ေဆာင္းဦး ဝင္လာၿပီျဖစ္လို႔....အေသြးအသားထဲ အထိ...တိုးဝင္ တိုက္ခတ္ေနတဲ့....ေလေအးေတြ ...🍃🍃🍃🍃
သူ႔ ရဲ႕ ရင္ထဲက အပူမီးေတြက္ို ၿငိမ္းသက္ဖို႔
အထိေတာ့ မစြမ္းေဆာင္ႏိုင္ခဲ့" အကိုေတာ့္ရဲ႕.. .ညီမငယ္..ဟိုတိုင္းျပည္မွာ
အဆင္ေျပေျပ မွေန. .ရ ပါ့မလား......"Wuတစ္ေယာက္ ...ျမစိမ္းကန္ ေပၚက တံတားျဖဴ ေလး မွာ လမ္းေလ်ွာက္ေနရင္း...
....အေဝးက ညီမ ျဖစ္သူကို ..စိတ္ပူေနမိတယ္" အ႐ွင္သခင္ေလး.....အ႐ွင္သခင္ေလး..."
အေဝးမွ တစာစာ ေအာ္ေခၚ ေနေသာ ငယ္ကြၽန္...Wuလက္ လွမ္းျပလိုက္ေတာ့ အလ်င္တေစာ နဲ႔ ..ေျပးလာေနေတာ့သည္....
" လင္း...! ဘာလို႔..အဲေလာက္ ေအာ္ေခၚေနရတာလဲ....ကိုယ္ေတာ္ နားမေလးပါဘူး.."
အနားကို ေရာက္,ေရာက္ခ်င္း....
မ်က္ေမွာင္ၾကဳတ္ ကာေျပာလာေသာ အိမ္ေ႐ွ႕စံ မင္းသားေၾကာင့္...လင္း..အသက္ကို အျမန္ ႐ွဴ
သြင္းလိုက္ရင္း...😪😪😪" ေဟာဟဲ...ဟူး..အရမ္းအေရးႀကီးတဲ့ ကိစၥျဖစ္ေနလို႔ ေအာ္ေခၚမိတဲ့အတြက္ အျပစ္စိုးရြံ ့မိ
ပါတယ္ သခင္...ဂ်ိဳ ဆြန္း..ႏိုင္ငံ က အ႐ွင့့္သားကို စာခြၽန္ေတာ္ ပါးလိုက္လို႔ပါ ဘုရား."ဂ်ိဳ ဆြန္း !..ဒါဆို ညီမငယ္ ဆီကမ်ားလား..
ဘာမ်ားျဖစ္လို႔ပါလိမ့္...ေနမေကာင္းမ်ားျဖစ္ေနလို႔လား..ဒါမွမဟုတ္.. သူမကို ဝိုင္းၿပီး..
....ႏိွပ္စက္ၾကလို႔...ျပန္လာေခၚဖို႔ ေျပာခိုင္းလိုက္တာမ်ားလား.....????စာခြၽန္ေတာ္ တစ္ခုတည္းနဲ႔ တင္ ေခါင္းထဲမွာ ထြက္လာတဲ့ ေျမာက္မ်ားစြာေသာ ေမးခြန္းေတြ....ေမာင္ႏွမ အရင္းေတြ မဟုတ္ၾကေပမယ့္..သူမေလးက ေလာကႀကီးမွာ မယ္ေတာ္ၿပီးရင္..Wuတန္ဖိုးထားရတဲ့ တစ္ဦးတည္းေသာ ညီမေလး....
" ငယ္ကြၽန္ .. ..ကိုယ္ေတာ့္ကို စာခြၽန္ေတာ္ ျပစမ္းပါ ဦး...."
" မွန္ပါ့...သခင္."
အနီေရာင္ႀကိဳး စကို အသာေျဖခ်လိုက္ေတာ့
...အလ်ားလိုက္ ေပၚလာေသာ..ေပရြက္...
..ကညစ္တံ နဲ႔ ေရးထားတဲ့ ..လက္ေရးလက္သား တို႔ကို ဖတ္ၿပီးတဲ့ သကာလ....." လင္း!..မြန္းမတည့္ခင္ ..ဂ်ိဳဆြန္း ကို တိတ္တဆိတ္ ခရီးထြက္မယ္.အေကာင္းဆံုးအေျပးျမန္တဲ့ ျမင္း၁ေကာင္ ထုတ္ထားလိုက္.."
" arr ...မွန္..မွန္ပါ့.. သခင္...."႐ုတ္တရက္ ဂ်ိဳဆြန္း ကို သြားဖို႔ျပင္ခိုင္းလိုက္တဲ့ သခင္ေၾကာင့္...လင္း အံျသသြားမိတယ္....
ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ သခင္က လို လို႔အမိန္႔ေပးတာပဲ
...လုပ္ေပးရမွာက က်ေနာ့္တာဝန္ေလ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
လမင်းချစ် သောနေမင်းသခင်(chanbaek:)(Z & G)completed
Tarihi KurguZawgyi နတ္ဘုရား ေတြရဲ႕ေကာင္းခ်ီးေပးမူ႔ကိုခံထားရတဲ့ သူမ ဖခင္ျဖစ္သူရဲ႕ စကားကို လက္ခံၿပီး ရန္သူ႔ႏိုင္ငံရဲ႕ သားေတာ္ကိုလက္ခံခဲ့တယ် ရန္ၿငိဳးအဃတေတြၾကားထဲမွာ..႐ွင္သန္လာတဲ့ ခ်စ္ျခင္းတရားက အဆံုးသတ္မွာ ေတာ့... Unicode... နတ်ဘုရား တွေရဲ့...