လမင္​းခ်စ္​​ေသာ​ေနမင္​းသခင္​ (40)

1.3K 140 12
                                    

ယခင္​အပိုင္​းမွအဆက္​ ~~~~~~~~~~~

အတိတ္​ကာလ မ်ားစီသို႔ ရြက္​လႊင္​့ျခင္​း>>>>>>

"ယန္​ဂ်ိဳ.....ဘာလုပ္​​ေနတာလဲ.. .."

ၾကက္​​ေသြး​ေရာင္​ ဝတ္​ရံု​ေလးကို ဝတ္​ကာ ၾကာကန္​ထဲကို
​ေျခ​ေတာက္​​ေလးခ်ၿပီးထိုင္​​ေနတဲ့ မိန္​းခ​ေလးတစ္​ဦး..ျဖဴစင္​တဲ့ အျပံဳးရိပ္​​ေလးတစ္​ခ်ိဳ႕က မ်က္​ႏွာမွာထင္​ဟပ္​လ်ွက္​..

သူမနာမည္​က ထယ္​ဝမ္​ဂ်ိဳ ပညာ​ေရးအမတ္​ႀကီးရဲ႕ တစ္​ဦးတည္​း​ေသာ သမီး​ေလး....

သူမရဲ႕​ေဘးနားမွာ​ေတာ့ မီးခိုး​ေရာင္ဝတ္ရံု​​ေလးကိုဝတ္ျပီး​​​သစ္​သားဓား​​ေလးကို ကိုင္​ကာပံု႔ပံု႔​ေလးထိုင္​​ေနတဲ့ ဝမ္​ရယ္​​ေလးတစ္​ပါး...

သူ႔ရဲ႕ နာမည္​က​ေတာ့ လီဂ်န္​​ေျမာင္​ ....

"မင္​းသား​ေလး....ဓား​ေရးမ​ေလ့က်င္​့ဘူးလား ဘုရား.."

၁၁ႏွစ္​အရြယ္​ ​ေကာင္​မ​ေလးရဲ႕ စကားအၿပီးမွာ လက္​ထဲမွာကိုင္​ထားတဲ့ သစ္​သားဓားကို မ်က္​​ေမွာင္​ၾကဳတ္​ ကာၾကည္​့လိုက္​ၿပီး...ၾကာကန္​ထဲကို အားကုန္​လႊင့္​့ပစ္​ခ်လိုက္​​တဲ့....

ဂ်န္​​ေျမာင္​မင္​းသား​ေလး.....

"ယန္​ဂ်ိဳ.....ကိုယ္​​ေတာ္​မွ ဓား​ေရးက်င္​့ဖို႔ စိတ္​မပါတာ...
အဲဒါက ပ်င္​းစရာၾကီး.. .."

"မင္​းသား......ဓား​ေရး​ေလ့မက်င္​့ထားဘူးဆိုရင္​ ဝမ္​ရယ္​​ေလးတစ္​ပါးအ​ေနနဲ႔ တိုင္​းသူျပည္​သား​ေတြကို ဘယ္​လိုလုပ္​ၿပီး ကာကြယ္​​ေပးႏိုင္​ပါ့မလဲ ဘုရား....

အားနည္​းတဲ့ ဝမ္​ရယ္​​ေလးတစ္​ပါးဆိုၿပီး..နန္​း​ေတာ္​မွာရိ​ွတဲ့ အမႈ့​ေတာ္​ထမ္​း​ေတြက ျပက္​ရယ္​ျပဳ ၾက​ေတာ့မွာ​ေပါ့...ဘုရား"

​ေကာင္​မ​ေလးရဲ႕​ေျပာစကား​ေတ​ြ​ေၾကာင္​့..မ်က္​ခံုးတန္​းခပ္​​ေရး​ေရး​ေလးကို တြန္​႔ခ်ိဳးကာ အသည္​းအသန္​ စဥ္​းစားလာတဲ့
​ေျမာင္​ဆို ​ေလး......

"ဟုတ္​တယ္​​ေနာ္​ ...ကိုယ္​​ေတာ္​သာ တိုက္​ခိုက္​​ေရးပညာကို မတက္​​ေျမာက္​ထားဘူးဆိုရင္​...မယ္​မင္​းကို မ​ေစာင္​့​ေ႐ွာက္​ႏိုင္​ဘူး​ေပါ့....ဟူး~~~~ဘယ္​တက္​ႏိုင္​ပါ့မလဲ.. ..

ငါကိုယ္​​ေတာ္​ အ​ေနနဲ႔ ဓား​ေရး​ေလ့က်င္​့ရ​ေတာ့မွာ​ေပါ့...

ဒါ​ေပမယ္​့..တစ္​ခု​ေတာ့ရိွတယ္​.. မယ္​မင္​းက ငါကိုယ္​​ေတာ္​ကို လိုက္ျပီး​အား​ေပးရမယ္​...."

"မွန္​ပါ့...မင္​းသား​ေလး ကို..ယန္​ဂ်ိဳ က အား​ေပးမွာ​ေပါ့ဘုရား
....."

"ဒါဆို ...ကိုယ္​​ေတာ္​တို့အတူတူ သြားၾကရ​ေအာင္​.. .အကို​ေတာ္​လီ​ေယာလ္​နဲ႔ ဓားခ်င္​းယွဥ္​မယ္​လို႔ ကတိ​ေပးထားတယ္​​ေလ.. ...မယ္​မင္း ​​ငါကိုယ္​​ေတာ္​့ကို အား​ေပးရမွာ​ေနာ္​..."

လမင်​းချစ်​ ​သော​နေမင်​းသခင်​(chanbaek:)(Z & G)completedDonde viven las historias. Descúbrelo ahora