လမင္​းခ်စ္​​ေသာ​ေနမင္​းသခင္​(9)

1.9K 169 0
                                    


ဂ်ိဳ ဆြန္​းျပည္​ကို သြားတဲ့ လမ္​းတစ္​​ေလ်ွာက္​က အရမ္​းကို တိတ္​ဆိတ္​ လြန္​းတယ္​...​ေဝါယာဥ္​
ျပတင္​း​ေပါက္​ တံခါးကို အသာ​ေလးဟၿပီး

ၾကည္​့ လိုက္​​ေတာ့ လမ္​းတစ္​​ေလ်ွာက္​ သူမကို ဒူး​ေတာက္​ ကာ အ႐ိုအ​ေသ ​ေပး​ေနၾကတဲ့ ျပည္​သူ​ေတြ....သူတို႔​ေတြရဲ႕ ဘဝ ​ေအးခ်မ္​းသြားၿပီ​ေပါ့....

တန္​ပါတယ္​​ေလ သူမတစ္​​ေယာက္​တည္​းရဲ႕ ဘဝကို ရင္​းၿပီး မ်ားျပားလြန္​းတဲ့ ျပည္​သူ​ေတြရဲ႕ ဘဝနဲ႔ လဲလွယ္​ခဲ့တာ....

ျပတင္​း​ေပါက္​ ထဲကိုတိုးဝင္​လာတဲ့ ​ေဆာင္​း​ေလ ​ေအး​ေအး...သူမ ​ေနာက္​ဆံုး အ​ေနနဲ႔ ဂို​ေလ်ာ ​ေျမရဲ႕ ရနံ႔ကို ႐ွဴ ႐ိႈက္​ ​ေနမိ​ေတာ့သည္​...
...နားထဲမွာ​ေတာ့ တ​ေတာက္​​ေတာက္​ ​ေမာင္​း​ေန​ေသာ လွည္​းဘီး သံမွ လြဲၿပီး....​ေက်းငွက္​ ​ေတြရဲ႕ တြန္​ျမည္​သံ​ေတာင္​ တစိုးတစိ မ်ွ မၾကားရ.....

ဒါနဲ႔.. ..အကို​ေတာ္​​ေပးတဲ့ လက္​​ေဆာင္​ကို​ေတာင္​ မဖြင္​့ၾကည္​့ရ​ေသးဘူး..ဘာ​ေလး ​ေပးလိုက္​တာပါလိမ္​့???

အုပ္​ထားတဲ့ ပဝါစအနီကို ဖယ္​လိုက္​​ေတာ့ ​ေရႊ​ေရာင္​ ​ေလွာင္​ခ်ိဳင္​့ ထဲမွာ ဝပ္​အိပ္​ေန႐ွာ​ေသာ
ႏွင္​းပြင္​့လိုျဖဴ​ေဖြးတဲ့ အ​ေမြး​ေလး​ေတြ ရိွတဲ့ ...
..အျဖဴ​ေရာင္​ ယုန္​​ေလး....မ်က္​လံုး​ေလး​ေတြ က....ပန္​း​ေရာင္​သမ္​း ​ေန႐ွာသည္​....

ပန္​း​ေရာင္​သမ္​း ​ေန႐ွာသည္​

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Omo ..ခ်စ္​ဖို႔​ေကာင္​းလိုက္​တာ.. ျဖဴျဖဴ​ေဖြး​ေဖြး ​ေလးနဲ႔ ..သူမ ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ ​ေလွာင္​ခ်ိဳင္​့ အ​ေပၚမွာ ႀကိဳးအနီ​ေလးနဲ႔ ခ်ည္​ထားတဲ့ စာ​ေလး..

"အကို​ေတာ္​ ​ေရး​ေပးလိုက္​တာပဲ ျဖစ္​မယ္​...ဘာ​ေတြ ​ေရးထားပါလိမ္​့..."

စာရြက္​ မွာခ်ည္​ထားတဲ့ ႀကိဳးအနီ​ေလးကို ျဖည္​ကာ ဖတ္​လိုက္​​ေတာ့ ....သူမႏႈတ္​ခမ္​းတစ္​စံု အလိုလို ​ေကာ့တက္​သြားမိ​ေတာ့သည္​....

" ​ေက်းဇူးတင္​ပါတယ္​ အကို​ေတာ္​...baekhee
ကို ..အခုလို ခ်စ္​​ေပးလို႔ ႏွမ​ေလးအရင္​းမဟုတ္​​ေပမယ္​့..​ေနာက္​ၿပီး....မယ္​​ေတာ္​ႀကီးကို စိတ္​မနာပါဘူး..မိခင္​တစ္​​ေယာက္​ရဲ႕ စိတ္​​ေစတနာကို....ႏွမ​ေတာ္​ ျမင္​ႏိုင္​ပါတယ္​.. .သူမအ​ေနနဲ႔ ..အကို​ေတာ္​့ကို သိပ္​ခ်စ္​႐ွာမွာ​ေပါ့ တစ္​ဦး တည္​း​ေသာ သား​ေတာ္​ကလည္​းျဖစ္​.....အိမ္​​ေ႐ွ႕စံ အ​ေနနဲ႔လည္​း လ်ာထားျခင္​း ခံထားရ​ေတာ့ ...အကို​ေတာ္​့ကို ဘယ္​ထိခိုက္​​ေစခ်င္​ပါ့မလဲ...ၿပီး​ေတာ့ ႏွမက ကံ​ေခသူမဟုတ္​လား....ဒါ​ေၾကာင္​့မို႔ လို႔ မယ္​မယ္​့ကို အျပစ္​မျမင္​ဝံ့ပါဘူး......"

လမင်​းချစ်​ ​သော​နေမင်​းသခင်​(chanbaek:)(Z & G)completedWhere stories live. Discover now