လမင္​းခ်စ္​​ေသာ​ေနမင္​းသခင္​ (37)

1.5K 177 51
                                    

လ​ေရာင္​​ေအာက္​တြင္​ အစြမ္​းကုန္​ ပြင္​့လန္​း​ေန​ေသာ...
ကုမုျဒာ ၾကာပန္​း တစ္​ခ်ိဳ႕....

​ေဆာင္​း​ေလႏု​ေအးတို႔ရဲ႕ က်ီစယ္​ မူ႔​ေၾကာင္​့..ၾကာပြင္႔ခၽပ္​​ေလး​ေတြက ​ေရျပင္​​ေပၚဝယ္​ ယိမ္​းထိုးလ်က္​...

ထိုအစဥ္​ တစ္​​ေဒါင္​​ေဒါင္​အသံ​ေပးကာ တီး​ေခါက္​လာတဲ့..အ​ခ်က္​​ေပးအသံတစ္​ခု...

​ေဒါင္​..​ေဒါင္​..​ေဒါင္​.....

သံုႀကိမ္​တိုင္​တိုင္​ ႏိႈး​ေဆာ္​လာတဲ့ အခ်ိန္​​ေပးသံအၿပီးမွာ..အလွည္​့က် တာဝန္​ယူလာတဲ့ နန္​းတ​ြင္​းရဲမက္​တစ္​ခ်ိဳ႕.....

အခ်ိန္​အားျဖင္​့..ည၃နာရီအထိ....

မီး​ေရာင္​တစ္​ခ်ိဳ႕ ၿငိမ္​းသက္​ထားတဲ့ အိမ္​​ေ႐ွ႕စံ မင္​းသားရဲ႕ အ​ေဆာင္​​ေတာ္​....

​ေလတစ္​ခ်က္​အ​ေဝွ ့မွာ လႈပ္​ခတ္​သြားတဲ့ အနီ​ေရာင္​မီးပံုး​ေလး​ေတြက နန္​း​ေဆာင္​ရဲ႕ တစ္​ဖက္​တစ္​ခ်ပ္​မွာ စီစီရီရီနဲ႔ပင္​

ခ်စ္​ျခင္​းတရား တို႔ျဖင္​့ ထံုမႊန္​းထား​ေသာ အိမ္​​ေ႐ွ႕စံ မင္​းသားရဲ႕ နန္​း​ေဆာင္​...

အခန္​​း​ေဆာင္​ရဲ႕ အ​ေ႐ွ ့မွာ​ေတာ့ ခစား​ေနၾကတဲ့ အပ်ိဳ​ေတာ္​နဲ႔ ရဲမက္​​ေတြ..က..

သူ႔​ေနရာနဲ႔သူ.. ​ေနသားတက် တည္​ရိွ​ေန​ေတာ့တယ္​...

သို႔​ေပမယ္​့....တစ္​​ေယာက္​​ေသာသူ ရဲ႕ နန္​း​ေဆာင္​မွာ​ေတာ့..
......အမုန္​းတရားတို႔က ႀကီးစိုးလ်က္​...

"မင္​းသား ~~~~မယ္​မယ္​ႀကီး ႂကြလာပါတယ္​...."

အခန္​း​ေဆာင္​အ​ေ႐ွ ့က​ေန ​ေလ်ွာက္​တင္​လာတဲ့ အပ်ိဳ​ေတာ္​ရဲ႕ အသံ​ေၾကာင္​့...​

​​ေလ်ာ့တိ​ေလ်ာ့ရဲ ျဖစ္​​ေနတဲ့ အ​ေပၚဝတ္​ရံုလႊာကို ​ေသခ်ာ ျပန္​ဝတ္​လိုက္​တဲ့ ဂ်န္​​ေျမာင္​ မင္​းသား..

အနားမွာ​ေတာ့..အ​ေပၚပိုင္​းကိုပင္​ မလံု႔တလံု ဝတ္​ဆင္ထားၿပီး....သူ႔ရဲ႕ ကိုယ္​ကို ပြတ္​သပ္​​ေနတဲ့...

အ​ေပ်ာ္​မယ္​တစ္​ဦး......

"အ​ေခ်ာ​ေလး..ခဏ​ေ႐ွာင္​​ေပးပါ.လား.ကိုယ္​တို႔..ၿပီးမွ ဆက္​ၾကတာ​ေပါ့.."

"ခ္​ခ္​....ဟုတ္​ပါၿပီ...မင္​းသား​ေလး...ခ်န္​ဂ်ိဳ...အခန္​းထဲမွာ ​ေစာင္​့​ေနမယ္​​ေနာ္​.. .."

သူမရဲ႕ ပါး​ေလးကို ရြတ္​ခနဲ နမ္​းလိုက္​ၿပီး..ဂ်န္​ေ​​ျမာင္...​ေျပာလိုက္​​ေတာ့ အခန္​းထဲက​ေန ခဏ​ေ႐ွာင္​ထြက္​သြားတဲ့

ထိုမိန္​းခ​ေလး.....

ကြၽီ~~~~

အခန္​း​ေဆာင္​တံခါး ဖြင္​သံနဲ႔အတူ...အမည္​း​ေရာင္​ ဇာ​ေခါင္​း​ေဆာင္​းဝတ္​ဆင္​ကာ ဂ်န္​​ေျမာင္​ ရိွရာကို တစ္​လွမ္​းခ်င္​းဝင္​လာတဲ့ အမ်ိဳးသမီးတစ္​ဦး.. ...

လမင်​းချစ်​ ​သော​နေမင်​းသခင်​(chanbaek:)(Z & G)completedحيث تعيش القصص. اكتشف الآن