လမင္​းခ်စ္​​ေသာ ​ေနမင္​းသခင္​(22)

1.8K 137 15
                                    

​ေတာင္​ၾကားလမ္​း​ေတ​ြ အတိုင္​း ..တ​ေရြ ့​ေရြ ့
ခရီးဆက္​​ေနတဲ့ ​ေဝါယာဥ္​ ​ေလးတစ္​ခု

အထဲမွာ ထိုင္​​ေန​ေသာ မိန္​းမပ်ိဳ​ေလး ..ရဲ႕ မ်က္​ဝန္​း​ေတြက​ေတာ့ အ​ေရာင္​ကင္​းမဲ့ လ်က္​..

ငိုထားတာ​ေၾကာင္​့ အနည္​းငယ္​ မို႔အစ္​​ေန​ေသာ မ်က္​လံုး အစံု....

"စန္​း..."

"​ေျပာပါ...မယ္​မယ္​.."

အခ်ိန္​အၾကာႀကီး ​ေနမွ သူ႔နာမည္​ကို တိုးတိုး​ေလး ​​ေခၚလာ႐ွာ​ေသာ မင္​းသမီး​ေလး ​ေၾကာင္​့...ခ်င္​့စန္​း..အျမန္​ပင္​ထူးလိုက္​တယ္​..

"ခမည္​း​ေတာ္​ က..မယ္​​ေတာ္​့လိုမ်ိဳး baekheeကို ထားခဲ့မွာ..လား..ဟင္​????"အ​ေဝးတစ္​​ေနရာကို ၾကည္​့ကာ​ေမးလာ​ေသာ သူမ....ညွိဳးႏြမ္​း ​ေန​ေသာ..မ်က္​ႏွာ​ေလးက သူ႔ရင္​ထဲမွာ မ​ေကာင္​း...

"မဟုတ္​ပါဘူး..က​ေလးရယ္​..မင္​းႀကီးက..
...ျပန္​​ေန​ေကာင္​းလာ မွာပါ....ဘာလို႔အဲလိုစကားမ်ိဳး ​ေျပာရတာလဲကြယ္​...."

"ဟင္​့..ဘာလို႔ baekhee ခ်စ္​တဲ့သူ​ေတြက
Baekheeကိုထားပီး အျမဲတမ္​း ထြက္​သြားၾကတာလဲ ...ဟင္​့..ဟင္​့..တကယ္​​ေတာ့
အ႐ွင္​့သား ကလည္​း ..baekheeကို မခ်စ္​ဘူး....အကို​ေတာ္​ကလည္​း ..ညာတယ္​..."

က​ေလးဆန္​ ဆန္​​ေျပာ ကာငိုလာ​ေသာ မင္​းသမီး​ေလး ​ေၾကာင္​့...ခ်င္​့စန္​းသက္​ျပင္​းခ်လိုက္​မိတယ္​....

​မိုး​ေကာင္​းကင္​ကို တစ္​ခ်က္​​ေမာ့ၾကည္​့လိုက္​ရင္​း...

"မိုးနတ္​မင္​း ရယ္​..သူမ​ေလးကို..ဘယ္​​ေလာက္​အထိ ခံစား ​ေစခ်င္​​ေနတာလဲ...​ေက်းဇူးျပဳပီး သက္​ညႇာ​ေပးပါ...."

သူ႔ရဲ႕ ဆု​ေတာင္​းသံကို မိုးနတ္​မင္​းၾကားႏိုင္​ပါ့မလား.....

ဂို​ေလ်ာနန္​း​ေတာ္​..🗼🗼🗼

"အ႐ွင္​့သား...အ႐ွင္​့သား..မင္​းသမီး​ေလး
​ေရာက္​လာပါတယ္​ ဘုရား..."

အခန္​းထဲကို ​ေျပးဝင္​ကာ ​ေလ်ွာက္​တင္​လာ​ေသာ ငယ္​ကြၽန္​ ရဲ႕ စကားအပီးမွာ
Wuလက္​ထဲမွာ ကိုင္​ထားတဲ့ ​ေပလႊာကို
ခ်လိုက္​ရင္​း...အခန္​း​ေဆာင္​ အ​ေ႐ွ ့ကို ထြက္​လာခဲ့လိုက္​​ေတာ့သည္​.. ....

နန္​း​ေဆာင္​အ​ေ႐ွ ့မွာ ရပ္​ထားတဲ့ ​ေဝါယာဥ္​ ​ေလး...

Wuသြားႀကိဳဖို႔အတြက္​..ခြန္​အားမရိွ...သူမ​ေလးက္္ို ဘယ္​လိုမ်က္​ႏွာမ်ိဳးနဲ႔ ​ေတြ ့ရမွာလဲ

သို႔​ေပမယ္​့ စိတ္​ကို​ေလွ်ာ့ ခ်လိုက္​ကာ..​ေျခလွမ္​း​ေတြကို အတက္​ႏိုင္​ဆံုး ထိန္​းပီး ​ေလ်ွာက္​သြားလိုက္​တယ္​.. .

ကြၽီ! !...

တျဖည္​းျဖည္​း ပြင္​့လာ​ေသာ တံခါးခ်ပ္​နဲ႔အတူ
အထိန္​း​ေတာ္​ ႀကီးကို တြဲပီး ​ေဝါယာဥ္​ ထဲက​ေန ဆင္​းလာတဲ့ ညီမငယ္​...

လမင်​းချစ်​ ​သော​နေမင်​းသခင်​(chanbaek:)(Z & G)completedNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ