လမင္​းခ်စ္​​ေသာ ​ေနမင္​းသခင္​(32)

2.2K 222 43
                                    

"အ႐ွင္​့သမီး "

ခပ္​တိုးတိုး ​ေခၚလာ​ေသာ အထိန္​း​ေတာ္​ႀကီးရဲ႕ အသံ​ေၾကာင္​့...

Baekhee ပန္​းထိုး​ေနရငး္​က​ေန မ်က္​လံုး​ေလးလွန္​ပီး ၾကည္​့လိုက္​မိတယ္​

"​ေျပာ​ေလ စန္​း ရဲ႕ ဘာအဆင္​မ​ေျပတာရ္ိွလို႔လဲ...."

အျပံဳး​ေလးနဲ႔ ​ေျပာလာတဲ့ မင္​းသမီး​ေလးကိုၾကည္​့ပီး ခ်င္​့စန္​း သက္​ျပင္​းခ်လိုက္​မိတယ္​....

"မယ္​မယ္​...ဒီ​ေန႔က..အမတ္​ႀကီးရဲ႕ သမီးကို မိဘုရား​ေျမႇာက္​မယ္​့​ေန႔မဟုတ္​လား..ဘုရား.."

အသံခပ္​ႏြမ္​းႏြမ္​းနဲ႔ ​ေျပာလာ႐ွာ​ေသာ အထိန္​း​ေတာ္​ႀကီး ရဲ႕စကားအၿပီးမွာ

Baekheeရဲ႕ လက္​အစံုက လႈပ္​႐ွားမူ႔​ေတြ ရပ္​တန္​႔သြားသလိုပင္​..

သို႔​ေပမယ္​့ သူမ ဟန္​​ေဆာင္​ျပံဳးလိုက္​မိတယ္​

"Baekhee အ႐ွင္​့ကို ယံုတယ္​..သူ ဘယ္​​ေတာ့မွ baekကို ထားခဲ့မွာမဟုတ္​ဘူး..
...အဲဒီ့အတြက္​ ​ေျကာင္​့ဆိုရေတာ့ စိတ္​မပူပါနဲ႔ ့ ခ်င္​့စန္​းရယ္​..."

"မယ္​မယ္​ ...အဆင္​​ေျပတယ္​ဆိုရင္​ျဖင္​့..ခ်င္​့စန္​းက စိတ္​​ေအးရပါပီ...ဘုရား...."

​အထိန္​း​ေတာ္​ႀကီး ကို စိတ္​​ေသာက​ေပ်ာက္​​ေအာင္​ ​ေျပာလိုက္​ရ​ေပမယ္​့ baekheeရင္​ထဲမွာ စိုးရိမ္​စိတ္​ ဝင္​​ေနတာကို​ေတာ့..

Baekhee,ကိုယ္​တိုင္​ပဲ အသိဆံုးပါ...

ဒီအခ်ိန္​ဆို...အ႐ွင္​ နဲ႔ သူမတို႔ လက္​ဆတ္​ပြဲ လုပ္​​ေန​ေလာက္​ပီ​ေပါ့.....

**********

တစ္​ဖက္​တြင္​​ေတာ့.. ..

Choi sohee,တစ္​​ေယာက္​ သတို့သမီးဝတ္​စံုကိုဝတ္​ဆင္​ပီး....

အ​ေပ်ာ္​ႀကီး​ေပ်ာ္​ကာ..နန္​း​ေဆာင္​​ေ႐ွ႕ကို​ေရာက္​​လာ​ေတာ့....သတို႔သား​ေလာင္​း က မရိွပဲ..

အမိန္​႔စာခြၽန္​လႊာ ဖတ္​ၾကားတဲ့ ကုန္​းကုန္​း နဲ႔ ကိုယ္​လုပ္​​ေတာ္​​ေတြ သာရိွတယ္​...

အ႐ွင္​့သားက မ​ေရာက္​​ေသးလို႔​ေနမွာပါ...

...အဟက္​!..ဘာတတ္​ႏိုင္​​ေသးလဲ...အ႐ွင္​့သားက ဒီည ငါနဲ႕ နန္​း​ေဆာင္​မွာ အတူတူ ​ေနရ​ေတာ့မွာ.....စိတ္​ခ် နင္​့ဆီက​ေန အ႐ွင့္​သားကို လုယူုျပမယ္​....."

မဲ့ျပံဳးတစ္​ခုကို ဟန္​ပါပါျပံဳးလိုက္​ရင္​း..စိတ္​ထဲက​ေန ထိုမိန္​းမ ျဖစ္​ပ်က္​​ေနမယ္​့ပံုစံကို ​ေတြးၾကည္​့ပီး...အ​ေပ်ာ္​​ေတြက အဆံုးမရိွ

ဒါ​ေပမဲ့.. .သူမရဲ႕ အထင္​နဲ႔အျမင္​ တက္​တက္​စင္​​ေအာင္​လြဲခဲ့ ​ေလပီ....

"..အမိန္​႔​ေတာ္​ခ်မယ္​..အမိန္​႔​ေတာ္​ နာခံ​ေစ......"

အမိန္​႔​ေတာ္​ လို႔အသံၾကားတာနဲ႔တစ္​ၿပိဳင္​နက္​ထဲ အသီးသီး ဒူး​ေထာက္​ခစားလာတဲ့ ကိုယ္​လုပ္​​ေတာ္​​ေတြ.. ..

လမင်​းချစ်​ ​သော​နေမင်​းသခင်​(chanbaek:)(Z & G)completedWhere stories live. Discover now