လမင္​းခ်စ္​​ေသာ​ေနမင္​းသခင္​ (44)

1.5K 160 37
                                    

​ေတာင္​​ေလတို႔ တသုန္​သုန္​တိုက္​ခတ္​လာ​ေသာ အခ်ိန္​​ေၾကာင္​့
နီရဲရဲ အဆင္​းရိွ​ေသာ ရြက္​​ေျခာက္​တစ္​ခ်ိဳ႕က ​ေျမျပင္​​ေပၚမွာ ခစား​ေနၾကျပန္​တယ္​....

စိမ္​းစိုစျပဳ​ေနၿပီျဖစ္​တဲ့ ​ေတာင္​တန္​းခပ္​စိမ္​းစိမ္​း​ေတြက တစ္​စံုတစ္​ခု ကို လြမ္​း​ေဆြး​ေနသည္​့ဟန္​...

Wuတစ္​​ေယာက္​ နန္​း​ေတာ္​ရဲ႕ ​ေလသာ​ေဆာင္​က​ေန ခပ္​​ေဝး​ေဝးမွာ ျမင္​​ေနရတဲ့ ​ေတာ​ေတာင္​​ေတြ ကိုအခ်ိန္​အတန္​ၾကာတဲ့အထိ စိုက္​ၾကည္​့​ေနမိတယ္​..

အရာအားလံုးက တစ္​စထက္​တစ္​စထက္​ တျဖည္​းျဖည္​း ​ေျပာင္​းလဲစ ျပဳခဲ့​ေပၿပီ...

သို႔​ေပမယ္​့ တစ္​စံုတစ္​​ေယာက္​ရဲ႕အမုန္​းတရား​ေတြက​ေတာ့ယခုခ်ိန္​အထိ..
​ေျပာင္​းလဲဖို႔ဆိုတာ​ေဝးစြ..

စည္​းစိမ္​ဥစၥာ ရာထူးဂုဏ္​အ႐ိွန္​အဝါ​ေတြၾကားထဲမွာ ​ေပ်ာ္​​ေမြ ့​တတ္​တဲ့သူတစ္​​ေယာက္​ကို တရားခ်ဖို႔က..သူျမတ္​ႏိုးတဲ့အရာ​ေတြ သူ႔လက္​ထဲမွာမရိွမွ ျဖစ္​​မယ္​မလား..

"မင္​းႀကီး....မယ္​ေတာ္ျကီးကို
​​​အမိန္​႔ခ်မွတ္​ဖို႔အတြက္​ အသင္​့​ေစာင္​့ဆိုင္​း​ေနၾကပါတယ္​..ဘုရား...."

အ​ေတြးလြန္​​ေနတုန္​း အနားကို​ေရာက္​လာတဲ့ စစ္​သူႀကီး​ေၾကာင္​့wu ရဲ႕အ​ေတြးစတို႔ လြင္​့ျပယ္​ သြား​ေတာ့သည္​။

"​ေကာင္​းၿပီ ​ေမာင္​မင္​း....ကိုယ္​​ေတာ္​တို႔ သြားၾကတာ​ေပါ့.."

"မွန္​ပါ့..အ႐ွင္​..."

အဲ​ေနာက္​မွာ​ေတာ့ ပင္​့သက္​တစ္​ခ်က္​႐ွဴသြင္​းလိုက္ၿပီး..​ေလသာ​ေဆာင္​က​ေန ညီလာခံရိွရာကို ​ေလ်ွာက္​လာလိုက္​​ေတာ့တယ္​...

သူမအတြက္​..အ​ေကာင္​းဆံုး ​ေသာ ၿငိမ္​းခ်မ္​းျခင္​းနဲ႔ အဆံုးသတ္​မယ္​လို႔ ထင္​ပါတယ္​...

>>>>><<<>>>>>>><<<>>><<<><

နန္​း​ေဆာင္​ညီလာခံရဲ ့နဂါးပုလႅင္​
အ​ေပၚမွာ တည္​ၿငိမ္​​ေသာ မ်က္​ႏွာထားနဲ႔ ထိုင္​​ေနတဲ့ Wu...

သူ႔ရဲ႕​ညီလာခံေအာက္​ဖက္​မွာ​ေတာ့...အျဖဴ​ေရာင္​ဝတ္​ရံုလႊာနဲ႔ ထိုင္​​ေနတဲ့ မိခင္​ျဖစ္​သူ....တင္​းမာ​ေသာမ်က္​ႏွာထားနဲ႔ မယ္​​ေတာ္​ႀကီးသည္​ ယခုခ်ိန္​ထိရာဇမာန္​ကို မ​ေလ်ာ့​ေသး...

"အမိန္​႔​ေတာ္​မွတ္​မယ္​.အမိန္​႔​ေတာ္​နာခံ​ေစ ...ဂိုဂူ​ေလ်ာႏိုင္​ငံ..ငါWuဘုရင္မင္​းျမတ္​ အမိန္​႔ထုတ္​ျပန္​လိုက္​လိုက္​သည္​..

နန္​း​ေတာ္​အား ပုန္​ကန္​ရာ၌ဦး​ေဆာင္​ျပဳခဲ့သည္​့..မယ္​​ေတာ္​ႀကီးအား...မယ္​​ေတာ္​ႀကီးအ​ေဆာင္​အ​ေယာင္​ ႐ုတ္​သိမ္​း၍
နန္​းခ်​ေစ......

ကူညီၾကည္​့႐ႈ ့သူ မည္​သူ႔ကိုမဆို ျပင္​းစြာ​ေသာ မင္​းျပစ္​မင္​းဒဏ္​သင္​့​ေစမည္​....နန္​းက် မယ္​​ေတာ္​ႀကီးအား...ကိုယ္​အဝတ္​လဲလွယ္​၍.....နန္​း​ေတာ္​မွ ဘုရား​ေက်ာင္​းသို႔ ပို႔​ေဆာင္​​ေစ...ငါမင္​းႀကီး၏ အမိန္​႔​ေတာ္​....

လမင်​းချစ်​ ​သော​နေမင်​းသခင်​(chanbaek:)(Z & G)completedWhere stories live. Discover now