လမင္​းခ်စ္​​ေသာ​ေနမင္​းသခင္​ (11)

2.4K 190 6
                                    

တစ္​ကိုယ္​လံုး ..တုန္​ယင္​​ေနတဲ့ မင္​းသမီး​ေလး​ေၾကာင္​့ အထိန္​း​ေတာ္​ႀကီး..စိတ္​ပူသြားမိတယ္​....

"အ႐ွင္​့သမီး.. ဘာျဖစ္​လို႔ပါလဲ ဘုရား.."

"..ဘာမွ မျဖစ္​ပါဘူး.. အထိန္​း​ေတာ္​ ႀကီး..ခရီး ဆက္​ၾကရ​ေအာင္​..."

"မွန္​ပါ့ ဘုရား.. ."နန္​း​ေတာ္​ကို ဦးတည္​​ေရြ႔လ်ား​ေန​ေသာ သတို႔သမီး ​ေဝါယာဥ္​ အနီ ​ေလး..
...တစ္​လမ္​းလံုး စဥ္​းစားခန္​းဝင္​​ေန​ေသာ သူမ...

​ေစာ​ေစာက ​ေတြ႔လိုက္​ရတဲ့ လူ...baekhee ကို အိမ္​မက္​ထဲမွာ လိုက္​သတ္​​ေနတဲ့ ..သူ..ဘယ္​လိုလုပ္​ၿပီး...အခုလို​ေတြ႔​ေနရတာလဲ...အိပ္​မက္​ ထဲမွာ ​ေတြ႔ရတဲ့ လူကို အျပင္​မွာ ျပန္​​ေတြ႔တယ္​ဆိုတာက မျဖစ္​ႏိုင္​တာ.. ဒါ တိုက္​ဆိုင္​မႈ့တစ္​ခုပဲဖစ္​မွာပါ​ေလ...

" တူ...ဒုန္​...ဒုန္​...."🎷🎷🎷🎺🎺🎺🎶🎶

အဆတ္​မျပတ္​ တီးခတ္​လာ​ေသာ...​ေတာ္​ဝင္​ ​တီးဝိုင္​းထဲမွ မဂၤလာ စည္​​ေတာ္​သံ​ေၾကာင္​့..အ​ေ႐ွ႕​ေဆာင္​နန္​း​ေတာ္​မွာ အသီးသီး စု​ေဝး​ေရာက္​လာၾကတဲ့ နန္​းတြင္​းအမတ္​​ေတြနဲ႔ အမႈ့​ေတာ္​ထမ္​း​ေတြ.နဂါးပု​လႅင္​ရဲ႕ ထိပ္​ဆံုးမွာ
ထိုင္​​ေနတဲ့ ဘုရင္​မင္​းျမတ္​္​.. ​ေဘးဘက္​ျခ​ေသ္​့္​္​ပုလႅင္​မွာ ခစား​ေနတဲ့ အိမ္​​ေ႐ွ႕စံ မင္​းသားလီ​ေယာလ္​....ညာဘက္​မွာ​ေတာ့..မိဘုရား​ေခါင္​ႀကီး....

လီ​ေယာလ္​ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့...နန္​း​ေဆာင္​ရိွရာကို ​ေရာက္​လာ​ေသာ ပန္​း​ေဝါယာဥ္​.🌸🌸🌸🌸

အထဲတြင္​​ေတာ့.. ...

" အ႐ွင္​့သမီး ဘာမွမ​ေၾကာက္​နဲ႔​ေနာ္​ ..ခ်င္​့စန္​ ရိွပါတယ္​ဘုရား.."

" သိပါၿပီ အထိန္​း​ေတာ္​ႀကီးရဲ႕...."
စိုးရိမ္​စိတ္​ မ်ား​ေန​ေသာ အထိန္​း​ေတာ္​ႀကီးကို စ္ိတ္​သက္​သာဖို႔ သူမ ျပံဳးကာျပန္​​ေျဖလိုက္​သည္​..တကယ္​​ေတာ့ သူမလည္​း..​ေၾကာက္​တာ​ေပါ့ တစ္​ခါမွ ​ေတာင္​မ​ေတြ႔ဖူးပဲ ကိုယ္​့ထက္​အသက္​ႀကီးတဲ့ သူကို ၾကင္​ယာ​ေတာ္​အျဖစ္​လက္​ခံခဲ့တာ...​ေနာင္​တရလား​ေမး​ေတာ့ ..ဟင္​့အင္​့.. .သူမ ​ေနာင္​တမရပါဘူး..
..ႏိုင္​ငံ​ေတာ္​ အတြက္​အ​ေကာင္​းဆံုးလုပ္​ခဲ့တယ္​လို႔ပဲ ​ေတြးမိပါတယ္​..

" မယ္​မယ္​..baekhee ကို ကူညီ ​ေပးပါဦး​ေနာ္​..."
လည္​ပင္​းမွာ ဆြဲထားတဲ့ အျပာ​ေရာင္​ဆြဲႀကိဳး​ေလးကို ကိုင္​လိုက္​ရင္​း သူမ တိတ္​တိတ္​​ေလး ဆု​ေတာင္​းလိုက္​မိတယ္​...

​ကြၽီ.!....လီ​ေယာလ္​ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့..တံခါးခ်ပ္​ပြင္​့လာ​ေသာ..ပန္​း​ေဝါယာဥ္​​ေလး..အထဲက​ေန
..အသက္​ႀကီးတဲ့ အထိန္​း​ေတာ္​
တစ္​​ေယာက္​ရဲ႕ လက္​ကို တြဲကာ ထြက္​လာ​ေသာ အမ်ိဳးသမီး​ေလး...ထူးဆန္​းတာက မ်က္​ႏွာတစ္​ခုလံုး ကို ဇာပဝါ ပန္​း​ေရာင္​နဲ႔ အုပ္​ထားတယ္​...

လမင်​းချစ်​ ​သော​နေမင်​းသခင်​(chanbaek:)(Z & G)completedWhere stories live. Discover now