့တာ​ေပါ့........မွတ္​မိပါ​ေသးတယ္​ အ႐ွင္​မက ​ေစာင္း​အရမ္​းတီးသင္​ခ်င္​ခဲ့တာ....ဒါ​ေပမယ္​့အမတ္​ႀကီးက​ေတာ့ ခြင့္​့မျပဳခဲ့ဘူး​ေလ. .....စာ​ေပဖက္​ကိုသာ အာရံုစိုက္​​ေစခဲ့တယ္​ ​ေနာက္​​ေတာ့..သခင္​မက. စာသြားသင္​ရင္​းနဲ႔​ေစာင္​းတီပညာကိုပါ တိတ္​တဆိတ္​သင္​ယူခဲ့တယ္​ .....
တစ္​​ေန႔.......အိမ္​​ေတာ္​ရဲ႕ဥယ်ဥ္​အ​ေနာက္​ဘက္​မွာ ..​ေစာင္​းတီး​ေနတဲ့အခ်ိန္​ ...အ႐ွင္​ကအမတ္​ႀကီးနဲ႔အတူ အိမ္​​ေတာ္​ကို​ေရာက္​လာခဲ့တယ္​ ...အဲ့ဒီ မွာ သခင္​မကို​ေတြ႔လိုက္​​ေတာ့ ..အ ရမ္​းသ​ေဘာက်ခဲ့တာ ​ေလ. သခင္​မက အသက္​ငယ္​​ေသးတာ​ေၾကာင္​့..အမတ္​ႀကီးက လက္​ဆက္​ဖို႔ သ​ေဘာမတူခဲ့ဘူး..

ထယ္​ဝမ္​.. အ႐ွင္​က သခင္​မကို.....လက္​​ေဆာင္​ပစၥည္​း​ေတြဆက္​သၿပီး .....မိဘုရား တင္​​ေျမႇာက္​ဖို႔. ဂို​ေလ်ာကို.. ​ေခၚလာခဲ့တယ္​ ..စိတ္​ထားလွတဲ့ သခင္​မကို ျပည္​သူ​ေတြ ကပါခ်စ္​ခဲ့တာ​ေပါ့.....

"ခမည္​း​ေတာ္​က မယ္​မယ္​့ကို အရမ္​းဂ႐ုစိုက္​ခဲ့မွာ ပဲ​ေနာ္​ .......အဲ့ဒီ ​ေနရာ..မယ္​မယ္​ရဲ႕အိမ္​​ေတာ္​ကို baekhee. တစ္​ခါ​ေလာက္​သြားခ်င္​တယ္​.....ဂ်ိဳဆြန္​း ကို​ေရာက္​ရင္​​ေပါ့...

အထိန္​း​ေတာ္​ႀကီးကို သူမ​ေျပာလိုက္​ရင္​း ..အ​ေဝးမွာျမင္​​ေနရတဲ့ ​ေတာင္​တန္​း​ေတြဆီကို...
အၾကည္​့ ​ေရာက္​သြားမိသည္​.......

လမင်​းချစ်​ ​သော​နေမင်​းသခင်​(chanbaek:)(Z & G)completedWhere stories live. Discover now