လမင္​းခ်စ္​​ေသာ​ေနမင္​းသခင္​ (38)

1.5K 167 34
                                    

​ေသာက ပင္​လယ္​​ေဝ​ေန​ေသာ ဂ်ိဳဆြန္​း နန္​း​ေတာ္​ရဲ႕ အ​ေနာက္​နန္​း​ေဆာင္​​....

မနက္​ကတည္​းက သတိျပန္​မလည္​​ေသး​ေသာ မိဘုရား​ေလး ​ေၾကာင္​့..သမား​ေတာ္​ႀကီး ​ေတြလည္​း..​ေခါင္​းခဲ​ေနရၿပီ..

ခက္​တာက အနာကိုသိမွ ​ေဆးကုလို႔ရမယ္​မလား..အခုဟာက အဆိပ္​က သာမာန္​အဆိပ္​မဟုတ္​..​ေငြ.​ဆံ​ံထိုးနဲ႔ စမ္​းသပ္​ခဲ့တာကို​ေတာင္​မွ အဆိပ္​အာနိသင္​မျပခဲ့တာ​ေၾကာင္​့...

ဘယ္​လို အဆိပ္​အမ်ိဳးအစားလည္​းဆိုတာကို...သမား​ေတာ္​​ေတြ အ​ေနနဲ႔ ခန္​႔မွန္​းရ ခက္​​ေနတာ​ေတာ့ အမွန္​ပဲ ..

နန္​းတြင္​းသမား​ေတာ္​ႀကီး ​ေတြလည္​း ​ေခါင္​းပင္​မ​ေဖာ္​ရဲၾက..

"အ႐ွင္​့သား....အဆိပ္​အမ်ိဳးအစားကို သိရပါၿပီ..."

လက္​ထဲမွာ အပင္​​ေပါက္​တစ္​ခုကို ကိုင္​ကာ အနားကို အ​ေျပးအလႊား ​ေရာက္​လာတဲ့ အဆင္​့တစ္​ နန္​းတြင္​းသမား​ေတာ္​ႀကီး....​ေၾကာင္​့

​ေယာလ္​ သလြန္​​ေတာ္​​ေဘးက​ေန ခပ္​ျမန္​ျမန္​​ေလး ထလာလိုက္​​ေတာ့တယ္​...

မ်က္​ႏွာတစ္​ခုလ​ံုး ျဖဴစုတ္​ကာ..သတိျပန္​မလည္​​ေသး​ေသာ ခ်စ္​ရသူ​ေလး​ေၾကာင္​့ ​ေယာလ္​ ရင္​ထဲမွာ မီးခဲတစ္​ခုကို မ်္ိုခ်ထားရသလိုပဲ သိပ္​ၿပီး ပူ​ေလာင္​လြန္​းလွတယ္​...

အဆိုးဆံုးက ​ေတာ့ ဗိုက္​ထဲမွာ ရိွ​ေနတဲ့ လူ႔​ေလာကထဲကို မ​ေရာက္​လာ​ေသးတဲ့ ​သူ႔ရဲ႕ ရင္​​ေသြး​ေလး

အဆိပ္​​ေၾကာင္​့...အသက္​႐ွင္​ပါ့မလား....

"သမား​ေတာ္​ႀကီး....ဘာအဆိပ္​အမ်ိဳးအစားလဲ?..."

​​"မွန္​ပါ့ အ​ေနာက္​ျပည္​ကလာတဲ့ ဂ်င္​အဆိပ္​ပါဘုရား..."

သမား​ေတာ္​ႀကီးရဲ႕ ​ေလ်ွာက္​တင္​သံအၿပီးမွာ ​ေယာလ္​ ခပ္​တိုးတိုး​ေလး ​ေရရြတ္​လိုက္​ရင္​း

သလြန္​​ေတာ္​​ေပၚမွာ လဲ​ေလ်ာင္​း​ေနတဲ့ သူမ​ေလးကို လွမ္​းၾကည္​့လိုက္​မိတယ္​....

ဂ်င္​အဆိပ္​ဆိုတာ သိပ္​ကို ျပင္​းထန္​လြန္​းတယ္​လို႔ ၾကားဖူးတယ္​...ဒါဆိုရင္​....သူ႔ရဲ႕ ရင္​​ေသြး​ေလး.. ..

"ငါကိုယ္​​ေတာ္​ရဲ႕ ရင္​​ေသြး​ေလး.. ...အသက္​မ႐ွင္​ႏိုင္​​ေတာ့ဘူးမလား...သမား​ေတာ္​ႀကီး....."

အက္​ကြဲ​ေနတဲ့ အသံနဲ႔ ​ေမးလာတဲ့ မင္​းသားရဲ႕ စကားအဆံုးမွာ သူ သက္​ျပင္​း႐ွည္​ႀကီး တစ္​ခုကို ခ်လိုက္​ရင္​း

"အဆိပ္​က...အာနိသင္​ႏွစ္​မ်ိဳးနဲ႔ပါဘုရား...သာမာန္​လူ ​ေသာက္​မိရင္​...ဂ်င္​အဆိပ္​က ခႏၶာကိုယ္​ ထဲမွာ လ​ေပါင္​းမ်ားစြာ ရိွ​ေနတတ္​ပါတယ္​....

​ေနာက္​ဆက္​တြဲဆိုးက်ိဳးက​ေတာ့...လူက ဘယ္​အရာကိုမွ အာရံုမစိုက္​ႏိုင္​ပဲ....ထံုထိုင္​းျပီး​ေတာ့ မွတ္​ညဏ္​ခြၽတ္​ယြင္​းလာလိမ္​့မယ္​..​ေနာက္​ဆံုး..ခႏၶာကိုယ္​ က ဘာမွ လႈပ္​႐ွားႏိုင္​ျခင္​းမရိွပဲ..​ေသလူတစ္​​ေယာက္​လို ျဖစ္​သြားန္​ိုင္​ပါတယ္​ဘုရား.......

လမင်​းချစ်​ ​သော​နေမင်​းသခင်​(chanbaek:)(Z & G)completedTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang