လမင္​းခ်စ္​​ေသာ​ေနမင္​းသခင္​ (28)????????

2.3K 169 825
                                    

Baekheeတစ္​​ေယာက္​ အ​ေ႐ွ ့က​ေန..မ်က္​ႏွာစူပုတ္​ ပီး..​ေဆာင္​့သြား​ေနတဲ့

ၾကင္​ယာ​ေတာ္​ျဖစ္​သူ​ေၾကာင္​့ ရယ္​ခ်င္​စိတ္​ကို မနည္​းမ်ိဳ သိပ္​ထားရတာ....

ဘာလို႔ဆို....အဲဒီ့အခ်ိန္​က...နန္​း​ေဆာင္​ထဲကို ဝင္​လာတဲ့..hwon ​ေလး​ေၾကာင္​့..အဆင့္​့တက္​​ခ်င္​​ေန​ေသာ..အ႐ွင္​့သားခမ်ား..baekhee ကို..​ေအာင္​့အီး သည္​းခံပီး ျပန္​လႊတ္​​ေပးလိုက္​ရလို႔ပါပဲ..

"မရီး​ေတာ္​....ဟီးဟီး! !...hwon,ဘာမွ မျမင္​လိုက္​ဘူးသိလား....ဒါနဲ႔​ေလ..တူ​ေတာ္​​ေလးကို ဘယ္​​ေတာ့ ခ်ီရမလဲဟင္​??????.."

Baekheeရဲ႕ လက္​တစ္​ဖက္​ကို အသာဆြဲကာ​ေမးလာတဲ့ မင္​းသာငယ္​​ေလးစကား​ေၾကာင္​့...အ​ေနာက္​ကို လွည့္​့ၾကည္​့လာတဲ့ အ႐ွင္​...

"Lee hwon!!..အဲဒါ ညီ​ေတာ္​​ေမးရမယ္​့စကားလား....?????...မိဘုရားမယ္​မယ္​ ကိုမ႐ိုမ​ေသနဲ႔....."

​ေယာလ္​ တစ္​ခ်က္​ဖိ​ေဟာက္​လိုက္​​ေတာ့ မ်က္​ႏွာငယ္​​ေလးနဲ႔ ၾကင္​ယာ​ေတာ္​ကို လွမ္​း
ၾကည္​့လာတဲ့...ညီျဖစ္​သူ....

ဟြန္​႔!..ကိုယ္​​ေတာ္​ ​ေမာင္​မင္​းကို လံုးဝမ​ေက်နပ္​ဘူး...​ေနာက္​မွ..​ေခၚဆူပစ္​ရမယ္​..
သူလည္​း..ကုံးကံုး အတိုင္​းပဲ..အလိုက္​ကမ္​းဆိုး မသိ......

Baekhee,က​ေတာ့ မင္​းသားငယ္​​ေလးရဲ႕ စကား​ေၾကာင္​့ ႐ွက္​လြန္​းလို႔ မ်က္​ႏွာ​ေလးတစ္​ခုလံုး..နီရဲ​ေန​ေတာ့သည္​။

တကယ္​​ေတာ့ သူမလည္​း..အ႐ွင္​့ရဲ႕ ရင္​​ေသြး​ေလး ကို ​ေမြး​ေပးခ်င္​တာ​ေပါ့..ဒါ​ေပမယ္​့
စီမံစရာရိွတဲ့ ကိစၥ​ေတြ ရိွ​ေသးတာမို႔....ရင္​​ေသြး​ေလး အတြက္​..အခ်ိန္​မ​ေပးႏိုင္​​ေသးဘူး....

Baekhee​ေလ်ွာက္​လာလိုက္​တာ..လရိပ္​နန္​း​ေဆာင္​ ရဲ႕..ခင္​းက်င္​းထားတဲ့ ​ေတြ႔ဆံုပြဲရိွရာကို​ေတာင္​ ​ေရာက္​လာခဲ့ပီ.....

မြန္​းတည္​့ခ်ိန္​ မ​ေရာက္​​ေသးတာ​ေၾကာင္​့..အ​ေဆာင္​​ေတာ္​အ​ေပၚကို ျဖာက်​ေနတဲ့ ​ေန​ေရာင္​ျခည္​ခပ္​​ေႏြး​ေႏြး က..ရာသီဥတု နဲ႔..သင္​့တင္႔​့စြာ......

"အိမ္​​ေ႐ွ႕စံမင္​းသား ႂကြခ်ီလာတယ္​ "

႐ႈန္​႔ကံုး ရဲ႕ အသံအပီး မွာ..ထိုင္​ရာမွာ ထပီး..အ႐ိုအ​ေသ​ေပးလာၾကတဲ့ အမတ္​​ေတြ..

ထိုအထဲမွာ..အမတ္​ႀကီးခြၽဲ လည္​း..အပါအဝင္​

"​ေမာင္​့မိဘုရား​ေလး.. .လာ..​ေမာင္​​ေတာ္​့ လက္​ကို တြဲ...."

အျဖဴ ​ေရာင္​ပိုးသားစမွာ..​ေရႊခ်ည္​အနီ​ေရာင္​ပန္​းပြင္​့​ေတြ ​ေဖာ္​ထား​ေသာ..ဝတ္​စံု​ေလးနဲ႔..လွရက္​လြန္​း​ေနတဲ့ သူမ​ေလးကို လက္​ကမ္​း​ေပးလိုက္​တဲ့....

​ေယာလ္​ရဲ႕ လက္​ကို..ဆုပ္​ကိုင္​လာတဲ့ သူမ​ေလး....

အမတ္​​ေတြက​ေတာ့..ၾကင္​နာတတ္​တဲ့ မင္​းသားကိုၾကည္​့ပီး သ​ေဘာ​ေတြ က်လို႔​ေပါ့..

လမင်​းချစ်​ ​သော​နေမင်​းသခင်​(chanbaek:)(Z & G)completedOù les histoires vivent. Découvrez maintenant